home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Din vigtigste spiller
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Din vigtigste spiller  (Læst 13971 gange)
Rossonero
Gæst

Din vigtigste spiller
« : 23 Jun 2008, 15:48 »

Alle har én spiller, der er en tand bedre præsterende end de andre på ens hold. Ham man altid kan regne med som manager og som ofte er ved sine fulde fem. Du sætter ALDRIG andre på hans plads, hvis han er veloplagt og klar til kamp. Han er den, du altid forventer kolossale præstationer fra i kampe og som oftest indfrier dine forventninger.

Kort og godt: Hvem er din mest betydningsfulde/vigtigste spiller på dit hold i FM?

Andreas93
Gæst

Sv: Din vigtigste spiller
« Svar #1: 23 Jun 2008, 15:53 »

Det er nok Anders Jockumsen for mit fremad amager hold.

SirToby
Manager

« Svar #2: 23 Jun 2008, 15:54 »

På mit Paris FC-hold har jeg i øjeblikket ikke rigtig nogen, der skinner 100% igennem. Hvis jeg skulle vælge en, må det dog være José María Mena, som spiller som offensiv midtbanespiller med pil op til mine to forwards. Han har i 31 (5) kampe scoret 14 mål og lagt op til 10.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Jun 2008, 15:56 »

På mit Liverpool-hold er det ingen andre end Steven Gerrard. Alle de andre svinger mere eller mindre i deres præstationer, men Stevie kan man sgu altid regne med. Han er altid god for en kringel fra 40 meter (:

Vuelve la ilusión

kasperbp12
Manager

« Svar #4: 23 Jun 2008, 15:56 »

Det er nok Adriano for mit Napoli hold da han lige har været en tak bedre end de andre

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Jun 2008, 15:56 »

med mit Valencia spil har jeg to sindsyge vigtige spillere og de redder mig altid og det er David Villa og David Silva.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Jun 2008, 15:57 »

Cuevas fra min Alavés save!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #7: 23 Jun 2008, 15:58 »

Kolo Touré for mit Arsenal-hold. 16 kampe, 9 mål!

Arsenal Football Club

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 23 Jun 2008, 16:01 »

Grundet mine taktiske indstillinger er min intention at holdets vigtigste spiller, oftest skal findes i defensiven. På mit Recreativo-hold burde det være Alberto Zapater, og det bliver det forhåbentlig også med tiden. I øjeblikket må det dog siges at være Adriano - Når han præsterer, er holdet på et niveau over de fleste. Han er dog ikke særligt stabil, så det er ikke ham man 'altid kan regne med'.

Den mest stabile spiller på holdet har overraskende været Thiago Motta, først reserve for Rubén de la Red, nu Zapater. Han er blandt de bedste pasningsspillere i La Primera lige pt, og kombinerer det defensive arbejde med gode forsøg fra distancen. Er dog lidt bange for at hans stabilitet vil falde hvis han starter.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Grønthandleren
Gæst

« Svar #9: 23 Jun 2008, 16:09 »

Jeg spiller med Arsenal og er endnu ikke gået i gang med sæsonen, dog har jeg hentet et par nye ansigter til klubben. Athur Boruc og Andrei Arshavin er hvad jeg har hentet og det bliver nok også ved det.
Jeg har indført et nyt system i Arsenal hvor der bliver lagt op til samba og total fodbold af drengene i den splinternye 4-1-3-2 formation. De vigtigste spillere bliver helt klart Kolo Toure i den bagerste kæde. Fabregas som skal fungere som en slags Pirlo bag alle de offensive krafter og Arshavin som skal være den helt store kreatør på den offensive midtbane. Nu må vi se hvad det bliver til. Jeg er i hvert fald optimist Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 23 Jun 2008, 16:16 »

Spiller med FCM efter 1,5 sæson, og en spiller er trådt frem som min yndling på holdet - Magnus Trost.

Han har spillet stort set alle de betydende kampe han har kunnet komme til for skader og karantæner, og han er altid bundsolid. Jeg lavede ham til kaptajn efter første sæson, og den rolle udfylder han til perfektion. Hans udvikling har været imponerende, hvilket klubber fra diverse lande da også har lagt mærke. Det specielle ved Trost er bare at han er utrolig loyal, så han græder ikke når jeg afviser et bud, som ikke er godt nok. Og der skal meget til, for at erstatte ham for ham styrer det defensive og er altid klar med et hovedstødsmål, når holdet har svært ved at få hul på bylden.

Håber på at beholde ham for evigt.

Zone 43
Manager

« Svar #11: 23 Jun 2008, 16:23 »

Startede et spil op med Silkeborg i går, og fik da spillet et par kampe. Jeg har rettet det til, så transferne og økonomien (mere eller mindre) passer..

Ud fra de få kampe, jeg har fået spillet, så må de (ja, der er flere ;-)) spillere nok være: Thomas Bælum, Steffen Ernemann, Stefan Batan og Rajko Lekic. Jeg har dog en fidus til, at Alo Bärengrub og Jesper Jensen går hen og bliver lige så vigtige på sigt.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #12: 23 Jun 2008, 16:24 »

Jeg spiller med Arsenal og er endnu ikke gået i gang med sæsonen, dog har jeg hentet et par nye ansigter til klubben. Athur Boruc og Andrei Arshavin er hvad jeg har hentet og det bliver nok også ved det.
Jeg har indført et nyt system i Arsenal hvor der bliver lagt op til samba og total fodbold af drengene i den splinternye 4-1-3-2 formation. De vigtigste spillere bliver helt klart Kolo Toure i den bagerste kæde. Fabregas som skal fungere som en slags Pirlo bag alle de offensive krafter og Arshavin som skal være den helt store kreatør på den offensive midtbane. Nu må vi se hvad det bliver til. Jeg er i hvert fald optimist Smiley

Kan jeg få lov til at se opstillingen og holdindstillingerne Smiley

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #13: 23 Jun 2008, 16:26 »

På mit Fiorentina hold er det uden tvivl Andrea Barzagli. Har udviklet sig meget og har stats som den bedste forsvarsspiller i verden. Han er hele holdets stabile og karismatiske leder, mens han altid er god for en hovedstødskasse når det ikke lige kører for Matigol, Montolivo, Cigarini, Pazzini og Messi. Thumbs Up

Grønthandleren
Gæst

« Svar #14: 23 Jun 2008, 16:35 »

Kan jeg få lov til at se opstillingen og holdindstillingerne Smiley

Det kan du da.

Stærkeste startformation på nuværende tidspunkt.

Holdinstrukserne.

Nu håber jeg ikke at du vil "stjæle" hele mit nye koncept Wink

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010