home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bedste duo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bedste duo  (Læst 2215 gange)
Chakana
Manager

Bedste duo
« : 23 Jun 2008, 17:46 »

Heey..

Her kan I skrive jeres bedste duoer på holdet. Det kan både være midtstopper-duoen nede bagved, de to playmakere på midtbanen eller angrebsduo.

Vis hvad I har at byde på! Wink
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 15:42 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Bedste duo
« Svar #1: 23 Jun 2008, 17:52 »

Lyder spændende.

Lige i øjeblikket spiller jeg med Silkeborg IF med en 4-4-2 med Kim Olsen og Kaimar Saag oppe foran. De gør det fantastisk sammen. Kim Olsen har scoret 7 mål i 8 kampe og Saag har scoret 14 mål i 16 kampe. Så det fungere jo glimrende Peace

Vuelve la ilusión

Chakana
Manager

« Svar #2: 23 Jun 2008, 17:54 »

Lyder spændende.

Lige i øjeblikket spiller jeg med Silkeborg IF med en 4-4-2 med Kim Olsen og Kaimar Saag oppe foran. De gør det fantastisk sammen. Kim Olsen har scoret 7 mål i 8 kampe og Saag har scoret 14 mål i 16 kampe. Så det fungere jo glimrende Peace

Tak, og det kan man ikke klage over da.  Opstemt

Arsenal Football Club

dasmessi
Gæst

« Svar #3: 23 Jun 2008, 18:05 »

Den bedste forsvarssduo man kan få i spillet som manager for FCK er Håvard Nordtveit og Mikael Antonsson.

Rooland
Manager

« Svar #4: 23 Jun 2008, 18:08 »

Puyol og Milito stod fremragende sammen i midterforsvaret i et Barcelona game, hvor jeg lukkede 4 mål ind i ligaen på et halvt år Smiley

I et Juventus game jeg har kørende ligenu er Xabi Alonso og Miguel Veloso er fremragende sammen på den centrale midtbane. Det er 2 af verdens bedste 2 vejsspillere, som gør at jeg både kan spille med 6 offensive og 6 defensive i en kamp, uden at det går ud over det defensive og offensive Smiley

I samme spil har den tidligere Arsenal duo Adebayor - Van Persie fundet sammen og scoret massere af mål. De ligger lige nu nr. 1 og 2 på topscorer listen i Italien Smiley
« Seneste Redigering: 23 Jun 2008, 18:11 af Rooland » Logged

VejgaardB
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 23 Jun 2008, 18:27 »

Altså, i et tidligere spil fungrede Adebayor og Eduardo utroligt godt sammen oppe foran. De havde hver især et snit på over 1,5 mål pr. kamp den første sæson.  Thumbs Up
I mit nuværende spil har jeg så (fede)Ronaldo og Adriano i front for Sao Paulo. Efter 20 kampe har de tilsammen scoret 34 mål. Smiley

.. Hvis man ser på det rent matematisk, hvad er så bedst: et ur, der går forkert eller et ur, der er gået i stå?

"Jeg vil behandle dyret med respekt, mens jeg kører det gennem kødhakkeren her."
- Claus Meyer

Yessir
Manager

« Svar #6: 24 Jun 2008, 00:21 »

Min midtbane duo i Napoli bestående af Leon Andreasen som defensiv, og Diego Buonanotte som offensiv, har været outstanding de to sæsoner de har spillet sammen. Giftig duo jeg ikke håber på bliver splittet op de næste 3-4 sæsoner.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 24 Jun 2008, 00:25 »

Agüero og Zlatan er en vild kombi Smiley

I det gamle manager havde må var min bedste duo Postiga og Mido i Brøndby Opstemt

mullebabz
Juniorspiller
**

« Svar #8: 24 Jun 2008, 00:27 »

Lige nu spiller Messi - Henry mega godt sammen i Barcelona, og det gør David Silva - Henry også.
Messi og Silva smækker bare bolde i stikningen til Henry også.
GOAL, Henry er 1. på topscor'listen og Messi og Silva er henholdsvis 1.-2. pladsen i 'assist listen'!

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #9: 24 Jun 2008, 00:28 »

Ak ja man skal helt tilbage til 94 for at finde den bedste duo, Shearer og Sutton i Blackburn, mest scorende makkerpar nogensinde i Premier League. I CM var de også geniale!

-LFC-
Manager

« Svar #10: 24 Jun 2008, 00:30 »

El Moro og Villa og senere Zigic og Villa lagde gerne op til en masse mål og scorede 80 mål samlet på en sæson begge. Suveræn duo! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Jun 2008, 19:06 af -LFC- » Logged

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #11: 24 Jun 2008, 22:29 »

I forsvaret er den duo der lige springer frem i hovedet Rio Ferdinand og Jamie Carragher i forsvaret for Liverpool. I angrebet er min farligste duo nok Pontus Wernbloom og Rawez Lawan, har haft dem i Vejle.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 24 Jun 2008, 23:33 »

min forsvar duo er kompany og garay som lukker ned for alt hvad de andre storklubber kommer med, Henry, eto,raul,robinho,rooney..      de lukker ned for dem alle

og på midtbanen er det fabregas og Van der Vaart som styrer spillet. de sørger for de fleste af assists + de også selv per sæson ligger på mellem 10-15 mål i ligaen

dasmessi
Gæst

« Svar #13: 25 Jun 2008, 17:50 »

I angrebet er det klart Nikita Andrejev og Bogdan Stancu.

Djævlen
Gæst

« Svar #14: 25 Jun 2008, 17:53 »

Nu har jeg i nyere tid kun spillet i Rusland, hvorfor jeg kun har erfaring derfra.. men duoerne hedder:

Alexandr Kerzhakov - Roman Pavlyuchenko i front.

Sergey Ignaschevich - Leon Andreasen i defensiven.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010