home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De sjællandske tigere #13#
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: De sjællandske tigere #13#  (Læst 12353 gange)
Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #9#
« Svar #45: 14 Jul 2008, 21:40 »

fcnfan.dk | 8.2.08
FC Nordsjælland klar til AaB kampen
FCN er klar til den svære pokal kamp mod AaB efter hård opstart

- Vi viste på Italien turen, at vi godt kunne spille godt, selvom det har været længe siden, at vi har spillet en kamp. At alle resultaterne så ikke var lige gode for os, er selvfølgelig ærgeligt, men det kan vi ikke ændre på nu, lød det fra Torben Jensen til fcnfodbold efter FC Nordsjælland var kommet hjem fra Italien.

Den første kamp var imod Ascoli, og det skulle gå hen og blive en målrig affære. Nicklas Pedersen, Viktor Elm og Wilfried Niflore (billedet, klik for fuld) havde bragt FC Nordsjælland på sejrskurs ved pause, men de sort-hvide italienere kom igen. Først ved Marco Bernacci, og godt ti minutter senere fik Lasse Qvist øget, men til sidst kom både Andrea Luci og Marco Calamita på måltavlen. Søren Christensen fik dog i aller sidste sekund defenitivt sikret FCN sejren på 3-5.
Herefter fik man 1-1 mod Rimini og et 1-0 nederlag mod Mantova.

Men de tre kampe i Italien var langt de eneste, som FC Nordsjælland fik spillet op til pokalbraget mod AaB. Rumænske CFR Cluj og græske Olympiakos var nemlig inviteret til Farum for at spille fodbold, og selvom FCN gav kamp til stregen, så kunne de begge tage hjem med en 0-2 sejr.
Der udover har man mødt Frem og B93, som begge tabte til FC Nordsjælland. Det skete med hhv. 0-3 og 4-0.

I morgen møder man AaB i pokal turneringens kvartfinale, og her kan FC Nordsjælland godt ramme ind i problemer. Således er Brad Guzan, Nicklas Pedersen (begge m. skade) og Johnny Lundberg (karantæne) ude, mens Viktor Elm og Arthur Sorin er på vej tilbage fra skader.

FCNs forventede startopstilling (4-5-1): J. Hansen - H. Kildentoft, D. Califf, M. Ribers, D. Cagara - A. Dahl, P. Bernier, T. Kristensen, I. Farran, K. Ljungberg - M. Bernburg
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 22:28 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: De sjællandske tigere #10#
« Svar #46: 14 Jul 2008, 22:18 »

Er der noget nyt om favorittens AaBs startopstilling? Cool

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 14 Jul 2008, 22:22 »

fcnfan.dk | 8.2.08
FC Nordsjælland klar til AaB kampen
FCN er klar til den svære pokal kamp mod AaB efter hård opstart

- Vi viste på Italien turen, at vi godt kunne spille godt, selvom det har været længe siden, at vi har spillet en kamp. At alle resultaterne så ikke var lige gode for os, er selvfølgelig ærgeligt, men det kan vi ikke ændre på nu, lød det fra Torben Jensen til fcnfodbold efter FC Nordsjælland var kommet hjem fra Italien.

Den første kamp var imod Ascoli, og det skulle gå hen og blive en målrig affære. Nicklas Pedersen, Viktor Elm og Wilfried Niflore (billedet, klik for fuld) havde bragt FC Nordsjælland på sejrskurs ved pause, men de sort-hvide italienere kom igen. Først ved Marco Bernacci, og godt ti minutter senere fik Lasse Qvist øget, men til sidst kom både Andrea Luci og Marco Calamita på måltavlen. Søren Christensen fik dog i aller sidste sekund defenitivt sikret FCN sejren på 3-5.
Herefter fik man 1-1 mod Rimini og et 1-0 nederlag mod Mantova.

Men de tre kampe i Italien var langt de eneste, som FC Nordsjælland fik spillet op til pokalbraget mod AaB. Rumænske CFR Cluj og græske Olympiakos var nemlig inviteret til Farum for at spille fodbold, og selvom FCN gav kamp til stregen, så kunne de begge tage hjem med en 0-2 sejr.
Der udover har man mødt Frem og B93, som begge tabte til FC Nordsjælland. Det skete med hhv. 0-3 og 4-0.

I morgen møder man AaB i pokal turneringens kvartfinale, og her kan FC Nordsjælland godt ramme ind i problemer. Således er Brad Guzan, Nicklas Pedersen (begge m. skade) og Johnny Lundberg (karantæne) ude, mens Viktor Elm og Arthur Elm er på vej tilbage fra skader.

FCNs forventede startopstilling (4-5-1): J. Hansen - H. Kildentoft, D. Califf, M. Ribers, D. Cagara - A. Dahl, P. Bernier, T. Kristensen, I. Farran, K. Ljungberg - M. Bernburg

Mener du ikke Arthur Sorin? (:

Zone 43
Manager

« Svar #48: 14 Jul 2008, 22:34 »

Mener du ikke Arthur Sorin? (:

Jo Forlegen

Er der noget nyt om favorittens AaBs startopstilling? Cool

De mangler Stenild og Johansson, ellers er alle klar til kamp Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #11#
« Svar #49: 15 Jul 2008, 01:42 »

fcnfodbold.dk | 8.2.08
FC Nordsjælland sælger profil
Den canadiske midtbanespiller, Patrice Bernier, skifter pr. 1/1-09 til Stabæk i Norge

Den canadiske midtbane slider, Patrice Bernier, har skrevet under på en kontrakt med Stabæk fra Norge, for hvem han har første arbejdsdag for d. 1/1-09. Bernier selv har ønsket et skifte nordpå.

- Jeg har haft en rigtig fin tid her i klubben, men jeg ser Norge som mit andet hjem, så jeg ser frem til at optræde for Stabæk fra den kommende sæson, siger Bernier.

På trænersiden ærger man sig over salget, men samtidig en lille glæde over, at ni'eren får lov til, at afslutte sæsonen.

- Bernier er om muligt måske vores største spiller, det største navn, lige nu, så det er selvfølgelig ærgeligt, at vi kommer at miste ham. Jeg er desuden glad for, at Stabæk acceptere vores krav om, at Bernier kunne få lov til, at spille sæsonen færdig hos os, da jeg ikke er glad for kunne miste en så stor en profil, som han er nu, siger træner Torben Jensen

Begge klubber har aftalt ikke, at offenliggøre prisen på Patrice Bernier

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #50: 15 Jul 2008, 12:25 »

Ærgeligt salg, men jeg tror på, at du kan holde den gode stil alligevel Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #51: 15 Jul 2008, 14:21 »

Jeps, men der er god tid til at finde en afløser i. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #52: 15 Jul 2008, 14:31 »

Ærgeligt salg, men du har jo før bevist dine færdigheder på markedet, så glæder mig til at se hvilken kanin der kommer ud af ærmet...
Kan godt lide din opsætning, som er simpel og overskuelig. kan også godt lide sproget det bliver brugt, da det på en eller anden måde virker profetionelt. Så alt i alt er bloggen "wauw"

//Yoggidk

Zone 43
Manager

« Svar #53: 15 Jul 2008, 16:45 »

Jeg kan allerede nu afsløre, at jeg har kig på en masse mulige afløsere. Så der kommer nok en til flere kaniner op af hatten efter sæsonen. Er glad for, at du kan li' bloggen Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #12#
« Svar #54: 16 Jul 2008, 19:18 »

fcnfan.dk | 8.2.08
FC Nordsjælland klar tættere på pokalfinale
FCN er klar til to semifinale kampe mod lokalrivalen, FCK, efter sejr over AaB

AaB var svage favoritter hos de fleste, men måtte alligevel lade livet i dette års pokalturnering efter et 1-0 til FC Nordsjælland på Farum Park. Sejren skulle dog blive en dyr en af slagsen for Farum mandskabet.
Således måtte man slutte kampen med ti mand efter Thomas Kristensen med godt et kvarter igen forlod banen med en skade og alle Nordsjællands udskiftninger var brugt på det tidspunkt. I de foregående ti minutter måtte også Kalle Ljungberg og Andreas Dahl forlade banen med skader.

Thomas Kristensen og Andreas Dahl ventes ude i ca. to uger, mens Ljungberg ventes ude i 1-1½ måned. Dermed et hårdt slag for FCN, som i forvejen har bl.a. målmand Brad Guzan på skadeslisten. Den amerikanske keeper ventes dog snart, at træne med igen.

Godt halvandet minut inde i overtiden, af de fem minutter som var lagt til, slog nordsjællænderne så til på et kontra angreb, efter et AaB hjørne som sikkert blev headet ud af feltet af Danny Califf og efter følgende fik Patrice Bernier sparket over midten. Her kunne den franske debutant, Wilfried Niflore, samle bolden op og i 1-mod-1 situtationen mod Karim Zaza svigtede Niflore ikke.

- Jeg er glad for, at jeg fik denne debut. Jeg fik scoret og vi vandt en svær pokal kamp mod en rigtig svær modstander. Jeg synes at denne opstart virker lovende forude for forårets kampe i ligaen og pokalen, lød det fra matchvinderen, Wilfried Niflore.

I semifinalen møder Nordsjælland lokalrivalerne fra FCK, men Horsens og Randers tørner sammen i den anden semifinale. Kampene finder sted hhv. 9. og 16. april, mens finalen spilles 1. maj i Parken.

- Daniel Agger.

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 17 Jul 2008, 01:11 »

Dejlig at være i semifinalen.
Træls med skaderner s;
Fortsæt endelig denne fremragende blog! Opstemt

Zone 43
Manager

Sv: De sjællandske tigere #13#
« Svar #56: 18 Jul 2008, 00:25 »

Fcnfan.dk | 14.3.08
FC Nordsjælland kigger på Bayern München spillere
FC Nordsjælland kan meget vel få tilgang af to til tre spillere fra Bayern München fra næste sæson.

Ifølge tyske Bild, så kan FC Nordsjællands tilhængere fra næste sæson glæde sig til at opleve et par Bayern München spillere på Farum Park. Der vil dog ikke være tale om stjerner som Luca Toni, Franck Ribery og Lúcio, men derimod tre talenter, som er at finde på klubbens andet hold.

Christopher Krause, Timo Heinze og Daniel Sikorski er navnene på de tre spillere, som FC Nordsjælland skulle have holdt øje med gennem de sidste tre-fire måneder, og det er ikke de eneste fra Tyskland som kan være på vej til Farum. Werder Bremens Amaury Bischoff skulle således også være et emne hos Farum klubben.

- Vi har kig på et par spillere nu, og det har vi haft gennem hele sæson og vil have det i fremtiden. Vi leder hele tiden efter spillere, som kan styrke vores trup. Af respekt for klubberne vil jeg ikke fortælle om, hvem det er, er Torben Jensen citeret for at skulle have sagt til B.T.

Det menes at FC Nordsjælland også har kig på spillere fra SAS-Ligaen, heriblandt Benedict Vilakazi, som skulle være utilfreds med tilværelsen i Aalborg. Den sydafrikanske midtbane spiller skulle ifølge vores kilder være tæt på, at nå til enighed om et skifte efter sæson, ligesom en endnu unavngivet tjekke skulle være det.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #57: 18 Jul 2008, 00:27 »

Med rygtebørsen åbnet igen, så kan afsløre at det meget vel kan blive sidste update i 2-2½ uge, da jeg smutter ud til den gamle Smiley

Dejlig at være i semifinalen.
Træls med skaderner s;
Fortsæt endelig denne fremragende blog! Opstemt

Jeps, det er lækkert. Forhåbenlig går vi hele vejen. Skader er altid irriterende, men heldigvis er de ikke så slemme igen Smiley

- Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #58: 18 Jul 2008, 00:29 »

Det er sgu en rigtig fin blog du har skabt her du kære onde Zåååne! Wink Ville som altid gerne skrive et længere indlæg med kritik/forbedringer osv. men det er jo svært, når det er godt skrevet og opsætningen fungerer selvom den ikke er så grafisk som andre! Smiley

Ligefør man får lyst til et spil med FCN, når ens højtelskede PCM ikke virker! Græder

Zone 43
Manager

« Svar #59: 18 Jul 2008, 11:28 »

Takker, LFC.

FCN > PCM
Wink

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010