home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1356 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  CS Jiul Petroşani
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: CS Jiul Petroşani  (Læst 2367 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

CS Jiul Petroşani
« : 30 Jun 2008, 15:45 »

Det er en ny dag i Jiu Dalen...

Jeg vågner på den lokale café og gnider mig i øjnene..
"I dag vender op og ned på mit liv", tænker jeg - skal nemlig til pressemøde i eftermiddag med de 3 øverste i klubben. Sporgsdirektøren Gheorghe Boboc, Bestyrelsesformande n Alin Simota og den Adm. direktør, Ilie Balanescu. Jeg glæder mig, men er samtidig nervøs..

Jeg har snakket lidt med De herrer på forhånd og de har fortalt mig om klubben og dens historie, hvilke ambitioner de har for holdet og hvilke forventninger de har til mig som Manager og som ham, der skal sikre målsætningerne - og det lyder alt sammen, meget spændende!

Grundlagt i 1919 af minearbejdere - nedrykkere - 30.000 fans på lægterne

dette er bloggen om...

Clubul Sportiv Jiul Petroşani

« Seneste Redigering: 30 Jun 2008, 17:46 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: CS Jiul Petroşani
« Svar #1: 30 Jun 2008, 16:29 »

Tiden kom efterhånden til pressemødet, og jeg skal mødes med de 3 herrer for derefter at
følges med dem til klubhuset, hvor pressen venter.

De sidste dage har jeg ikke kunnet tænke på andet end pressen..
Er halvnervøs over hvad de vil spørge mig om, men jeg har besluttet mig for, at fremstå så
rolig som muligt, så jeg ikke kludrer i det den første dag, og så de får et ordentligt indtryk af mig, da jeg er relativt ukendt hernede.

[ img width=200 height=286]http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/9Q141321.jpg[/img]
"Jeg vil gerne byde velkommen til vores nye cheftræner, Jakob Ahler", siger bestyrelsesformande n, Alin Simota.

- Jeg træder ind af bagdøren og om foran til pressen og bordet, hvor også sportsdirektøren og den adm. direktør sidder, og sætter mig ned.
Med det samme ryger der en skov af hænger i vejret, og kameraerne klikker løs.
Det første spørgsmål er heldigvis ikke til mig, men til den adm. direktør, Ilie Balanescu;

- "Hvordan kan det være, at valget lige faldt på Hr. Ahler?", spørger en journalist fra den lokale avis.

- "Det var relativt simpelt. Mig og Jakob har kendt hinanden i nogle år nu, og han er en rigtig sympatisk og rar fyr. Samtidig har han et utroligt godt øje for spillere med potentiale og er ikke bange for at give unge spillere chancen, og dem har vi mange af her i klubben, ha ha.
Ej, mht. det fodboldmæssige har jeg gennem længere tid fået det indtryk, at han har evnerne til at føre holdet til noget stort, og vi har alle 3 fuld tillid til ham, så valget var som sagt naturligt.
"
Sportsdirektøren Gheorghe Boboc tilføjer:
- "Som Ilie siger, så har vi alle 3 tillid til ham og Ilie har faktisk kun snakket godt om ham. Han har været et emne i et halvt års tid nu, faktisk.
Vi tror på, at vores hold hører til i toppen af den bedste rumænske liga og på, at Jakob Ahler kan føre os derhen, og da også gerne ud i Europa, ha ha
".

Endelig kom det første spørgsmål til mig:
- "Jakob Ahler, hvad har du tænkt dig at tilføre dette hold, og har du tænkt dig at ændre noget op til den kommende sæson mht. spillerkøb/spillersalg?"

- "Jeg har tænkt mig at tilføre en spillestil som har retning fremad i banen, som vil score mål og spille underholdene fodbold, og jeg vil snarligst indføre en ny træningsstruktur og taktik. Alle kan lide fremadrettet fodbold og jeg er ikke en undtagelse.
Mht. transfervinklen vil der ikke ske noget lige umiddelbart. Min fokus vil være på det spillemæssige og at få holdet spillet godt sammen, så vi kan vinde nogle kampe. - jeg har dog udset mig et par enkelte spillere som jeg gerne vil have forlænget kontrakten med
".

4. spørgsmål kom til Alin Simota:

- "Alin, hvad er klubbens målsætninger for den kommende sæson og dem i fremtiden?"

- "Da vi mødtes med Jakob havde vi alle de samme målsætninger, hvilket også var en stor faktor i valget af ham. Først og fremmest skal vi have holdet tilbage i den bedste liga, og inden for 2-3 sæsoner gerne være fast inventar i top 6, som er dér, hvor vores rivaler også ligger. Der er i denne sæson et meget begrænset budget og dét gør jo selvfølgelig, at der ikke pt. sker noget på spillerfronten, som Jakob også nævnte.
På lidt længere sigt, dvs. 4-5 sæsoner vil vi, som alle andre klubber, gerne ud i Europa og til den tid, regner vi også med at kunne støtte i spillerkøb og fornyelse af nuværende kontrakter
".

Pressemødet slutter af med at jeg rejser mig, og kommer med den sidste udtalelse til pressen:

- "Vi har meget arbejde foran os som påbegyndes i dag, så derfor vil vi slutte nu.
Jeg takker personligt for jeres interesse og spørgsmål og jeg håber, at jeg kan leve
op til forventningerne
".

Jeg forlader pressemødet med Alin, Ilie og Gheorghe, og mærker en summen i maven. Det er begyndt...
« Seneste Redigering: 30 Jun 2008, 17:56 af makkerskilap » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #2: 30 Jun 2008, 16:32 »

Spændende klub.. glæder mig da til at høre mere.. savner dog lidt grafik..

- Veni, vidi, vici -

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #3: 30 Jun 2008, 16:34 »

Spændende klub.. glæder mig da til at høre mere.. savner dog lidt grafik..

jeg har grafikken.. altså billeder og det.. men jeg kan sq ikke finde ud af det pis? Djævel

kan du hjælpe?
« Seneste Redigering: 30 Jun 2008, 16:38 af makkerskilap » Logged

Chakana
Manager

« Svar #4: 30 Jun 2008, 16:59 »

Jeg læser med makkerskilap Smiley

Arsenal Football Club

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #5: 30 Jun 2008, 17:00 »

Jeg læser med makkerskilap Smiley

takker.. Smiley kan du hjælpe med grafik? Peace

Chakana
Manager

« Svar #6: 30 Jun 2008, 17:02 »

Overhovedet ikk'  funny

Jeg er en klaphat til grafik, sorry makker  Wink

Arsenal Football Club

7kfum
Gæst

« Svar #7: 30 Jun 2008, 17:05 »

Skal du have lavet grafik, eller sat det ind?

JimmyGP
Manager

« Svar #8: 30 Jun 2008, 17:10 »

Skal du have sat ind eller lavet?

- Veni, vidi, vici -

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #9: 30 Jun 2008, 17:13 »

Jeg har en klub logo jeg gerne vil bruge, og nogle billeder af spillere og bestyrelse, men jeg ved ikke hvordan det er man kan sætte det ind så billedet bare er der, i stedet for et link? Huh

Og hvis jeg skal smide ss op af en spiller, ved jeg at man kan gøre så der kun står hans navn og så kan man trykke der, det ved jeg heller ikke hvordan man gør Smiley

Banner og det der har jeg heller ikke, så hvis nogen gider, må det da også gerne laves Rullende Øjne

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #10: 30 Jun 2008, 17:14 »

Overhovedet ikk'  funny

Jeg er en klaphat til grafik, sorry makker  Wink

Haha Grin i know how you feel...  Forlegen Opstemt

7kfum
Gæst

« Svar #11: 30 Jun 2008, 17:17 »

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Jun 2008, 17:33 »

fuck det er forvirrende.. men okay... vil se om jeg kan få det til at virke. tak Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #13: 30 Jun 2008, 18:02 »

kan ikke få det pis til at virke  ticked off Forlegen

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010