home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fejl i spil.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i spil.  (Læst 1574 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

Fejl i spil.
« : 01 Jul 2008, 20:51 »

Der er chance for at jeg ikke bliver tilbudt en ny kontrakt i mit spil fordi klubben ikke mener at jeg gør noget forsøg på at fuldføre de langtid mål de har sat. Problemet er bar at det var at vinde coca cola championship og det gjorde jeg sidste sæson og er der for i premier division, hvor jeg satte som mål at jeg ikke ville rykke ned og jeg fik en 16 plads.

Det bliver ikke noget problem at finde en anden klub, men det er sku da for nederen når man har brugt så lang tid på at opbygge en klub og finde talenter.

Nogen der har prøvet noget i nærheden af dette?

EDIT: undskyld for den intetsigenge overskrift, men er ikke i kreativt humør

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Snons
Reserveholdsspiller

Sv: Fejl i spil.
« Svar #1: 01 Jul 2008, 20:58 »

Har en ven, der i AC Milan har vundet alt sidste år, men i år er der tvivler om hans kontrakt - også selvom hans hold er ubesejret i Serie A på den gode side af nytår.
Jeg ved ikke om det er en fejl, men det giver da stof til eftertanke!

Real Madrid <3

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #2: 01 Jul 2008, 22:37 »

Vil gerne vide om han får en ny kontrakt? En anden ting som jeg også ser som en fejl (samme spil faktisk), jeg er landtræner for et hold hvor de også siger jeg burde klare mig bedre. Problemet er bar at den turnering der ikke har været tilfredsstillende var med en anden landstræner.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 01 Jul 2008, 23:06 »

har du prøvet at spørge om en ny kontrakt?

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #4: 01 Jul 2008, 23:08 »

jaja, jeg fik ikke nogen ny kontrakt. Kan så vælge om jeg vil være manager for hold som Barcelona. Chelsea osv. Men det er jo altså ikke nemt at fuldføre deres mål om at vinde en liga når man ligger ligaen over. JEG BRÆKKER MIG!

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #5: 01 Jul 2008, 23:09 »

ja jeg prøvede 3 gange, men de var ikke villige til at tilbyde mig en kontrakt på dette tidspunkt.( en måned før min nuværende udløb.

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #6: 01 Jul 2008, 23:10 »

Vil gerne vide om han får en ny kontrakt? En anden ting som jeg også ser som en fejl (samme spil faktisk), jeg er landtræner for et hold hvor de også siger jeg burde klare mig bedre. Problemet er bar at den turnering der ikke har været tilfredsstillende var med en anden landstræner.

Geninstaller spillet, det lyder altså lidt underligt :s

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #7: 01 Jul 2008, 23:14 »

Ja, men det hjæler jo bar ikke på det spil jeg var i gang med. Kan godt huske jeg havde en masse problemer med at installere det og det endte med jeg bar sku opdatere end driver, men spillet har opført sig lidt mærkeligt. Nogle gange når man ville tilbyde en ny kontrakt til en spiller, så skrev den en eller anden fejl, siden så mærkelig ud og spilleren ville have en 4 årig kontrakt med en løn på 0 kr. Man kunne dog ikke tilbyde den, plejede bar at gå en dag frem også var det væk.

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #8: 01 Jul 2008, 23:15 »

Tag backup af dit save game, geninstaller spillet, og prøv at spil spillet igen, og se om de vil give dig en kontrakt Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #9: 01 Jul 2008, 23:19 »

Kan være jeg prøver det. Har godt nok ikke mod på noget som helst lige nu. Det er nok også bedst det samme, har ikke været for kvik på jobbet, det bliver man af en eller anden mærkelig grund ikkke af at spille fm hele natten.

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #10: 01 Jul 2008, 23:30 »

Hehe, jeg tror dig gerne =)

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 18 Jul 2008, 21:35 »

Brugte lige en tråd der allerede var lavet, håber det er iorden Peace

Men jeg har det problem at jeg har spillet Need for speed og det har åbenbart gået ind og ændret på skærmopløsningen så nu hvor jeg starter FM08 er det total stor og derved også utydeligt, hvordan ændre jeg skærmindstillingern e tilbage igen?
Når jeg ikke spiller altså fx. på skrivebordet er skærmindstillingern e som de skal være, det er altså kun når jeg spiller Skuffet

FCK88
Manager

« Svar #12: 18 Jul 2008, 21:35 »

Indstillinger -> Display og Lyd -> fjern fluebenet i fuld skærm -> BINGO!! Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #13: 18 Jul 2008, 21:38 »

Låner lige tråden - når jeg skal have skærm i vindue, og jeg så fjerner jeg fluebenet, men der kommer en fejl, hvor der står jeg skal lave om på skærmindstillinger. .. hvordan gør jeg det, og hvad skal jeg lave om?

FCK88
Manager

« Svar #14: 18 Jul 2008, 21:40 »

du går ind under egenskaber(ude på skrivebordet højreklikker du) og så går du hen under den sidste der hedder indstillinger eller skærmindstillinger og så ændrer du bare på opløsningen (jeg har pt. 1024 * 864)  Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010