home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rooland's Update - (6) - Final Version
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Savner du en sidste opdatering?
Ja, der er stadig et par små fejl jeg vil have rettet Smiley
- 64 (54,2%)
Ja, men det går nok ikke da der vel ike er nok ændringer til at kunne udgive en helt ny update?
- 26 (22%)
Nej, den er helt perfekt.
- 28 (23,7%)
Antal Stemmer: 118

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 117 Udprint
Forfatter Emne: Rooland's Update - (6) - Final Version  (Læst 313969 gange)
Rooland
Manager

Sv: Rooland's Update - Logo Pakke klar til download.(5) NY OPDATERING UDE (Beta)
« Svar #1035: 21 Aug 2008, 00:29 »

Er der nogle speciel størrelse folk vil ha facepacken op på? Jeg har 105 billeder nu Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

Sv: Rooland's Update - Logo Pakke klar til download. (5) NY OPDATERING UDE. (Beta)
« Svar #1036: 21 Aug 2008, 00:33 »

Jeg syntes det er unfair at være utrilfreds over, at jeg ikke begynder på en helt ny liga lige når skolen er begyndt. Jeg har altså også meget andet og lave end update. I kunne bare have bedt om at få den opdateret noget før.
Så hvis folk er utilfredse over den ikke kommer med må de sgu bare downloade en anden update.

Heps.

Kald det utilfredshed eller generel undren, det op til dig, men du må da indstille dig på, at få en hvis form for respons, når du ligefrem skriver, at du gider opdatere en liga.
Dernæst kan det vel ikke komme som et chok for dig, at der kommer transferændringer efter skoleferiens afslutning. Men god fornøjelse med dine kommende opdateringer i spillet, uanset hvilke du foretager.

-bune

Rooland
Manager

Sv: Rooland's Update - Logo Pakke klar til download. (5) NY OPDATERING UDE. (Beta)
« Svar #1037: 21 Aug 2008, 00:39 »

Heps.

Kald det utilfredshed eller generel undren, det op til dig, men du må da indstille dig på, at få en hvis form for respons, når du ligefrem skriver, at du gider opdatere en liga.
Dernæst kan det vel ikke komme som et chok for dig, at der kommer transferændringer efter skoleferiens afslutning. Men god fornøjelse med dine kommende opdateringer i spillet, uanset hvilke du foretager.

-bune

Det har jeg ikke skrevet. Jeg skrev at hvis han ville have dem med, måtte han selv lave dem. Jeg glemte selvfølgelig at skrive grunden i det indlæg, men jeg skrev det længere nede til dig.

Det er en helt ny liga og derfor er der måske 6-7 transfers pr. klub på i alt 24 klubber. De sidste 15 dage efter skoleferien slutter til 1. september kommer der måske 1-2 transfers på nogle af klubberne i hver liga.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1038: 21 Aug 2008, 01:06 »

Det har jeg ikke skrevet. Jeg skrev at hvis han ville have dem med, måtte han selv lave dem. Jeg glemte selvfølgelig at skrive grunden i det indlæg, men jeg skrev det længere nede til dig.

Det er en helt ny liga og derfor er der måske 6-7 transfers pr. klub på i alt 24 klubber. De sidste 15 dage efter skoleferien slutter til 1. september kommer der måske 1-2 transfers på nogle af klubberne i hver liga.

Heps.

Ja der manglede et rimelig afgørende "ikke" i mit foregående indlæg, var yderst meningsforstående.

Men fint at du ikke vil opdatere så meget på nuværende tidspunkt, har jeg fuld forståelse for. Lad os begrave den der, og ikke ødelægge tråden med vores gejl.

Sov godt når du kommer dertil.

-bune

Cassano99
Reserveholdsspiller

Sv: Rooland's Update - Logo Pakke klar til download.(5) NY OPDATERING UDE (Beta)
« Svar #1039: 21 Aug 2008, 16:03 »

Granoche skifter fra Triestina til Chievo...

Langella fra Udinese skifter til Chievo på lejeaftale.

Giampiero Pinzi skifter fra Udinese til Chievo på lejeaftale.

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #1040: 21 Aug 2008, 18:54 »

Vincent Kompany skifter fra HSV til Manchester City..

Mizta05
Lilleputspiller
*

« Svar #1041: 21 Aug 2008, 18:58 »

Hey rooland kan være jeg bruger din update som basis når den er færdig og opdatere så den engelske liga hvis det er ok? Så kan jeg oploaded den hvis der er stemning for det?

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #1042: 21 Aug 2008, 19:09 »

José Inacio Joelson skifter fra Reggina til Pisa på en et årig lejeaftale.

Matteo Piccinni  skifter fra Massese til Pisa.

Massimo Margiotta skifter fra Frosinone til Vicenza.

Augusto Gomes Aro skifter fra International Porto Alegre(Brasilien) til Lecce på en lejeaftale.

Steven Davis  skifter fra Fulham til Glasgow Rangers.

Aritz Borda  skifter fra Real Sociedad til Atlethic Bilbao.

Evander Sno skifter fra Celtic til Ajax Amsterdam.

Mikael Silverstre  fra Manchester United til Arsenal.

Armand Traore fra Arsenal til Portsmouth. på leje

David Healy skifter fra Fulham til Sunderland.

« Seneste Redigering: 21 Aug 2008, 19:14 af Cassano99 » Logged

Matino
Lilleputspiller
*

« Svar #1043: 21 Aug 2008, 19:40 »

hvad er det der fm live?
hvad går det ud på? Opstemt
bare forklar kort.

Rooland
Manager

« Svar #1044: 21 Aug 2008, 19:48 »

Hey rooland kan være jeg bruger din update som basis når den er færdig og opdatere så den engelske liga hvis det er ok? Så kan jeg oploaded den hvis der er stemning for det?

Der er da rettet i den engelske liga?

Mizta05
Lilleputspiller
*

« Svar #1045: 21 Aug 2008, 22:17 »

ja men da ikke i blue square premier... du skrev jo selv du ikke havde tid...

Rooland
Manager

« Svar #1046: 21 Aug 2008, 22:30 »

ja men da ikke i blue square premier... du skrev jo selv du ikke havde tid...

Tjah, det kan du vel godt Smiley Men så skal updaten stadig hedde Rooland's Update og den kommer i et andet download. For jeg kan jo ikke hvide hvad du retter udover de transfers Smiley

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #1047: 22 Aug 2008, 10:46 »

Luciano Fabian Monzon skifter fra Boca Juniors til Hamburger SV

Jack Cork udlejes fra Chelsea til Southampton frem til januar 2009.

Rooland
Manager

« Svar #1048: 22 Aug 2008, 16:27 »

Heps.

Fin update du har lavet, men synes da det er rimelig spøjst du ikke vil opdatere en liga, som mange starter et spil op i, og ikke mindst et land som vel er mest spillet af alle mulige i spillet.

-bune

Bune, han har da ikke linket til den dårligste række i England, men den næstdårligste? Det er da i den dårligste alle starter op?

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #1049: 22 Aug 2008, 18:52 »

Marco Pisano er i Palermo i spillet, det må være en fejl da Torino lejede ham allerede i sidste sæson.....så han skal flyttes til Torino.

Franco Brienza skal fjernes i Palermo, han spiller i Reggina.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2008, 19:06 af Cassano99 » Logged

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 117 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010