home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rusland
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rusland  (Læst 3897 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Rusland
« : 01 Jul 2008, 14:06 »

МИРА РОССИЯ

Rusland må siges at have taget verdenen med storm. Da de kom til semi-finalen i EM 2008, hvor de skuffede - ved at tabe 3-0 til Spanien, som senere vandt EM. Men altså efter deres ovreraskende kvartfinale mod Holland. Så blev alle russerne eftertragtede. Arshavin blev rygtet til en hel masse klubber, bl.a Chelsea, Barcelona, Arsenal osv. Før EM var der også mange klubber intresseret i ham, på grund af han var med til at vinde Uefa Cuppen med Zenit Petersburg. Det er ikke kun spillernes fortjeneste at de er blevet så gode, man kan også takke Guus Hiddink, der har det med at få outsidere til at overraske. Man kan bare kigge tilbage til 2002 hvor han var manager for det Korea mandskab der kom til semi-finalen i VM. Hvor de så tabte til Brasilien, men det gør det ikke værre, for det er en præstation der er svær at slå. I 2006 gjorde han det igen, denne gang med Australien. De kom godt nok kun til 2 runde, men alligevel kom de videre fra en svær gruppe bestående af Kroatien, Brasilien og Japan

Nu har jeg så startet et spil med dem, og det må siges at deres trup er fænomenal. De fleste spillere spiller i den hjemlige liga, men alligevel er de på niveau med, nogen af Europas stjerner. Og nogen af spillerne kan man måske kaldes "en af de bedste på deres position".
I angrebet har de to gode angribere fra forholdsvis Zenit Petersburg og Sevilla. Aleksandr Kerhakov og Roman Pavlyuchenko - den sidstnævnte må siges at være den bedste, han kan simpelthen alt. Og på midtbanen har man Yuri Shirkov, Ivan Saenko, Alexey Smertin, Andrey Arshavin, Igor Semshov osv. I forsvaret har de to brødre Vasily Bezerutskiy og Alexey Bezerutskiy - de spiller begge i CSKA Moscow, men er alligevel på samme niveau. De har også Ignashevic, Denis Kolodin osv. Men de fire må siges at være de stærkeste. På målmandspladsen er der supermålmandstalent et Igor Akinfeev. Han er helt fantastisk og med sine 21 år, er han allerede en af de bedste målmænd i verden. Han vogter målet i CSKA Moscow, hvor en masse af hans landsholdskammerate r også spiller. Efter ham er der kun Vyacheslav Malafeev, og han har ikke en chance mod Akinfeev.

Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: Rusland
« Svar #1: 01 Jul 2008, 14:09 »

God start, og dejligt med en Blog om Rusland, jeg følger den

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2: 01 Jul 2008, 14:10 »

TAk Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

Truppen
« Svar #3: 01 Jul 2008, 15:32 »

МИРА РОССИЯ

Top 10 over landskampe
Alexey Smertin (70 landskampe)
Alexandr Kershakov (60 landskampe, 25 mål)
Sergey Ignashevich (60 landskampe, 6 mål)
Alexey Bezerutskiy (53 landskampe)
Sergey Semak(51 landskampe, 5 mål)
Vasily Bezerutskiy (49 landskampe, 1 mål)
Andrey Arshavin (47 landskampe, 11 mål)
Igor Akinfeev (43 landskampe)
Dmitry Sychev 42 landskampe, 17 mål)
Marat Izmailov (40 landskampe, 4 mål)
Målmænd

Kampen om målmandspladsen, ved vi alle vel hvem, der vil vinde. Igor Akinfeev foran Vyaceslav Malafeev, som altid er klar til at tage over. Efter dem kommer Anton Shunin. Som slet ikke er på niveau med de andre. Igor Akinfeev har spillet 43 kampe for Rusland, på en alder af 23. Og det må siges at være fantastisk, det er noget de fleste ikke opnår. Han har allerede fået flere kampe end nogen af stjernerne og er med på listen over flest landskampe, han er faktisk på 8 pladsen. Han debuterede som målmand i 2003 som 17 årig, hvor han også fik 17 kampe for CSKA Moscow, og det må siges at være rigtig godt klaret, som 17 årig. Men hans livs højdepunkt må være i 2005, hvor han var blevet fast målmand. Men ikke nok med det, han vinder Uefa Cuppen med CSKA Moscow, og derfor var han en del af det første russiske hold, der vandt Uefa Cuppen.

Forsvar

I forsvaret er der tre backs, der egentlig får ligemeget spilletid, og de er alle meget gode - de spiller godt i hver eneste kamp, men nogengange kan det gå lidt dårligt, når man taber. To af dem har spillet +49 landskampe imens den tredje har spillet 28 landskampe. De tre spillere som jeg snakker om er selvfølgelig Vasily Bezerutskiy, Sergey Ignashevich og Denis Kolodin. Den sidstnævnte har kun spillet 28 landskampe. Ignashevic har scoret flest mål af dem alle - 6 mål er han nået op på. Det er ikke meget, men det gør ikke noget for han spiller i forsvaret. Det er kun den ene af dem der ikke spiller i udlandet og det er Vasily Bezerutiskiy der spiller i CSKA Moscow sammen med sin bror, Alexey Bezerutskiy. Det er ikke kun de fire spillere, som kan spille i forsvaret i den Ruslandske trup, der er en hel masse andre, nogen af dem har fået debut på landsholdet, imens andre stadig venter på deres chance.

Midtbanen
På midtbanen har vi Ruslands helt - og store stjerne. Andrey Arshavin. Han må siges at være blevet populær på rekordtid. Alligevel er han ikke kommet til udlandet endnu, istedet har han skiftet fra Zenit Petersburg til CSKA Moscow. Der er også andre rigtig gode midtbanespillere hos Rusland bl.a Yuri Shirkov, Ivan Saenko, Sergey Semak og Dinijar Biliyaletdinov. Den sidstnævnte har en fast plads i mellem Andrey Arshavin og Yuri Shirkov, de har alle tre mange landskampe i bagagen. Og tilsammen har de scoret 15 mål - 11 af dem tilhører Arshavin, der også har fået flest landskampe af de tre. På udskiftningsbænken har vi Ivan Saenko, Igor Semshov og Pavel Mamaev. Og de tre er rigtig gode spillere. Den sidstnævnte er kun 21 år gammel og har fået 14 U/21 landskampe.

Angreb
I angrebet har vi den meget effektive Pavlyuchenko. Han har scoret utrolige 21 mål i kun 34 landskampe - og han mangler kun 4 mål før han har scoret flere end sin angrebsmakker Alexandr Kerzhakov, der har spillet flere landskampe end Pevlyuchenko har. De to stjerner er stærkt efterfulgt af en spiller, som har overrasket meget. Eugeny Savin er navnet. Han fik debut på landsholdet i en træningskamp mod Tyrkiet, og på smuk vis scorede han også i den kamp. Det kan være at han kommer til at overtage Alexandr Kerzhakov's plads på et tidspunkt - det kan også være at han bliver den nye Pavlyuchenko - hvem ved? Der er også to andre angribere, forholdsvis Dmitry Sychev, som har spillet 42 landskampe, men kun 2 under min ledelse, som nu har varet i 3 år, så er der også Pavel Progrebnyak, som spiller for Portugisiske Braga.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2008, 16:02 af FMManutd » Logged

Chakana
Manager

« Svar #4: 01 Jul 2008, 15:33 »

Spændende, godt skrevet.
Jeg læser også med Wink

Arsenal Football Club

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #5: 01 Jul 2008, 15:34 »

Tak Smiley

Og dejligt at høre Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6: 01 Jul 2008, 15:38 »

Sær spændende ud, flot opsætning og gør ikke noget at bloggen ikke er fyldt med billeder.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7: 01 Jul 2008, 15:40 »

Jeg kan godt indsætte billeder, hvis det skal være Smiley

Men tak for det Smiley

Chakana
Manager

« Svar #8: 01 Jul 2008, 15:41 »

Tak Smiley

Og dejligt at høre Smiley

Hvis man ikke sådan kender din måde at skrive på, så kan det avatar snyde lidt  Opstemt funny

Arsenal Football Club

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #9: 01 Jul 2008, 15:49 »

Skal jeg fjerne det nye billede jeg har sat ind?

Chakana
Manager

« Svar #10: 01 Jul 2008, 15:51 »

Nej, det er skam fint nok.
Men prøv at tænk, hvis Gertrud fra Solsortevænget kom online, og hun så en voldtægt på dit avatar!  ticked off

Opstemt

Arsenal Football Club

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #11: 01 Jul 2008, 15:56 »

Der kommer en update senere i dag om udtagelsen til VM 2010.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #12: 01 Jul 2008, 16:01 »

Ja det synes jeg faktisk du skal, det er utrolig dårlig kvalitet, har du husket et mellemrum efter img? Kvaliteten er nemlig meget bedre når man klikker ind på det. For det andet så synes jeg ikke om at der er det hvide rundt om, det ødelægger lidt det hele synes jeg, for det trede kan jeg godt lide blogs hvor grafikken er minimal, og synes oven i købet det så bedre ud før du satte billedet ind.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #13: 01 Jul 2008, 16:02 »

Sådan, men nu er det eneste jeg faktisk mangler er et topbanner.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #14: 01 Jul 2008, 16:03 »

Jeg synes ikke det er så pænt med alt det hvide der. Hvis man tænker grafisk.
Men ellers ser det ud til at være en fin blog som du har fået bygget op Wink

Edit: Too late crazy

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010