home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France Odds-Blog!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France Odds-Blog!  (Læst 19058 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Tour De France Odds-Blog!
« : 05 Jul 2008, 08:30 »

Der har været en Em odds-blog med Freaken, så jeg tænkte, der skal sgu også være en Tour De France Odds blog!
Så jeg vil komme med mine forslag hverdag under touren. Da jeg tager på arbejde "tidligt" i hverdagene, så håber jeg virkelig at min bookmaker, som under Touren er Bet24 får smidt deres forslag hurtig op så jeg kan poste mine spil om morgen.


Jeg startet med et indskud på 1200 kr og forhåbenlig skulle de meget gerne ende med mere end det. Man skal ikke forvente alt for store bets, da jeg ikke er ludo ligesom Freak Wink. Han startede, så vidt jeg husker, med 5000 kr fra start. Da jeg kun har 1200 så vil jeg nok være lidt forsigtig i starten.

Spil på første 1.etape kommer snart!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #1: 05 Jul 2008, 09:01 »

1.Etape





Der er lagt op til en meget spændende 1.etape i årets tour. For første gang i mange år er der ingen prolog, så der er ingen hold der er forpligtet til at styre feltet og hente de udbrud der kommer.
For der er ingen tvivl om at der vil blive angrebet i dag, og måske kommer der endda et udbrud hjem. Alle har friske kræfter og hvis nu feltet skulle komme hjem samlet så er der måske en 10-20 ryttere der kan vinde etapen. Favoritten over dem alle er nok Valverde, mod slutningen stiger det med 6-7% over 1,7km. Andre ryttere der kan vinde etapen:
Cancellara, Kirchen, Cunego, Ricco, Oscar Freire og Pozzato. Det er de mest åbenlyse. Jeg tror ikke på de rigtige sprintere kan sidde med og vi ved alle at Fabian kan køret et voldsomt tempo som muligvis godt kan splitte feltet mod slutningen.

Her er mit spil:

Startindskud: 1200 kr
Spil for: 150 kr
Tilbage: 1050 kr


H2H:
Philippe Gilbert - Matteo Carrara 1 (1,50)
Stijn Devolder - Denis Menchov 1 (1,85)
Samlet odds: 2,78

Indskud: 100 kr
Mulig gevinst: 277,50 kr




Jeg synes ikke man kan komme udenom Cancellara på denne etape, jeg spiller følgene:

Top 3 på 1.etape:
Cancellara
Odds: 6,10

Indskud: 50kr
Mulig gevinst: 305,00 kr



Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #2: 05 Jul 2008, 09:15 »

Jeg tror jeg vil oddse på

Pozzato TOP 3
Odds: 2.8

Hvad synes i?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #3: 05 Jul 2008, 10:25 »

Jeg tror jeg vil oddse på

Pozzato TOP 3
Odds: 2.8

Hvad synes i?


Det lyder fornuftigt, men jeg ved ikke hvorvidt dit spil er placeret rigtigt i BlaZZo's tråd. Oddset er dog sindssygt lavt.

@ BlaZZo. Det ser jo fint ud, og jeg er egentligt enig med dig. Jeg tvivler dog på, at Cancellara kommer i top 3 i dag, bakken er for mig at se for stejl til ham.
Logged

Bilic
Gæst
 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #4: 05 Jul 2008, 11:06 »

Så er jeg ikke den eneste der ikke mener Cancellara ikke kan vinde idag... Den mand kommer aldrig op ad den stigning i samme fart som de andre ryttere der har deres eksplosivitet. Her snakker jeg om Ricco, Valverde og alle de andre ardenner-drenge. Desværre for dem er stigningen kun hård i starten og fader kraftigt ud lige før mål, så de sprintere der er vant til at kunne komme over almindelige korte stigninger bliver nok dem der vinder Smiley
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #5: 05 Jul 2008, 11:17 »

Godt at se Brian! Smiley

Jeg spiller dine spil idag også, vil følge bloggen når jeg synes spillene er gode Smiley
Logged

Hej alle mine venner

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #6: 05 Jul 2008, 11:32 »

Erik Zabel til 6,5 i top 3 - den gamle ræv kommer med over, mens de letteste sprintere er sat. Gad vide om man ku' spille ham som nr. 2 - det blir han jo altid Wink
Logged


Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #7: 05 Jul 2008, 11:34 »

hvad synes i ellers om mit odds med Pozzato i top 3?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #8: 05 Jul 2008, 12:01 »

Det er fint med odds forslaget er "fundet"
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #9: 05 Jul 2008, 12:13 »

Suk, der var engang det kunne betale sig at oddse på touren.. Skandale at odds'ne er så lave :/
Smiley
Jeg vil da helt sikkert følge med, Blazzo Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #10: 05 Jul 2008, 17:35 »

Ja, det var jo ikke den bedste dag.

Status:
H2H:
Philippe Gilbert - Matteo Carrara 1 (1,50) 2  -  13 - KORREKT
Stijn Devolder - Denis Menchov 1 (1,85) 33  -  26 - FORKERT
Samlet odds: 2,78

Indskud: 100 kr
Tabt: 0

Top 3 på 1.etape:
Cancellara - 16 - FORKERT


Indskud: 50kr
Tabt: 0

Penge tilbage: 1050 kr
Tabt: 150 kr
Spillet for: 150 kr

Vender tilbage imorgen med odds. Jeg beklager dagens etape, Devolder gad åbenbart ikke i dag Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


patrick_FM
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #11: 06 Jul 2008, 00:06 »

Så røg der sgu lige 250 kr. ind i dag! Jeg spillede en 50´er på Valverde som vinder af 1. etape, og den gav 5.00 igen, så det er da helt fint..! Smiley
Logged

F**k em all,
F**k em all,
United, West Ham, Liverpool,
Cause we are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so f**k all the rest...

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #12: 06 Jul 2008, 00:13 »

Tror ikke Blazzo er vildt interesseret i dine odds hvis jeg skal være helt ærlig Smiley Der er en odds tråd til ens egne odds Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #13: 06 Jul 2008, 11:19 »

2.Etape



Deadline: 13:15


Efter en lidt ærgelig etape igår, så prøver vi igen idag. Der er en lille stigning mod mål, dog slutter etapen ikke oppe, men op flad vej. Så ryttere som Oscar Freire, Robbie McEwen, Hushovd og Zabel kan muligvis godt være med fremme da stigningen mod slutningen kun er 4% over 2 km. Oscar endte igår nr 9 som den bedste såkaldte sprinter. Hushovd 15 og Zabel 22. Afslutningen er i dag somsagt lettere end igår, og jeg tvivler på at de store ryttere som Kirchen, Valverde osv vil være med fremme i afslutningen. Måske vil Gilbert, men jeg samtidig også et hold som Team Columbia (High Road) vil have styr på afslutningen da de har Cavendish og Ciolek at kører for. Pozatto og Gilbert vil muligvis prøve at angribe på bakken. En svær etape at spå om, jeg tror dog den ender i en spurt, Caisse vil nok ikke hente et evt udbrud hjem, så Columbia mandskabet skal bruge kræfter for at hente et udbrud hjem.

Etapen er svær, så jeg spiller ikke voldsomt i dag. Jeg synes heller ikke Bet24 har så gode H2H idag, omkring sprinterne.

H2H:

Robert Hunter - Gert Steegmans 2 (1,65)
Efter at Boonen ikke er med, så skal Steegmans kører QS spurter. Sidste år vidste Steegmans at han har kvaliteter til at deltage i en spurt.
Barloworld har både Hunter og Cooke at kører for. Det er nok Hunter de kører for. Jeg tager chancen og satser på Steegmans har det der skal til.

Martin Elmiger - Alessandro Ballan 1 (1,60)
Elmiger sad fornuftigt med fremme igår, han endte som nr 30 hvor Ballan kom ind som nr 58. Elmiger har det med at sidde okey med fremme når de spurter, hvor jeg har den opfattelse af Ballan at han sidder i midten af feltet og muligvis passer på en anden rytter. Jeg tror helt klar på at Elmiger kommer før ind end Ballan, oddset er også derefter.

Odds: 2,64
Indskud: 100 kr
Mulig gevinst: 264 kr

Beløb tilbage: 950 kr


God vind på dagens etape! Personligt tror jeg på Oscar i dag, jeg spiller dog kun denne double. Touren er jo lang endnu Opstemt


Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France Odds-Blog!
« Svar #14: 07 Jul 2008, 01:50 »

så tabte du igen  Ubeslutsom
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010