home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Påskeferie
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Påskeferie  (Læst 18724 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Påskeferie
« Svar #60: 02 Apr 2009, 22:24 »

Ja, jeg tager en uge til Italien, nærmere betegnet Gardasøen, hvor der bare skal slappes af for fulde gardiner - hvis man da ellers kan det? Så for at sætte en plan som skal følges hver dag må det blive noget à la:
Lækker italiensk morgen
Sol
Middagsmad
Sol
Aftensmad
FM/musik/snak - naturligvis først sent om aftenen
Uha, det bliver dejligt! Smiley
Årh, f*** dig..! Opstemt Der er så nice de der steder omkring søen.. Og den er tilmed også lækker at bade i!

Batigol
Manager

« Svar #61: 02 Apr 2009, 22:30 »

Årh, f*** dig..! Opstemt Der er så nice de der steder omkring søen.. Og den er tilmed også lækker at bade i!

Ja, den første hører jeg jo så tit ... Ubeslutsom Opstemt
Ja, der er vildt lækkert! Har været der et hav gange - det kan i hvert fald ikke tælles på 3 hænder! - så er ved at kende området omkring .. ja, omkring hele søen ret godt! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Pepe
Gæst

« Svar #62: 02 Apr 2009, 22:32 »

Jeg venter en rigtig spændende påskeferie i møde! (:

Rejser i morgen til Palermo for at besøge min fætter (Simon Kjær) hvor jeg kommer hjem søndag d. 12 Opstemt
Glæder mig som en sindsyg! og forhåbentlig se ham i action mod Torino i weekenden Smiley

Sejt nok Opstemt

Personligt skal jeg ikke en skid. Spille FM, feste, spille FM, feste, chille med nogle venner og nyde det gode vejr Smiley
Har lejligheden for mig selv det meste af ferien, og det skal fandeme udnyttes  Djævel

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #63: 02 Apr 2009, 22:35 »

Sejt nok Opstemt

Personligt skal jeg ikke en skid. Spille FM, feste, spille FM, feste, chille med nogle venner og nyde det gode vejr Smiley
Har lejligheden for mig selv det meste af ferien, og det skal fandeme udnyttes  Djævel

Har også bærbaren med derned, så der skal games lidt FM i flyveren (: ellers får jeg sku abstinenser!

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

BenMusalho
Gæst

« Svar #64: 02 Apr 2009, 22:48 »

Sicilien er et fantastisk sted. Varmt, lækkert vand, flotte strande, nogle ting at se .. der mangler intet! Opstemt Klart det fedeste sted jeg nogensinde har været.. God tur.. Wink

Batigol
Manager

« Svar #65: 02 Apr 2009, 22:56 »

Uha, ja! Sicilien! Det er noget der rykker! Virkelig, virkelig dejlig ø! Men pas på alle de løse hunde! Forleden var der to turister der blev dræbt dernede af netop hunde. Sidst jeg var dernede havde en 3-4 hunde også slået sig ned lige overfor det hus vi havde lejet. Vi var lidt forsigte når vi skulle forbi, men vi sørgede dog for hver aften at fodre dem med nogle rester - så var de jo ikke sultne før næste aften igen! Opstemt Wink

Erzael
Manager

« Svar #66: 02 Apr 2009, 22:57 »

Fra Torsdag til Mandag i påskeferien skal jeg til Holland, og spille en masse fodbold til noget der hedder Easter Open (stav). Glæder mig personligt rigtig meget til at spille imod de engelske hold der er i vores pulje. Glæder mig til at se om de går lige så hårdt til den, som englændere gør Smiley

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #67: 02 Apr 2009, 22:59 »

Sicilien er et fantastisk sted. Varmt, lækkert vand, flotte strande, nogle ting at se .. der mangler intet! Opstemt Klart det fedeste sted jeg nogensinde har været.. God tur.. Wink
Uha det lyder fandme lækkert Opstemt Der er ca. 25 grader dernede nu .. Så har kun shorts med Opstemt

Uha, ja! Sicilien! Det er noget der rykker! Virkelig, virkelig dejlig ø! Men pas på alle de løse hunde! Forleden var der to turister der blev dræbt dernede af netop hunde. Sidst jeg var dernede havde en 3-4 hunde også slået sig ned lige overfor det hus vi havde lejet. Vi var lidt forsigte når vi skulle forbi, men vi sørgede dog for hver aften at fodre dem med nogle rester - så var de jo ikke sultne før næste aften igen! Opstemt Wink

Det lyder sku ikke så rart (: dem må jeg sku hellere passe på, da jeg ikke er glade for hunde i forvejen xD

- Liverpool er mit liv

Batigol
Manager

« Svar #68: 02 Apr 2009, 23:14 »

Det lyder sku ikke så rart (: dem må jeg sku hellere passe på, da jeg ikke er glade for hunde i forvejen xD

I tilfælde at et "hunde-angreb" kan din fætter vel bare losse hunden langt væk? Opstemt

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #69: 02 Apr 2009, 23:21 »

I tilfælde at et "hunde-angreb" kan din fætter vel bare losse hunden langt væk? Opstemt

Haha, tror sku han vælger at bruge sin hurtighed istedet for sparketeknink Opstemt

- Liverpool er mit liv

kasperbp12
Manager

« Svar #70: 02 Apr 2009, 23:22 »

I min påskeferie tror jeg bare jeg skal slappe fuldstændig af og spille fodbold med vennerne og spille FM og sådan, så det bliver bare rent afslapning! Smiley

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #71: 02 Apr 2009, 23:25 »

Jeg glæder mig rigtig meget til min påske ferie som skal nydes i det nordafrikanske land Egypten Peace
Jeg glæder mig helt som et lille barn, at skulle væk fra kolde Danmark, og generalt bare komme lidt væk for det hele (:
Håber i får en god ferie allesammen, om det så er udlandet, fester, FM eller hvad det er Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #72: 02 Apr 2009, 23:27 »

Ja jeg skal jo et lille smut til London og se West ham-Sunderland, kunne ha valgt Fulham-Liverpool istedet, men vil hellere se West Ham-Sunderland.
Så det bliver jo udemærket.
Jeg glæder mig til at opleve atmosfæren/stemningen på Boleyn Ground(Upton Park) og at se noget bold, måske havde den anden kamp været bedre, men et fuldt Stadion, der synger forever Blowing bubles til deres helte, som ovenikøbte måske kommer foran og vinder, så er/bliver stemning vist fin nok.
Jeg Glæder mig til at sidde på en tribune der kan rumme 15.000 tilhængere/tilskuere og bare se  fuldt stadion hylde deres helte, nu har jeg vidst sagt det 2 gange, men det bliver fedt.
Et smut forbi Madame Tussauds og en tur forbi Londons Dungeon og lækker engelsk morgenad/frokost, ja det bliver heller ikke helt ringe, bare for at underdrive lidt på jydsk.

Vh.Blackstone

GudenEricsson
Gæst

« Svar #73: 02 Apr 2009, 23:36 »

Ja jeg skal jo et lille smut til London og se West ham-Sunderland, kunne ha valgt Fulham-Liverpool istedet, men vil hellere se West Ham-Sunderland.
Så det bliver jo udemærket.
 Jeg glæder mig til at opleve atmosfæren/stemningen på Boleyn Ground(Upton Park) og at se noget bold, måske havde den anden kamp været bedre, men et fuldt Stadion, der synger forever Blowing bubles til deres helte, som ovenikøbte måske kommer foran og vinder, så er/bliver stemning vist fin nok.
Jeg Glæder mig til at sidde på en tribune der kan rumme 15.000 tilhængere/tilskuere og bare se  fuldt stadion hylde deres helte, nu har jeg vidst sagt det 2 gange, men det bliver fedt.
Et smut forbi Madame Tussauds og en tur forbi Londons Dungeon og lækker engelsk morgenad/frokost, ja det bliver heller ikke helt ringe, bare for at underdrive lidt på jydsk.

Vh.Blackstone

London er for fedt! Har også været der, og set West-Ham på Upton Park. Var dog skuffet over stemningen gennem kampen, da jeg nok havde forventet mere. De synger stort set aldrig - tilgengæld lever de sig meget ind i kampen og reagere på alt!

Forever Blowing Bubbles synger de dog allesammen, og rigtig højt - det var i hvert fald højdepunktet til den kamp jeg så Peace Er du stor West Ham fan? Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #74: 02 Apr 2009, 23:41 »

Som GE siger så er London en fed by.. Opstemt
Da jeg var derovre var der desværre landskamps pause så jeg var på shopping i stedet.. Lidt ærgeligt for ville gerne ha set en kamp men på den anden side kan man sgu altid.. Det tager en time at komme derover i fly og det er mega billigt at komme derover Peace hehe..
Men jaa som du selv siger det så ska du også andet end at se fodbold.. Det er bare om at nyde det mens man er der og der er så mange muligheder.. Fantastisk by der stortset aldrig er "lukket" Peace

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010