home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137415 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Diablo 3!
« Svar #495: 14 Jun 2012, 10:59 »

Kan man spille med det samme spil på 2 forskellige PC'er?

Selvfølgelig kan du det.. du logger jo bare ind og spiller videre med din hero Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #496: 14 Jun 2012, 14:47 »

Ja det kan bare ikke foregå samtidig.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #497: 14 Jun 2012, 18:53 »

Men kan man odt lave to forskellige bruger?

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #498: 14 Jun 2012, 18:54 »

Ja hvis du køber 2 spil og bruger 2 email adresser, ellers nej du ka kun have 1 account

JimmyGP
Manager

« Svar #499: 18 Jun 2012, 22:38 »

JA DAK!!! FUCKING LEVEL 50 BARB.. WELCOME TO HELL!!! BUHJAAAH  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Thore
Manager

« Svar #500: 20 Jun 2012, 21:35 »

Okay, efter den seneste patch kan jeg stadig ikke klare mig på act 2 inferno, plus det koster sindsyg meget at dø.. Tak Blizzard for out of time buffet, tak.

Så er det åbenbart tilbage til Hr. Butcher  Rullende Øjne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #501: 20 Jun 2012, 22:53 »

Synes godt nok også det er blevet hårdt, omend Act2 bare var voldsom i forvejen. Ikke desto mindre er det nu lykkedes mig at rykke ind i act 3 sammen med en ven, men vores Monk/Demon Hunter combo mangler en god klump dps og synes ikke længere det er så ligetil at få mere, efter alle de nemme upgrades er hentet og jeg skal bruge millioner bare for at få 40 mere dex på et item.

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 21 Jun 2012, 21:46 »

Er lige begyndt på Inferno Shit det er blevet vildt   .....Hell var nemt  efter at jeg fik købt lidt

Har faktisk aldrig haft det nemmere mod Belial og Azmodan og Diablo.

men Første Elite jeg møder i inferno  hmmm blir jeg nakket for vildt

Chelsea FC

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #503: 22 Jun 2012, 07:19 »

Såååe syntes jeg lige jeg vil vifte med lygten, fuld af dejligt lys til monks!

Jeg havde før patchen sat mit fast farmwise på akt 3, hvor jeg enten farmede Ghom på min demon hunter eller den første par quests (udenfor på borgen med at raise catapults og tænde bål), natten inden 1.0.3 kom ud, kørte jeg resten igennem og fik clearet akt 3, i hårde wipes og massere af svedige diskussioner med en kammerat som er barber (2hånds barber, med massere af damage men ingen survival).
Da jeg så loggede ind efter, tog jeg ned og døde et par gange på akt 4's første boss, mens jeg tunede mit spec til det (seven sided strike med teleport rune blev løsningen, høj damage + getaway ability for alle pengene lige der!), derefter gik det nemt, bosserne var en joke nu for en lille monk og jeg blev overmodig og tog min gamle 400 dps wep med 500 LoH i offhanden i stedet for et shield, det tog en godt halvanden times tid, så stod jeg ved Diablos port og var klar på at wipe, jeg fandt min trofaste seven sided strike frem for at have endnu en ability til ikke at tage skade et par sekunder på den der kopi af mig i fase to, og hvad sker der så? jo hun vælger konsekvent at bruge klokken på min fire ally og jeg "first try" nakker altså Diablo.

Jeg har efterfølgende svoret mig til dualwielding igen, og har brugt 145k her til aften på min nye offhand fist, en dejlig 800+ dps med ca. 40 Life per spirit spent, sammen med min mainhand på 877 dmg og 63,9 Life per spirit spent ligger jeg nu habilt på en 600 life per second, 0 life per hit og 100 life per spirit spent (ingen tvivl om at det er mantra der spammes her!), så jeg leder nu efter attack speed upgrades, da jeg under frenzy buff kommer op på 2 attacks i sekundet hvilket er nok til at jeg kan holde Evasion 3 sekunders effekten aktiv hele tiden, så jeg mener at 25% attackspeed vil være passende for mig nu.

hører rigtigt mange der syntes det er blevet mere udfordrende nu efter patchen, som en anti attackspeed stacker fra før denne (mest grundet blizzards "upcomming patch" info som advarede om et nerf til iAS), har jeg oplevet at min dps ikke faldt med et eneste point, så jeg stod vel så at sige i samme båd som før patchen, og nu er content bare blevet nemmere.

Jeg tog btw diablo med disse stats:
600 Life per second
500 life per hit
1.63 attackspeed
63,9 life per spirit spent
1100 dex
1000 vit
6000 armor
770 resistance to all
10500 damage (unbuffed)
5% crit
67% crit damage
og i alt 39000 liv.

Mit spec hvis nogle monks skulle være interesserede er "til daglig":
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#ajgXih!ZXU!aZYbcc

Dog brugte jeg grundet kun 5% crit og kun 1 mob at ramme af gangen, dette til diablo:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#ajgXTh!ZXU!aZYbaa

Har efter mit kill som nævnt skiftet våben, samt også handsker hvor der pt. er flere gode ting på AH som var sat op inden patchen, til latterligt små priser fordi de manglede attack speed! udnyt det endelig.

Derudover vil jeg som den klovn jeg er råde til at man stadig holder fast på items med højere mængder attackspeed (8-10%), da man stadig nemt, specielt som dualwielder, kan nå op på 2 attacks i sekundet.

Mine 5 cents omkring repairbills: Omlæg spillestilen og så kan det sagtens lade sig gøre ikke at dø så ofte, måske man nogle gange skal opgive et enkelt pack grundet affixes, men så enten gør det eller stack lidt mere defensive stats, lyder kedeligt - men det virker!

til sidst ses her min reaktion dem som på monk forummet stortset får det til at lyde som om life on hit er det eneste der virker: funny
Det kan sagtens gøres uden noget life on hit  Cool

Sidenote: Skulle jeg være en hat og glemme at tjekke op her og der eventuelt er spørgsmål, så add mig på battlenet, mit tag er: BelthazorDK#2722

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #504: 22 Jun 2012, 08:21 »

Flot præstation Belthazor, mon ikke du er den første på forummet til at cleare inferno. Jeg er desværre ude at rejse de næste 10 dage, så der kommer nok til at gå en to ugers tid før min Demon Hunter når dertil. Det lyder ydermere til at man som munk med rette spec har lidt nemmere ved det hele efter patchen, hvilket jo er lækkert, jeg tror ydermere du har gjort det helt rigtige ved at gå efter LPSS og ikke LOH, da det giver mulighed for at få væsentligt mere hårdtslående våben til samme pris, og samtidig stiller dig bedre når det uundgåelige LOH nerf kommer.

Jeg overvejer lidt at begynde at spille lidt på min munk igen, men min Demon Hunter er for sjov og hårdtslående (og skrøbelig!) til at give ham en pause.

Thore
Manager

« Svar #505: 23 Jun 2012, 16:05 »

Nogen der ved hvornår elite packs får liv igen når man dør?
For det virker rimelig random, det er i hvert falde ikke tid der er en afgørende faktor

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #506: 23 Jun 2012, 16:12 »

Mener Blizzard virkelig at Act II osv. er blevet nemmere? Jeg får lige så mange tæsk som jeg gjorde før....

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Thore
Manager

« Svar #507: 23 Jun 2012, 16:27 »

Mener Blizzard virkelig at Act II osv. er blevet nemmere? Jeg får lige så mange tæsk som jeg gjorde før....

Tja jeg syntes det er blevet lidt nemmere, jeg kan godt kæmpe mig igennem mobs'ene. Det er dog fuldstændig spild af tid og farme for mig på act 2.
Kombinationen af mobs der får fuld liv igen når man dør, out of time buffet og de nye priser for at fikse gear, gør at jeg mister penge på det.
Kan i øvrigt slet ikke forstå det der out of time buff, hvad skal det gøre godt for? Det øderlæger virkelig muligheden for at spille som en tank, der fokusere på at overleve.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #508: 23 Jun 2012, 17:18 »

Er jeg den eneste der er utrolig skuffet over D3? Efter at have clearet inferno før den seneste patch, både med min en Barb og DH, har jeg slet ikke haft lyst til at spille. Synes godt nok spillet mangler noget end game og generelt er fyldt med mange fejl og mangler. Håber det bliver fikset engang i fremtiden, og ser frem til der kommer pvp, for lige nu er der ikke meget ved spillet. Heldigvis har jeg tjent det dobbelte af spillets værdi, på at sælge alt mit gear på real money auction house, men udover det, og et par ugers sjov, har der ikke været meget ved spillet.

Btw, hvor meget er inferno blevet nerfed i den seneste patch?
« Seneste Redigering: 23 Jun 2012, 17:28 af Ben92 » Logged

Enged
Gæst

« Svar #509: 23 Jun 2012, 17:57 »

Det er jo også "let", hvis du har startet med din DH og er god til at kite. Indtil attack speed blev nerfed har de jo været utroligt OP, og haft en kæmpe fordel, når de har skulle farme.
Hvis jeg skulle købe items til min barbarian på AH til at kunne cleare inferno ville jeg skulle smide over 100 millioner IGG eller bruge rigtige penge.
Hvis det virkelig er så let, hvorfor grinder du ikke bare items, du kan sælge for rigtige penge?

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010