home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 128444 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #15: 07 Sep 2008, 18:34 »

Håber du har ret for har ikke nogen af Diablo spillene, men spillede det tit med min fætter i tidernes morgen Opstemt
Og skal da helt klart have det når det kommer i butikkerne! Det ser alt for fedt ud Djævel
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Diablo 3!
« Svar #16: 07 Sep 2008, 18:40 »

Har Diablo II her hjemme, men er det bare mig eller er der næsten ingen missioner i spillene? hehe.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Diablo 3!
« Svar #17: 07 Sep 2008, 18:52 »

Nogen der ved om man skal have de to tidligere Diablo spil for at kunne spille Diablo 3?

Det behøver du ikke.
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #18: 07 Sep 2008, 19:13 »

Det behøver du ikke.
Lyder som om jeg forhåbentlig slipper for at skulle købe de 2 tidligere spil Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #19: 07 Sep 2008, 19:15 »

Lyder som om jeg forhåbentlig slipper for at skulle købe de 2 tidligere spil Smiley
Det gør du .. Du behøver heller ikke FM08 for at spille FM09 - et nyt spil i serien, kræver ikke de tidligere versioner. Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #20: 07 Sep 2008, 19:28 »

Har Diablo II her hjemme, men er det bare mig eller er der næsten ingen missioner i spillene? hehe.

Hvad snakker du om Huh

Bortset fra det skal du ikke bruge de tidligere versioner, da spillet's gameengine er NOGET anderledes end de foregående Wink
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #21: 07 Sep 2008, 20:26 »

Det gør du .. Du behøver heller ikke FM08 for at spille FM09 - et nyt spil i serien, kræver ikke de tidligere versioner. Smiley
Det kan der selvfølgelig være noget om Cool Rart at vide.. Så må man jo bare væbne sig med tålmodighed på at det kan købes.. Ellers må man jo slå ventetiden ihjel med Sacred 2 når det udkommer om en måneds tid Opstemt
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #22: 07 Sep 2008, 20:40 »

Det kan nu stadig godt anbefales at købe de to gamle spil, virkelig et par solide spil  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #23: 07 Sep 2008, 20:44 »

Det kan nu stadig godt anbefales at købe de to gamle spil, virkelig et par solide spil  Thumbs Up
Klart enig Smiley Men tror ikke at jeg ville få spillet dem så meget med tankerne om at der kommer en 3'er.. Og så tror jeg også at jeg hellere vil investere i Sacred 2, da det ser ud til at blive et lækkert spil også, med super grafik! Thumbs Up
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #24: 07 Sep 2008, 20:50 »

Gider heller ikke at starte på D2 igen, venter på 3'eren Opstemt glæder mig, det ser så fedt ud
Logged


Demonwar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #25: 12 Okt 2008, 17:48 »

Her lige opdateret tråden, til alle Diablo fans, hvis nu i ikke selv skulle have læst det Thumbs Up

Blizzard har afsløret endnu en class til spillet som kan ses i første indlæg
også er der også snak om, at de kan finde på at lave diablo til Konsol.
tjek side et

Peace

EDIT:
i må selv gerne komme med info så smider jeg det i først indlæg Wink
« Seneste Redigering: 12 Okt 2008, 17:49 af Demonwar » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #26: 12 Okt 2008, 18:37 »

Sorc'en - eller Wizard som de hedder nu - ser ud som de andre versioner i de ældre spil, men jeg glæder mig usigeligt til "Time Stop" eller hvad den hedder...... Det er en skill jeg tror mange vil kunne få gavn af.......

Men det er også lang tid siden at vi har hørt noget nyt fra Blizzard, så det er da godt at de kommer med noget nyt nu Thumbs Up
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Diablo 3!
« Svar #27: 14 Dec 2008, 09:29 »

Nu er det et stykke tid siden at spillet blev annnonceret i sommers på en spillemesse og udfra hvad jeg har læst og hørt så er det virkelig et spil i en klasse for sig selv. Grafik motoren er kraftigt opgraderet, men beholder samtidig den gode gamle Diablo stil. Hvilket for mig er meget vigtig da jeg slet ikke ville kunne finde på at købe det hvis det blev noget a la world of warcraft. Desuden er jeg normalt heller ikke til den slags spil (RPG) men Diablo har som så mange andre gamere også fanget mig i årenes løb også er historien i spillet ganske godt lavet, hvilket jeg også forventer Diablo III kommer til at have.

Blizzard er kendt for at smide gode spil på gaden med ganske få fejl i forhold til fx FM i år;) Så jeg glæder mig rigtig meget til denne udgivelse når det en gang kommer på markedet.
Mine forventninger er ekstrem høje, da det er et spil jeg har nørdet max tilbage i mine teenageår og stadig har stor ”kærlighed” for i dag. Har man spillet Diablo 1 og 2, så er det et must at have 3’eren.

Seneste nyt, eller ikke helt, men rygterne siger at Tyrael muligvis har joined den mørke side. Hvorledes dette er sket ved jeg godt nok ikke, men det bliver spændende at se hvis det er sandt. Men igen det er rygter!

Forhåbentlig kommer spillet til at være gratis da det skal køre over battlenet ifølge planen deres. Så slipper man heldigvis for at følge Wow stilen totalt som de har scoret kassen på. 
Diablo III skal være gratis og køre over battlenet ellers bliver jeg godt nok skuffet over det hele!

Hvis folk derude skulle finde nogen ydeligere sjove informationer eller rygter etc- så skriv endelig i denne tråd.
Glæder mig ultra meget til at stene og misbruge mit liv ydeligere Hævet Øjenbryn Thumbs Up Peace
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #28: 25 Mar 2009, 15:10 »

Så er der igen nyt fra Blizzard...... Første udmelding fra dem i år, men lad os da håbe at 2009 er året hvor vi bliver oplevelser rigere!

Et nyt monster "The Unburied" er hermed føjet til The Beasteary i D3:

http://www.blizzard.com/diablo3/world/bestiary/unburied.xml
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Diablo 3!
« Svar #29: 28 Mar 2009, 00:32 »

Glæder mig virkeligt som et lille barn til spillet udkommer Smiley
Det er godt at se at der ikke er helt dødt ovre på Blizzards kontor, selvom man godt kunne tro det Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010