home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Påskeferie
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Påskeferie  (Læst 18701 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Påskeferie
« Svar #90: 04 Apr 2009, 11:24 »

Ja hehe kan være vi mødes Smiley
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 23:52 af Simze » Logged

Erzael
Manager

« Svar #91: 04 Apr 2009, 11:35 »

Ja, det kan jo være Smiley

motZ
Gæst

« Svar #92: 04 Apr 2009, 11:42 »

Uha, ja! Sicilien! Det er noget der rykker! Virkelig, virkelig dejlig ø! Men pas på alle de løse hunde! Forleden var der to turister der blev dræbt dernede af netop hunde. Sidst jeg var dernede havde en 3-4 hunde også slået sig ned lige overfor det hus vi havde lejet. Vi var lidt forsigte når vi skulle forbi, men vi sørgede dog for hver aften at fodre dem med nogle rester - så var de jo ikke sultne før næste aften igen! Opstemt Wink

Nu du siger løse hunde, kommer jeg til at tænke på da vi var på Azorene (portugisisk ø-gruppe) og var på sådan en tur med guide osv. og hvor vi så kom på et bjerg hvor der var en fantastisk udsigt. Men guiden fortalte også et hotel som i sin tid var blevet lukket pga. manglende turister da det simpelthen lagde langt væk fra alt hvad der hed indkøb, by og strand. Og efter hotellets lukning havde de åbenbart lavet det om til et galehus hvor der udelukkende bare gik farlige hunde rundt inde i hotellet, og hvis man kom tæt på dem, skulle man ikke regne med at komme med hjem igen, eftersom man sikkert ville blive ædt af dem. Det var sgu skræmmende at tænke på at der bare gik sådan nogle syge hunde rundt derinde.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #93: 04 Apr 2009, 20:00 »

Så er jeg lige kommet tilbage fra West Ham-Sunderland(men er stadig i London).
Kampen blev 2-0 til West Ham.
De scorede lidt før pausen og lidt efter pausen i en ok fodboldkamp.
Stemningen var ikke så god, de sang næsten ikke kun inden kampen startede, da spillerne løb på banen og efter halvleg igen da spillerne løb ind på banen begge gang forever blowing bubles og så var der engang i mellem lidt tilråb.
De levede sig dog ind i kampen og der blev klappet en del ved gode redninger,tacklinger,afleveringer og skudforsøg og der blev dog råbt og jublet en del ved målene.
Det var dog fedt at se et fyldt stadion med 35.000 Tilskuere/tilhængere.
Alt i alt en udemærket oplevelse.

Lidt underligt bor jeg i lejlighed kun ca. Et par minuttter fra hvor jeg boede på hotel sidst jeg var herovre
og har spist morgenmad/frokost samme sted som sidst.

Vh. Blackstone
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 20:08 af Blackstone » Logged

AFC
Manager

« Svar #94: 04 Apr 2009, 20:56 »

I min påskeferie som startede igår med fest og finurlige sager skal bare foregå med noget FM, venner, afslapning og så skal jeg flytte vores campingvogn ned på vores campingplads, men det skal nok blive en god påskeferie! I så fald - go ferie til jer alle!

alek9000
Manager

« Svar #95: 04 Apr 2009, 21:33 »

Og så er der dem, der først har påskeferie på torsdag..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #96: 04 Apr 2009, 21:38 »

Jeg glæder mig meget til på tirsdag, hvor jeg skal være sammen med GudenEricsson og verdenskrig, som er to gutter jeg taler rigtig meget og godt med, trods, eller måske endda pga, vores klubtilhørselsforho ld. Har mødt verdenskrig før(sammen med andersfa), og det var rigtig fedt, så glæder mig også til at møde GE, og selvfølgelig også vk igen. Ellers skal jeg bare holde en familiefødselsdag d.12.

Zone 43
Manager

« Svar #97: 06 Apr 2009, 11:15 »

Hvorfor er jeg ikke blevet inviteret?! ticked off

Nobodys like you. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #98: 06 Apr 2009, 11:40 »

Min påskeferie starter først i morgen, men har dog allerede skudt den igang. Efter skole fredag stod den på fodbold, grill og pils i det fornemme vejr, hvorefter den stod på mere druk efter aftensmaden. Det gik dog ikke helt som forventet, da jeg næste dag ikke var helt på toppen, og måtte brække mig noget der ligner 10-20 gange. Lørdag aften stod den på hygge/pils sammen med lidt veninder, hvor jeg dog sørgdee for at holde mig lidt i skindet. Havde fået lidt traumer ovenpå den oplevelse. Skulle desuden på arbejde kl. 6 om morgenen den dag, hvilket jeg do alligvel aflyste, da jeg simpelthen ikke magtede det og desuden stadig var lidt sløj. 

Selve ferien skal gå med fodbold (træning såvel som kamp), FM, venner, påskefrokost og en masse druk. God ferie!!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #99: 06 Apr 2009, 21:56 »

Ja så er min tur til London ved at være overstået.
Jeg rejser hjem imorgen, men jeg har da bla. været til fodboldkamp på Boleyn Ground,
Besøgt London Dungeon(skrækkabinet med bla. Jack the Ripper),
Stadium besøg på Stamford Bridge(med museumsbesøg),
Madame Tousads(voksfigurer),
fået købt en masse forskellige metalcder og en masse dvder bla. Saw boxsættet.
Imorgen kommer jeg hjem og så står den på afslapning til torsdag hvor jeg skal besøge min farfar og farmor et par dage og til UfoYepha koncert på Train samme aften som jeg kommer hjem derfra.
Søndag tager jeg så til Odden og besøger min lile nevø, min søster, hendes kæreste og hans familie og kommer hjem samme dag.
Derefter står den igen på afslapning.
Det var alt fra mig for denne gang.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 08 Apr 2009, 01:59 af Blackstone » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #100: 06 Apr 2009, 21:57 »

Der er sparerunde herhjemme. Så det bliver til hygge med min søde og lækre kæreste  Opstemt og masser af blogskrivning i FM  Thumbs Up

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #101: 06 Apr 2009, 22:19 »

Så det bliver til hygge med min søde og lækre kæreste  Opstemt

Jeg ser to påstande, men nul belæg.  Opstemt

TT:

Jeg skal til England.  Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #102: 06 Apr 2009, 22:21 »

Der er sparerunde herhjemme. Så det bliver til hygge med min søde og lækre kæreste  Opstemt og masser af blogskrivning i FM  Thumbs Up

Vi kræver bevisemateriale (i form af billeder) for ovenstående påstand!! Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #103: 06 Apr 2009, 22:24 »

Og så er der dem, der først har påskeferie på torsdag..
Derfor flyttede jeg væk fra Aalborg Wink (Eller..)

Jeg har teknisk set haft ferie i lidt over en uge nu, da jeg fra sidste søndag til fredag var på studietur i Amsterdam. Af denne grund er pengene ikke til det store i denne uge, hvor det kommer til at stå på afslapning og massere af fodbold, da vi har to kampe, som skal spilles i påsken.. Vi har en træningskamp på lørdag, mens turneringen starter mod Gug på mandag. Torsdag bliver vist den eneste "vilde" dag fra min side, da den står på en ordentlig bytur sammen med nogle stykker fra klassen Smiley

Yessir
Manager

« Svar #104: 08 Apr 2009, 11:05 »

Mandag - Fredag står på afslapning i Esbjerg hos damen der skal føde mine børn... Eneste grund udover fodbold, til at en Københavner tager til Esbjerg  Wink

Lørdag+Søndag står på Påskefrokoster, regner med at tage dem i et stræk, og sove mandagen væk  Opstemt

God påske til jer alle  Smiley

Edit: Også står den selvfølgelig på en tur til Haderslev senere i dag. for at se FCK spille...
« Seneste Redigering: 08 Apr 2009, 11:07 af Yessir » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010