home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rusland
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rusland  (Læst 3902 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Rusland
« Svar #15: 01 Jul 2008, 16:04 »

Tak Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #16: 01 Jul 2008, 16:05 »

Sådan, men nu er det eneste jeg faktisk mangler er et topbanner.
Det synes jeg ikke, fortsæt i denne stil her, det ser super godt ud, og der mangler overhovedet ikke et topbanner imo. Jeg er ihf fast læser hvis det fortsætter sådan her.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #17: 01 Jul 2008, 16:06 »

Jeg tror bare at jeg fortsætter på denne måde så Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

Gruppen
« Svar #18: 01 Jul 2008, 18:35 »

МИРА РОССИЯ

I alle VM skal der jo være hold og istedet for at det kun er knockout-runder, så er der grupper. Hvor der er 4 hold og kun 2 af dem kommer videre, det er så de to bedste. Det kan være lige fra lette grupper til dårlige grupper. Men i næsten alle VM/EM er der en dødens gruppe, der plejer at bestå af 3 favoritter og 1 outsider.

Jeg fik en let eller svær gruppe - jeg ved ikke hvad man skal kalde det, bestående af to hold fra Europa, et fra Afrika og et fra Asien. Favoritterne i den gruppe er de to hold fra Europa - Rusland og Spanien. Elfensbenkysten spås som et hold, der slutter på 3. pladsen og til sidst er der Japan, der må siges at være det "svage" hold i puljen.

Spanien

Kampen mod Spanien kommer til at blive Ruslands første kamp i VM. Det er ikke første gang at vi møder Spanien. Vi mødte dem også for 2 år siden i EM semifinalen, hvor vi tabte 2-0. Det må selvfølgelig ikke ske igen.
Spaniens spillestil er offensiv, og med deres angribere David Villa og Fernando Torres, så skal vi passe ekstra meget på. Og i forsvaret skal vi være klar på alt, og wingbacksne skal altid være klar til at komme hjem og forsvare.

Deres bedste spiller må være Fernando Torres, som er ekstremt hurtig, og kan altid løbe væk fra vores forsvarere. Derfor skal der flere end en spiller til at dække ham.

Japan

Japan er den anden modstander, som vi skal møde i dette års VM. De må siges at være gruppens outsider, og de er heller ikke særlig stærke. De har dog to spillere, der kunne gøre en forskel - Shunsuke Nakamura og Junichi Inamoto. De spiller i Manchester City og Frankfurt. Det betyder alligevel ikke at et uafgjort resultat er accepteret, alt andet end sejr, er skidt efter min mening.

Japan er ikke kendt for at være gode til VM, men i et par VM har de dog overrasket. Hvis man kigger tilbage til 2002, hvor de var værtsnation. Der kom de helt til kvartfinalen, og det var meget overraskende. Da de slet ikke havde det stærkeste mandskab.

Elfenbenskysten

Det her må være den mest afgørende kamp i hele gruppen. Da det her nok vil blive kampen om 2. pladsen, hvor Spanien har fået 1. pladsen og Japan ligger nummer chok. I VM 2006 kom de ikke særlig langt, faktisk ikke engang videre fra gruppen. Hvor de mødte Holland, Argentina og Serbien og Montonegro. Det var desuden deres første VM nogensinde og at de så kom i sådan en gruppe er næsten syndt. Og nu får de igen en swær gruppe.

Deres helt store stjerne er Didier Drogba, så de kommer sikkert bare til at spille Kick"n"Run fodbold. Så Elfensbenkysten, skal vi nok klare på grund af den taktik. Et resultat der er under sejr er uacceptabelt.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2008, 21:08 af FMManutd » Logged

MLL
Manager

« Svar #19: 01 Jul 2008, 18:44 »

Udemærket blog, dog lidt lange sætninger hist og her.

btw: Det hedder Elfenbenskysten og ikke Elfenbenkysten Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #20: 01 Jul 2008, 21:08 »

Tak og fejlen er rettet Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

Udtagelsen
« Svar #21: 01 Jul 2008, 22:26 »

МИРА РОССИЯ

Udtagede spillere
Igor Akinfeev
Vyacheslav Malafeev
Anton Shunin
Alexandr Sheshukov
Dmitry Belorukov
Vasily Berezutskiy
Sergey Ignashevich
Yury Lebedev
Kirill Nabakin
Denis Kolodin
Alexandr Anyukov
Kirill Kombarov
Ivan Starkov
Pavel Mamaev
Andrey Arshavin
Ivan Saenko
Dinijar Bilyaletdinov
Yury Shirkov
Igor Semshov
Eugeny Savin
Roman Pavlyuchenko
Pavel Pogrebnyak
Dmitry Sychev

Det klart sværeste ved at være manager, for et hold der skal være med i EM/VM - er udtagelsen. Det er svært at vælge, hvem man skal have med. Man må desværre kun vælge 23 spillere, og det er alt for lidt. For verdens største land.

På målmandspladserne var det som forventet Igor Akinfeev fra CSKA Moscow, Vyacheslav Malafeev fra LOSC Lille Metropole og Anton Shunin fra Sparta Moskva. De har alle tre stået en fabelagtig sæson i deres klubber, men førstevalget bliver Igor Akinfeev med sine 24 år og 43 landskampe. Hvis Akinfeev bliver skadet, og det sker selvfølgelig ikke, så står Vyacheslav altid klar ude på sidelinjen. Og i det allerværste tilfælde, så er Anton Shunin også klar til at komme ind på banen og levere en kraftpræsentation.

Forsvaret var lidt sværere at udtage, men da Alexey Bezerutskiy blev nødt til at melde afbud, så var det klart hvem der skulle være med. De tre startere, altså dem der starter inde, kommer til at blive Vazily Bezerutskiy, Denis Kolodin og Sergey Ignashevic. Den førstnævnte og sidstnævnte, kommer til at lægge ved siden af Denis Kolodin i midten. På wingbackpladserne har vi Kirill Kombarov og Ivan Starkov, ellers er der Akexandr Anyukov til at tage over, på højre wingback pladsen. Ellers har jeg udtaget Yury Lebedev, Alexandr Sheshukov, Dmitry Belorukov og Kirill Nababkin, som trofaste reserver. 3 af dem har fået over 40 landskampe.

Midtbanen er det ultimativeste i Rusland. Der er så mange rigtig gode spillere, som skal slås om 3 pladser. Dog blev det Dinijar Bilyaletdinov, Andrey Arshavin og Yury Shirkov, der vandt kampen om de her pladser. Stærkt efterfulgt af Ivan Saenko og Igor Semshov. Alexey Smertin, der var med i EM for 2 år siden, er ikke med, for han er ved at være en gammel mand nu, han er blevet 34 år gammel. Og går på pension om et år. Pavel Mamaev er en af Ruslands overraskelser. Der var ingen der forventede at se ham i dette års VM. Men alligevel stoler jeg på ham og vælger at udtage ham.

Angrebet var det aller sværeste at udtage - jeg kunne ikke udtage Alexandr Kerzhakov, på grund af skade. Men så vidste jeg alligevel, hvem jeg skulle udtage. Eugeny Shavin - han er en nødvendighed. Han imponerede mig virkelig i en træningskamp mod Tyrkiet før VM, og derfor skulle han med. Hvor han kommer til at blive makker med den suveræne Roman Pavlyuchenko, der forhåbentlig bliver topscorer ligesom han gjorde i EM 2008. Udskifterne kommer til at blive Dmitry Sychev, der er 3. valg og så Pavel Pogrebnyak.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #22: 02 Jul 2008, 08:57 »

Jeg bliver altså nødt til at stoppe denne blog lige nu Smiley Da jeg skal på ferie, men jeg lover at genstarte den når jeg kommer hjem Smiley Og der er der et par updates klar.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #23: 25 Jul 2008, 14:27 »

Så er jeg hjemme igen Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #24: 25 Jul 2008, 14:44 »

Super - Glæder mig til en update Wink

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010