home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jeg har flere chancer end modstanderen også taber jeg alligevel 5-0
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Jeg har flere chancer end modstanderen også taber jeg alligevel 5-0  (Læst 2400 gange)
ca-casen
Juniorspiller
**

Jeg har flere chancer end modstanderen også taber jeg alligevel 5-0
« : 30 Jun 2008, 22:03 »

Jeg har i 75 % af mine kampe flere chancer end min modstander. men nogle gange, går jeg allgivel hen og taber med 3-4, og ja hele 5. er der nogen der har en ide til hvorfor det sker for mig?

Robuni
Gæst

Sv: Jeg har flere chancer end modstanderen også taber jeg alligevel 5-0
« Svar #1: 30 Jun 2008, 22:14 »

Fortæl lidt mere. SS af din taktik, holdindstillingerne og spillerne ?, ellers kan vi jo ikke hjælpe?

ManUtd83
Manager

« Svar #2: 30 Jun 2008, 22:15 »

Have et kig på, hvilke slags chancer det er. En skud-på-mål statistik fortæller nemlig ikke alt. Hvis alle dine afslutninger inden for rammen er håbløse langskud, mens modstanderne kommer til friløbere er det jo klart at de scorer flere mål.

Det kan simpelthen også være pga. uskarpe angribere..

7kfum
Gæst

« Svar #3: 30 Jun 2008, 22:17 »

Spiller du hele tiden med den samme taktik? Har du prøvet at ændre på den? Hvis du gav os lidt mere information ville det være lettere at hjælpe (:

ManUtd83
Manager

« Svar #4: 30 Jun 2008, 22:37 »

Tror lige jeg napper denne tråd, for jeg har også et problem!

Det er utrolig svært for mig, at spille igennem til chancer. Jeg er Barcelona og stiller op i en 4-2-3-1, men spiller kan bare ikke spille sig igennem hold der stiller sig ufatteligt defensivt op. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for det duer ikke at smide indlæg ind fra kanterne.

Nogen forslag.

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #5: 30 Jun 2008, 22:37 »

Have et kig på, hvilke slags chancer det er. En skud-på-mål statistik fortæller nemlig ikke alt. Hvis alle dine afslutninger inden for rammen er håbløse langskud, mens modstanderne kommer til friløbere er det jo klart at de scorer flere mål.

Det kan simpelthen også være pga. uskarpe angribere..

de fleste af dem er alene med målmanden.. men der er også nogle langskud... men dem napper keeperen altid med en eller anden vanvittig redning!!

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #6: 30 Jun 2008, 22:39 »

Spiller du hele tiden med den samme taktik? Har du prøvet at ændre på den? Hvis du gav os lidt mere information ville det være lettere at hjælpe (:

nej har skiftet taktik 2 gange.. men det er bliver bare det samme resultat... skaber et hav af chancer..... og brænder 90% af dem

7kfum
Gæst

« Svar #7: 30 Jun 2008, 22:39 »

Tror lige jeg napper denne tråd, for jeg har også et problem!

Det er utrolig svært for mig, at spille igennem til chancer. Jeg er Barcelona og stiller op i en 4-2-3-1, men spiller kan bare ikke spille sig igennem hold der stiller sig ufatteligt defensivt op. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for det duer ikke at smide indlæg ind fra kanterne.

Nogen forslag.

Måske skal du prøve at spille afventende, med korte afleveringer og lidt over medium i bredde. Meld tilbage, eller kontakt mig via PB for videre råd (:

7kfum
Gæst

« Svar #8: 30 Jun 2008, 22:40 »

de fleste af dem er alene med målmanden.. men der er også nogle langskud... men dem napper keeperen altid med en eller anden vanvittig redning!!

nej har skiftet taktik 2 gange.. men det er bliver bare det samme resultat... skaber et hav af chancer..... og brænder 90% af dem

Har du den nyeste patch installeret?

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #9: 30 Jun 2008, 22:40 »

undskyld mente self ja jeg har skiftet taktik 2 gange.

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #10: 30 Jun 2008, 22:44 »

Har du den nyeste patch installeret?

ja med mindre der lige er kommet et nyt!

ManUtd83
Manager

« Svar #11: 30 Jun 2008, 22:44 »

Måske skal du prøve at spille afventende, med korte afleveringer og lidt over medium i bredde. Meld tilbage, eller kontakt mig via PB for videre råd (:

Jeg har ingen problemer med boldbesiddelse på midtbanen - det klarer Xavi, Toure og Iniesta helt perfekt! Problemerne opstår når bolden skal ind omkring feltet, for der er simpelthen for lidt plads.

Jeg overvejer lidt om jeg skulle give den et hak i kontraangreb for at udnytte plads når den er der, men ved bare ikke om man smider bolden meget væk så.

7kfum
Gæst

« Svar #12: 30 Jun 2008, 22:45 »

7kfum
Gæst

« Svar #13: 30 Jun 2008, 22:47 »

Jeg har ingen problemer med boldbesiddelse på midtbanen - det klarer Xavi, Toure og Iniesta helt perfekt! Problemerne opstår når bolden skal ind omkring feltet, for der er simpelthen for lidt plads.

Jeg overvejer lidt om jeg skulle give den et hak i kontraangreb for at udnytte plads når den er der, men ved bare ikke om man smider bolden meget væk så.

Når du har så mange pasningssikre spillere som du har, bør du ikke smide den væk. Måske har du for mange med i angrebet?

Men prøv at sætte afleveringsstil på 7, og tempo og bredde på 13/14.. (:

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #14: 30 Jun 2008, 22:55 »

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010