home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 189495 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #390: 06 Aug 2008, 22:39 »

Hva siger folk til at jeg bruger så meget krudt på en almindelig ligakamp?? Rullende Øjne
Har intet imod det. Dette er jo en klasse blog ligemeget hvad. Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #391: 06 Aug 2008, 22:40 »

Mange tak Thumbs Up Det er en af de fedeste kampe jeg længe har spillet Thumbs Up Er glad for at du kan lide det.. Peace Hmm.. Jeg vil skyde ham til at være i starten af 20'erne.. lyder det helt forkert?

Lyder meget rigtigt Wink

Hva siger folk til at jeg bruger så meget krudt på en almindelig ligakamp?? Rullende Øjne

Du kender min mening, det er et fedt afbræk Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 46B# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #392: 06 Aug 2008, 23:00 »

Har intet imod det. Dette er jo en klasse blog ligemeget hvad. Peace

 Peace Thumbs Up

1. Lyder meget rigtigt Wink

2. Du kender min mening, det er et fedt afbræk Wink

1. Godt vi er enige Hævet Øjenbryn

2. Det er godt du synes det..

Tak for det begge to Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 47# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #393: 07 Aug 2008, 19:32 »

Jeg har en del projekter, som skal være færdige til i morgen, men jeg håber på at jeg ind imellem det kan få spillet sæsonen færdig og løfte sløret for hvordan Æresdivisionen anno 2010/2011 ser ud.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 47# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #394: 07 Aug 2008, 19:40 »

Ganske imporende sejr, og at det imod Ajax gør det ikke værre Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 47# Heerenveen – Velkommen til Helvede (anden halvleg) (tidl. The Gunners)
« Svar #395: 07 Aug 2008, 21:18 »

Ganske imporende sejr, og at det imod Ajax gør det ikke værre Wink

Mange tak.. ja det synes jeg også selv.. det var sgu en fed kamp Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
48# Heerenveen - Medaljer? (tidl. The Gunners)
« Svar #396: 07 Aug 2008, 23:54 »


48# Heerenveen - Medaljer?

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up




Det umulige er sket og José Soler har udført det mirakel han blev hentet til Heerenveen for at udføre. Ajax og PSV viste igennem hele sæsonen skræmmende styrke og her kunne Solers tropper ikke være med. Heerenveen har dog alligevel spillet en stor sæson og ”De Superfriezen” har sikret sig en flot 6. plads. Heerenveen havde ellers muligheden for at vinde bronze, men i 34. spillerunde tabte man med 3-2 til PSV på hjemmebane og både NEC, Feyenoord og AZ Alkmaar gik forbi i tabellen. Heerenveen havde dog fortjent en bedre skæbne en 6. plads, men det var stadig mere end hvad medierne troede på. Hvordan det lykkes NEC at snuppe bronzen er mig stadig en gåde, men det gjorde de altså foran prominente hold, som Feyenoord og AZ Alkmaar. Heerenveen nåede som bekendt ikke så langt i pokalturneringen, men takket være en sikker sejr og en uafgjort kan de kalde sig det bedste hold i det nordlige Holland, da man for første gang i tre år sluttede højere oppe i tabellen end lokalrivalerne fra FC Groningen.

Nu er de 34 kampe overstået og der venter et intenst slutspil, hvor billetter til Champions League, UEFA Cuppen og Intertoto cuppen står på spil. Heerenveen møder Vitesse og det bliver uden tvivl to tætte opgør eftersom at fire ud af de seneste otte kampe er endt uafgjort. Heerenveen er dog en lille favorit og Solers mandskab ville gøre alt for at komme ud i Europa i næste sæson.


Paulo Henrique har levet op til sit potentiale og han har scoret imponerende 23 mål i 32 kampe. Den 22-årige brasilianer har slået til på de rigtige tidspunkter og han har scoret en del vigtige mål. Storklubber står dog ikke i kø efter at sikre sig hans underskrift og han skal være med til at sikre europæisk succes i den kommende sæson.

Eggert Jonsson har ikke haft nogen problemer med at tilpasse sig hollandsk fodbold og han har været en nøglespiller på den centrale midtbane. Han har uden tvivl været alle pengene værd og om et par sæsoner kan han indbringe en pæn transfersum. Den stærke islænding har kvaliteterne til at repræsentere et Premier League hold og hvis han fortsætter sin udvikling er han snart tabt for Heerenveen.

Miralem Sulejmani har ikke været så stabil som man har, kunne håbe på, men han har alligevel scoret mange mål. Den unge serber spillet godt sammen med Henrique og hvis de tos samarbejde kan fungere i næste sæson kan bliver de en frygtindgydende duo. Soler håber på, at Sulejmani snart får sin debut på det serbiske landshold, da han ville have godt at få mere international erfaring.

Christian Grindheim skulle egentligt have været Solers nummer tre, men skader og dårligt spil fra Roorda gav nordmanden chancen. Hans sammenspil med Jonsson har været helt eminent og det er ærgerligt at han vil væk fra klubben. Han mener at han er nød til at prøve noget andet, da han føler at han har opnået alt hvad han kan i Heerenveen. Soler har lovet at sælge ham, hvis der kommer bud på ham i det kommende transfervindue. 

Brian Vandenbussche har godt nok lukket en del mål, men han reddet Heerenveen så mange gange i denne sæson. Han har haft en fabelagtig sæson med en del store og vigtige redninger i verdensklasse. Han er på vej ind i en rigtig god alder for en målmand og han kan blive endnu bedre. Hans 32 landskampe er en vigtig ballast for målmanden, som har spillet 176 ligakampe for Heerenveen.

José Soler som altid et varmt transferemne og hver evigt eneste sommer de sidste 4 år har han været rygtet til stort set samtlige storklubber i Europa. Denne sommer er ingen undtagelse og Bayern München, Inter, Atlético Madrid, Arsenal og FC Barcelona er mulige klubber for den blot 33-årige spanier. Rygterne er dog blevet efterhånden blevet hverdag for José Soler, som havde denne kommentar til rygterne:

Det er jo det samme hver sommer og jeg siger det hvert år. Jeg ønsker ikke at kommentere samtlige rygter om min fremtid og jeg kan ligesom sidste sommer bare konstatere, at der er en del klubber som vil have mig. Jeg har stadig et år tilbage af min kontrakt med Heerenveen og jeg tror da også, at det er her jeg næste sæson. Men man skal aldrig sige aldrig i fodbold og hvis muligheden byder sig kunne jeg da godt tænke mig at vende hjem til Spanien. Der er langt hjem til familien og jeg vil da helst have at mine børn vokser op i Spanien. Sevilla er desværre ikke en mulighed, men jeg har læst at hold fra San Sebastían, Barcelona og Madrid er alle interesseret i mig. Men for nu ligger min fremtid i Holland og hos Heerenveen”, José Soler

Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 48# Heerenveen – Medaljer? (tidl. The Gunners)
« Svar #397: 08 Aug 2008, 00:02 »

Imponerende sæson, imponerende blog og imponerende at jeg kan finde på nye ting at skrive Wink Du har kørt med klatten i denne sæson lyder det til, desværre at du ikke fik metal. Men nu må du lige slutte godt af så der står europæisk på menukortet næste sæson, og selvfølgelig skal Heerenveen det hold du spiller europæisk med, ikke andre! Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 48# Heerenveen – Medaljer? (tidl. The Gunners)
« Svar #398: 08 Aug 2008, 00:45 »

Imponerende sæson, imponerende blog og imponerende at jeg kan finde på nye ting at skrive Wink Du har kørt med klatten i denne sæson lyder det til, desværre at du ikke fik metal. Men nu må du lige slutte godt af så der står europæisk på menukortet næste sæson, og selvfølgelig skal Heerenveen det hold du spiller europæisk med, ikke andre! Grin

Mange tak endnu engang for en fabelagtig kommentar Thumbs Up Det har været en mærkelig sæson, hvor man den ene dag kunne slå Ajax/PSV ogå tabe til Heracles runden efter.. fuck det har været frustrende.. Sur

Jeg håber på europæisk, men kunne da godt tænke mig at få et tilbud fra Spanien.. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 48# Heerenveen – Medaljer? (tidl. The Gunners)
« Svar #399: 08 Aug 2008, 00:54 »

Mange tak endnu engang for en fabelagtig kommentar Thumbs Up Det har været en mærkelig sæson, hvor man den ene dag kunne slå Ajax/PSV ogå tabe til Heracles runden efter.. fuck det har været frustrende.. Sur

Jeg håber på europæisk, men kunne da godt tænke mig at få et tilbud fra Spanien.. Rullende Øjne

Du kan lige våge på at smutte nu! Det jeg var bange for ved dit skifte til Heerenveen. Nej kammerat, du er nød til at gøre arbejdet færdigt Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 48# Heerenveen – Medaljer? (tidl. The Gunners)
« Svar #400: 08 Aug 2008, 08:28 »

Du kan lige våge på at smutte nu! Det jeg var bange for ved dit skifte til Heerenveen. Nej kammerat, du er nød til at gøre arbejdet færdigt Wink

Jeg regner heller ikke med at stoppe, det er bare de sædvanlige rygter.. men hvis jeg får det rigtige hold tilbudt vil jeg da klart overveje det.. Peace
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 08:31 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
49# Heerenveen – Drømmen om Europa (tidl. The Gunners)
« Svar #401: 08 Aug 2008, 19:22 »


48# Heerenveen - Drømmen om Europa

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up



Vitesse - Heerenveen 2-4
0-1 Sulejmani '15
0-2 Henrique '19
0-3 Dingsdag '26
1-3 Tagoe '28
2-3 Hemed '31
2-4 Henrique '45 (pen)
3-4 Tagoe '78

Heerenveen - Vitesse 2-2
1-0 Drost '22
1-1 Tadic '25
2-1 Tadic '90
2-2 Henrique '90

Groningen - Heerenveen 2-1
1-0 Dejagah '14
2-0 Berg '24
2-1 Sulejmani '40
2-1 Berg missed penalty '51

Heerenveen - Groningen 5-1
0-1 Dejagah '10
1-1 Jonsson '37
2-1 Henrique '48
3-1 Larrondo own goal '103
4-1 Henrique '110
5-1 Sulejmani '115

Heerenveen - NEC Nijmegen 4-2
1-0 Sulejmani '2
1-1 Holman '7
2-1 Henrique '15
3-1 Sulejmani '45
4-1 Aquino '54 (pen)
4-2 Holman '76

NEC Nijmegen - Heerenveen 1-1
1-0 Tuyp '10
1-1 Breuer own goal '32

På et næsten udsolgt Gelredome i Arnhem udspillede der sig et fantastisk drama i den første playoff-kamp om en plads i Europa. De første 25 minutter blev hjemmeholdet udspillet på alle kanter og leder, inden Prince Tagoe reducerede til 1-3. Heerenveen fortsatte med at dominere og begge hold scorede yderligere én gang til pausestilling 4-2 til gæsterne. Begge rokerede rundt i anden halvleg og det ødelagde lidt kampen. Bedst gik det dog for Prince Tagoe, som scorede sit andet mål til slutresultat 4-3 til Heerenveen. Derfor var det to tændte hold, som gik ind på Abe Lenstra Stadion tre dage senere foran 26.990 tilskuere, som fik noget for pengene. I dagens anledning spillede Henrico Drost på den centrale midtbane og efter 22 minutter viste han hvorfor han ikke kun er midterforsvarer. Drost afdriblede to mand inden han resolut bankede bolden op i krogen langt udefra. Tadic udlignede to minutter senere efter et forsvarskiks og i overtiden scorede først Tadic og så Henrique i noget at en højdramatisk kamp.

Euroborg og Groningen var næste destination for Heerenveen, som efter en yderst kedelig kamp tabte med 2-1. Kampens højdepunkt kom fem minutter inden i anden halvleg var Marcus Berg tilkæmpede sig et yderst tvivlsomt straffespark. Svenskeren ville selv sparke, men her kom Vandenbussche i vejen og forhindrede scoringen. I returopgøret bragte Dejagah igen Groningen foran, men så gik luften ud af gæsterne og Solers hårde træning gav pote. Et eller andet tog ved hjemmeholdet, som scorede to gange i den ordinære spilletid og tre gange i den forlængede spilletid. Heerenveen gik derfor sikkert videre til videre til næste runde med tenniscifrene 6-3.

I den sidste runde stod der bronzevindere på menuen og takket være Miralem Sulejmani kunne hjemmeholdet fejre en sikker sejr på 4-2. Heerenveen kom foran efter bare to minutter, men Holman fik hurtig bragt balance i regnskabet. Det satte gang i hjemmeholdet, som brugte de næste 45 minutter på at score yderligere tre gange. Brett Holman var gæsternes bedste mand og et kvarter før tid fik han lov til at pynte på resultatet.

I returkampen på de Goffert var der ikke rigtig noget, der ville lykkes for gæsterne fra Heerenveen. Jack Tuyp bragte hjemmeholdet i front efter bare ti minutter og så var kampen næsten åben igen. NEC pressede det bedste de havde lært, mens Heerenveen gjorde alt for at forhindre NEC i at komme på 2-0. I stedet slog Heerenveen kontra, hvilket gav et hjørnespark, som Aquino tog sig af og det blev en stor succes. Spanierens hjørnespark blev "uheldigvis" headet i nettet af 31-årige Michel Breuer og så var igen Heerenveen, der var ovenpå. Resten af kampe stod på masser af brændte chancer og ingen af holdene formåede at score yderligere.





                  Liga     Pokal
Danmark: Brøndby / FCK
England: Liverpool / Arsenal
Frankrig: PSG / Marseille
Holland: Ajax / Ajax
Italien: AC Milan / AC Milan
Portugal: Porto / Sporting CP
Skotland: Rangers / Inverness
Spanien: Villarreal / Valencia
Tyskland: Werder / Stuttgart



« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 19:25 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
50# Heerenveen – Masser af Succes (tidl. The Gunners)
« Svar #402: 09 Aug 2008, 00:44 »


50# Heerenveen - Masser af succes

Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up




Masser af succes
og det der hører til
masser af fede spotlights
privatliv og bold.

Fra sted til sted
kamp uden stop
iskolde omklædningsrum
autografer og sceneskræk.

Men om natten
når lyset brænder ud
og alt blir stille
er du ene
åh så ene.

Venner en masse
halvtomme glas
kærtegn og glemte løfter
kontrakter og gas.

Ja døgn uden hvil
hej mand, prøv nu på og smil ikke
ja og spred dine smukke vinger
og flyv som en fugl.

For i nat
når lyset brænder ud
og alt blir stille
er du ene
åh så ene.


Selvom man bader i succes er alting ikke nødvendigvis fryd og gammen, men som offentlig person eller kendt skal man virke til at have styr på tingene. Medierne overvåger din mindste bevægelse og med journalister og paparazzier alle vejene er det nærmest umuligt at være dig selv og være alene. Du skal stå rådighed for gribbene, som æder alt hvad du siger og gør, og selv når du rådner indvendigt er de der til at hakke den sidste del af din værdighed i stykker. Med få ord og de rigtige billeder kan de gøre dig til verdens sejeste mand og med de samme midler kan de gør dig til et større svin end en vis Hitler. Hvis du indrømmer at du er i problemer og beder om hjælp kan du risikere at blive slået helt i stykker og så er der ingen vej tilbage. Når du først står i lort til halsen sælger du endnu flere aviser og ugeblade, mens du ihærdigt kæmper for at holde hovedet over. Når den sidste del af værdigheden er forsvundet er du bare endnu et navn, som nåede bunden ligeså hurtigt som du nåede toppen. Men hvad vil du gøre? Vil du forblive anonym eller vil du kæmpe røven ud af bukserne for

José Soler anses som en af de største trænersensationer i nyere tid og den unge spanier gjorde lynkarriere, da han meget overraskende fik jobbet i Arsenal. Soler imponerede alt og alle med sine taktiske evner og sin mandskabsbehandling samt at han på blot en sæson fik skabt sig et stort navn. Storklubberne stod i kø efter hans underskrift, men han valgte at blive i London hos Arsenal, som han gjorde til mestre to gange. Derudover vandt han otte pokaler og han kandiderer til bedste træner nogensinde efter Arséne Wenger. I mediernes søgelys virkede han som en stor mand, som havde styr på tilværelsen og som en person, som var i balance med sig selv. Soler blev altid fotograferet med et smil på læben, men inden i så det sort ud. Soler har haft store problemer med konen, børnene og resten af familien. Han har i store perioder følt sig ensom og forladt, selvom der var mennesker omkring ham. Skiftet til Holland gav håb om forbedring i privatlivet, men det har faktisk bare forværret situationen.
Det er værste er dog at Soler er begyndt at drikke mere og mere for at holde det ud. Det har ført til flere sammenstød med både bestyrelse og trænere, men Soler er dog fastbesluttet på at fuldføre sin kontrakt. Spørgsmålet er bare om spanieren får lov til dette eller om skal søge hjemad for at kickstarte karrieren og privatlivet.

Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 49# Heerenveen – Drømmen om Europa (tidl. The Gunners)
« Svar #403: 09 Aug 2008, 00:50 »

Haha nice, at Villarreal, Liverpool og Brøndby blev mestre. Hvem er træner der idag? Kunne du ikke give SS af deres trupper? Opstemt

Nej det er skam ikke kun det jeg vil sige kære Jimmy. Peace
Du har gjort det igen og skabt en dejlig langtidsholdbar blog. Det var måske lidt halvkedeligt for mig at læse om Arsenal, hvilket gjorde, at jeg ikke kommenterede så meget, men valget af Herenveen var et friskt valg og jeg følger denne blog med intens spænding. Det er dejligt varietet i updates, det er velskrevet og så er det som altid flot sat op! Thumbs Up

KIU! Thumbs Up Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 50# Heerenveen – Masser af Succes (tidl. The Gunners)
« Svar #404: 09 Aug 2008, 01:33 »

Hejsa Jimmy!

Dejlig blog du har gang i - absolut! Der er en grund til, at du er blogmester! Du skriver godt, og meget. Og du gør det sgu heller ikke sværere end det er. Det er ikke så mystisk, og man får meget at vide om spillet, det er jo vigtigst. Som sagt skriver du skide godt, og det er en fornøjelse at køre igennem dine updates!

Det eneste kritikpunkt, jeg lige kan finde, er nok det garfiske! or det første synes jeg det der "Tak til benja Thumbs Up" ødelæger helheden i bloggen. Det er jo altid ham der laver dine bannere, og derfor tror jeg godt vi ved det. For det andet, så synes jeg, at der skulle komme flere spiller billeder. Du har ofte kun et lille tyndt billede, jeg synes godt du kunne have to billeder, som samtidig fylder lidt mere, da dine updates er rigtig store.

Keep it up, champ, det er trods alt klasse!
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010