home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137334 gange)
Boerre
Landsholdsspiller

Sv: Diablo 3!
« Svar #510: 23 Jun 2012, 18:13 »

Det er jo også "let", hvis du har startet med din DH og er god til at kite. Indtil attack speed blev nerfed har de jo været utroligt OP, og haft en kæmpe fordel, når de har skulle farme.
Hvis jeg skulle købe items til min barbarian på AH til at kunne cleare inferno ville jeg skulle smide over 100 millioner IGG eller bruge rigtige penge.
Hvis det virkelig er så let, hvorfor grinder du ikke bare items, du kan sælge for rigtige penge?
Ingen tvivl om det var langt lettere og billigere at spille ranged, og jeg går ud fra det er blevet mere balanceret efter seneste patch(har ikke spillet efter den er udkommet). Jeg kunne også kun klare det med min barb, fordi jeg farmede meget med min DH og tjente penge på den måde.

Det kan godt være spillet er blevet sværere, men jeg er stadig skuffet over det, men det har måske også noget at gøre med, at D1 og D2 står som noget specielt for mig. Jeg havde bare forventet mere, specielt efter at have ventet så længe på det.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2012, 18:19 af Ben92 » Logged

Thore
Manager

« Svar #511: 23 Jun 2012, 19:36 »

Det kunne vel næsten ikke andet end skuffe?
Der har jo været massive forventninger til det spil, og da verden har ændret sig meget siden Diablo 2, så kunne det jo næsten kun gå "galt"
Men syntes egentlig du svare på dit eget spørgsmål.. Du har været godt underholdt i et par uger, og har ligefrem tjent en skilling på det. Det er vel trods alt mere end hvad man får ud af det fleste nye spil  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #512: 23 Jun 2012, 19:39 »

Det kunne vel næsten ikke andet end skuffe?
Der har jo været massive forventninger til det spil, og da verden har ændret sig meget siden Diablo 2, så kunne det jo næsten kun gå "galt"
Men syntes egentlig du svare på dit eget spørgsmål.. Du har været godt underholdt i et par uger, og har ligefrem tjent en skilling på det. Det er vel trods alt mere end hvad man får ud af det fleste nye spil  Wink
Det har du selvfølgelig ret. Regner også med, at der kommer et par ugers mere underholdning, så snart der kommer pvp. :-)

JimmyGP
Manager

« Svar #513: 24 Jul 2012, 23:46 »

Nogen der har erfaringer med den såkaldte "Diablo mus" man kan købe rundt omkring=?

- Veni, vidi, vici -

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #514: 13 Feb 2014, 17:51 »

Andre end mig der ventet spændt på Reaper of Souls? :-)

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #515: 25 Feb 2014, 22:22 »

Patch day i morgen!

Nogle der regner med at spille og farme nogle paragons levels inden Reaper of Souls?

JimmyGP
Manager

« Svar #516: 26 Feb 2014, 13:57 »

Jeg har forudbestilt Reaper of Souls.. er i gang med at farme lidt.. loving it Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #517: 26 Feb 2014, 14:45 »

Kæft mand.. jeg stoppede med at spille d3 for et halvt år siden - synes det blev kedeligt og ensformet efter få måneder. Reaper of Souls - hvad kommer det til at indebærer?

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #518: 26 Feb 2014, 15:20 »

Kæft mand.. jeg stoppede med at spille d3 for et halvt år siden - synes det blev kedeligt og ensformet efter få måneder. Reaper of Souls - hvad kommer det til at indebærer?
Ny class, nyt act, man kan nu komme i lvl 70. Nye skills, items, nye endgame system + en masse mere.

Jeg har forudbestilt Reaper of Souls.. er i gang med at farme lidt.. loving it Thumbs Up
Hvad er dit battletag? Vi kunnne evt. farme sammen.

JimmyGP
Manager

« Svar #519: 27 Feb 2014, 03:46 »

WittingB:

http://eu.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/

Der sker mange ting - Boerre beskriver det kort.. der er forskellige nye måder at spille på og flere forskellige sværhedsgrader.. Der kommer et nyt loot system og AH forsvinder.. Wink

Boerre: Hmm.. det kan jeg selvf. ikke huske på stående fod - er pt. på arbejde uden mulighed for at tjekke.. men det må vi lige finde ud af.. altid rart at have en ekstra at farme med.. Men jeg spiller dog som regel med den ene af min fætre, da vores arbejdsliv/privatliv passer godt sammen - vi har for meste planlagt at nørde sammen så jeg ved ikke hvor meget D3 jeg kan presse ind.

- Veni, vidi, vici -

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #520: 27 Feb 2014, 07:40 »

Hvad synes i selv om den expansion? - Er der noget som lokker Jer?

AH bliver trukket tilbage - er det godt eller skidt synes I ?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #521: 27 Feb 2014, 09:12 »

Hvad synes i selv om den expansion? - Er der noget som lokker Jer?

AH bliver trukket tilbage - er det godt eller skidt synes I ?
Jeg skal ihvetfaldt have det!

Synes det er en god ting at AH bliver lukket. Nu skal du rent faktisk spille spillet for at blive god, i stedet for at sidde og købe ting.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #522: 27 Feb 2014, 09:17 »

Er der nogen der spiller Diablo 3 på konsol? Og i så fald er det så noget værd?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #523: 27 Feb 2014, 09:32 »

Er der nogen der spiller Diablo 3 på konsol? Og i så fald er det så noget værd?

Har det på consol og synes ikke det er pengene værd.

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #524: 10 Mar 2014, 08:34 »

Lige startet op med at spille igen - og har forgivet mig ud i et spil Hardcore.. Mit spørgsmål er så: Er der nogen som har spillet hele tiden, og kan fortælle om Monk har forandret sig - og hvordan det er bedst at spille den? Havde en softcore monk før hovr jeg gik meget efter resistance og LoH - Men synes jeg hører, at det behøver man ikke gå efter længere..?

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010