home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 128603 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #570: 01 Apr 2015, 17:39 »

Testede lige lidt WW barb på PTR'en. Fuck hvor er det fedt! Fik clearet en 41 og det er vel og mærke med lorte gear. Ingen ancient items og uden det nye WW/rend set som jeg ikke har haft held med at finde endnu. Skal helt klart være barb i den nye season.

Hvad starter i med? DH virker også op med strafe og rain og vengence, så en clearer en T6 rift på 44 sec! Virker som om de har skuret op for speeden i den nye patch. Glæder mig til den kommer.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #571: 01 Apr 2015, 18:21 »

Starter med Wizard, skal se om et support wizard spec vil fungerer, og ellers skifter jeg til WD igen Smiley

Monken har virkelig skuffet mig denne sæson, den var så lovende, men alt for afhængelig af pylons til min smag når det kommer til grifts. Kan tage en god grift 50 på 8 minutter med nuværende gear på min, og så stadig faile den pga. tiden det tager at slå bossen ihjel. Jeg kan ikke lide at skulle gå og tvinge pylons til at spawne, men ser dem som en lille gave i riften, forstået på den måde at de bare skal bruges på  stedet. Selvfølgelig gemmer jeg dem da hvis jeg mangler 5-10% og der er en, men jeg er ikke typen der har 2-3 pylons bag mig jeg lige skal kite bossen forbi mens jeg nakker ham :p

Wizard har potentiale, men det store spørgsmål bliver nok om Diminishing returns kommer til at ødelægge potentialet, forstået på den måde at Witch Doctorens fear, ikke bliver påvirket af DR, og derfor kan de jo holde mobs uendeligt med fear. Ved ikke hvordan det kommer til at gå for Wizards, men det skal helt sikkert prøves af! - og så er de jo også sjove nok at spille på i forvejen, og en afveksling fra en monk der netop har skuffet mig fælt.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #572: 01 Apr 2015, 18:38 »

Starter med Wizard, skal se om et support wizard spec vil fungerer, og ellers skifter jeg til WD igen Smiley

Monken har virkelig skuffet mig denne sæson, den var så lovende, men alt for afhængelig af pylons til min smag når det kommer til grifts. Kan tage en god grift 50 på 8 minutter med nuværende gear på min, og så stadig faile den pga. tiden det tager at slå bossen ihjel. Jeg kan ikke lide at skulle gå og tvinge pylons til at spawne, men ser dem som en lille gave i riften, forstået på den måde at de bare skal bruges på  stedet. Selvfølgelig gemmer jeg dem da hvis jeg mangler 5-10% og der er en, men jeg er ikke typen der har 2-3 pylons bag mig jeg lige skal kite bossen forbi mens jeg nakker ham :p

Wizard har potentiale, men det store spørgsmål bliver nok om Diminishing returns kommer til at ødelægge potentialet, forstået på den måde at Witch Doctorens fear, ikke bliver påvirket af DR, og derfor kan de jo holde mobs uendeligt med fear. Ved ikke hvordan det kommer til at gå for Wizards, men det skal helt sikkert prøves af! - og så er de jo også sjove nok at spille på i forvejen, og en afveksling fra en monk der netop har skuffet mig fælt.
Wiz virket også stærk. Kørte med nogle på ptr'en som kørte tals. Det virker stærk. Er heller ikke fan af monk spillestlen, spillede meget lidt monk i season 2. Er heller ikke fan af det nye spec de får, hvor de bruger dashning strike som dmg. Det kommer til at virke som reakor barb som jeg ikke er fan af. Og det med pylons, de burde bare fjerne dem fra GR. Det er alt for random. Hvis du skal på leaderbordet skal du have de rigtig pylons og Stonesinger. Alt for meget rng hvis du sprøger mig.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #573: 08 Apr 2015, 13:24 »

RIP in pepperonis barb. De har fjernet bracers der gav alle runer til Wrath of the Berserker.. Tror bare jeg laver en DH så. Noget jeg ikke har spillet siden vanilla.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #574: 11 Apr 2015, 11:45 »

Jeg nåede en top 4 placering på HC solo DH leaderboardet inden jeg hoppede til køjs. Jeg må nok dog sande, at jeg er blevet banket gevaldigt ned på listen her nu.

http://gyazo.com/63d979a555bd0bf7ba24ce26e276576b
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #575: 17 Apr 2015, 04:17 »

Så er der ny drama i D3, banwave til folk der exploitede blood thiefs Smiley Rygter omkring de fleste folk i Zero Empathy, Gabynator, og Mannercookie skal være blandt "ofrene" for ban hammeren.

I mellemtiden hyggede jeg mig med at teste en 3300 dps fulminator som wizard wep, med en grift 47 Smiley Vild sæson!

Endnu vigtigere er det at vi nok snart slipper for de der skide trials Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #576: 17 Apr 2015, 09:16 »

Så er der ny drama i D3, banwave til folk der exploitede blood thiefs Smiley Rygter omkring de fleste folk i Zero Empathy, Gabynator, og Mannercookie skal være blandt "ofrene" for ban hammeren.

I mellemtiden hyggede jeg mig med at teste en 3300 dps fulminator som wizard wep, med en grift 47 Smiley Vild sæson!

Endnu vigtigere er det at vi nok snart slipper for de der skide trials Wink

Haha. Det var så lamt. Tænk at man gad udnytte det.

Og flot med en 47. Det er godt nok imponerende.

Og ja, jeg glæder mig til at se, hvad løsningen bliver. Det lader også til at perma-cc ryger på samme tid som trials - selvom det var meget sjovt, så synes jeg det ligeledes er et skridt i den rigtig retning at det bliver fjernet.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #577: 17 Apr 2015, 13:31 »

Hørt, har længe syntes det var tamt at kun en class/type CC kunne bruges permanent.

Hvis du nåede at kigge på reddit, ville du kunne se at sådan en som gaby, havde en 895 rifts done i forgårs med et pænt antal shards done, og en dag og 25 rifts senere, havde han lavet 120k flere shards. Ved ikke lige hvad niveau man skal cleare for at få 4800 shards af gangen, men i mine 40-47 bedrifter har jeg aldrig set over 350 droppe Peace
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 15:39 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #578: 17 Apr 2015, 15:22 »

Min højeste i denne season er 43 men den klarede jeg også nemt. Har ikke pushet højere endnu, spiller mest tre mands party hvor vi har lavet en 51. Nu er vi dog gået over fra en monk til WD, vi skal bare lige have den skide hjelm så vi kan pushe endnu højere.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #579: 19 Apr 2015, 18:39 »

Fuck jeg har fået vildt gear allerede. Har aldrig været så god som i denne season. Clearede lige en 48 på 9.33. Har også lavet en 55 i tre players. Har både ancient calimati og kridershot. GG
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #580: 19 Apr 2015, 18:59 »

Fuck jeg har fået vildt gear allerede. Har aldrig været så god som i denne season. Clearede lige en 48 på 9.33. Har også lavet en 55 i tre players. Har både ancient calimati og kridershot. GG
Shit. Det lyder vildt nok. Er du på hc?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #581: 19 Apr 2015, 19:06 »

Shit. Det lyder vildt nok. Er du på hc?
Nope jeg er softcore scrup :-)
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #582: 19 Apr 2015, 19:21 »

NY sæson, ny patch til bot, kør bot, vent på paragon, kør leaderboards.

Sutte diablo :-D
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #583: 19 Apr 2015, 19:57 »

Klarede lige en 50 med 1.40 igen. Nummer 275 på leaderboard.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #584: 19 Apr 2015, 20:55 »

Klarede lige en 50 med 1.40 igen. Nummer 275 på leaderboard.
Nydeligt. Jeg lavede 41 tidligere med 6 min igen og forsøgte senere hen også med en 44'er, men jeg proccer ganske enkelt for hurtigt, hvilket gør jeg umuligt kan nå det til tiden.
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010