home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Guerreros
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Guerreros  (Læst 2244 gange)
-Benja-
Gæst
 
Guerreros
« : 19 Jun 2008, 23:06 »


Los Guerreros

Velkommen til endnu en challenge af -Benja- & MadsWiinther.


Da vi har haft stor succes med vores challenge Les Chaviliers Saints, Har vi valgt endnu engang at starte en challenge. For at fornye os en smule er vi denne gang rykket til det dejlige land, Spanien. Byen hvor vores challenge kommer til at foregå bliver den smukke by i Sydspanien, Malaga. Klubben som vi også denne gang, selv har udformet kommer til at hedder: Racing Club Malaga - forkortet R.C. Malaga. Klubbens nyopførte stadion: Estadio de Hernandéz, kan rumme 30.000 mennesker.
Ledelsen i R.C Malaga har fået tiltrukket nogle tidligere topspillere, men som nu ikke har det helt høje niveau mere. Blandt ledelsen tilføjelser er der franske navne som, Fabian Barthez & Steve Marlet. Men også Mauro Delvecchio, den tidligere italienske landsholdsspiller og Spaniere som Ivan Campo.

Finanserne er der også styr på. Med et transferbudget som burde kunne lokke nogle fornuftige spillere til. Nogle af disse spillere kan du nok få mulighed for at hente i samarbejdsklubben fra Sevilla.
Alle klubber har ærkerivaler, og da R.C. Malagas stadion ligger utroligt tæt på 'de gamle' fra Malaga CF's stadion, valgte vi dem som ærkerivaler. I kampen mod rivalerne vil vi have at det skal være kampen på tribunerne, der er i centrum. Racing Club Malaga er derfor kun blevet med 5% hardcore fans. Så problemerne bliver forhåbentligt få. Men de forventer en sejr hver gang , og de bilver skuffet hvis du ikke formår at vinde.

Dit mål bliver hurtigst muligt at føre RC. Malaga til succes i de største turneringer.

Mål for din tid i R.C. Malaga:

Rykke op til liga BBVA - 100 point.
Rykke op til La Liga - 250 point.
Komme til kvartfinalen - 100 point
(Gælder dog ikke hvis du er i La Liga)
Kvalificere dit hold til en europæisk turnering - 150 point.
Vinde Copa Del Rey - 250 point.
Vinde UEFA-Cuppen - 250 point.
Vinde La Liga - 450 point.
Vinde Champions Leauge - 500 point.
Skiftes der klub, fratrækkes 50 % af de indtjente point.



   BEVIS:
   • Information (der hvor du kan finde medieprognose etc.)
   • Ligaplacering
   • Pokalfinalen (hvis du vinder)
   • Spillerstatisk


Tilmeldte:
boojaa



Database:


Databasen skal ligges i: "/Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2008/db/"



Logo & Trøjer:

Filefront

Grafikken skal ligges i: Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\kits


En challenge af -Benja- & MadsWiinther
« Seneste Redigering: 25 Jun 2008, 10:45 af -Benja- » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Guerreros
« Svar #1: 19 Jun 2008, 23:14 »

Super lækker challenge, selvom det dog ikke lige er noget jeg har tænkt mig at springe ud i. I øvrigt, så er der lige en dum fejl hvor der skal være et komma istedet for punktum bagefter Les Chaviliers Saints i første linje ;-)

« Seneste Redigering: 19 Jun 2008, 23:20 af vondracek » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Guerreros
« Svar #2: 20 Jun 2008, 14:05 »

Super lækker challenge, selvom det dog ikke lige er noget jeg har tænkt mig at springe ud i. I øvrigt, så er der lige en dum fejl hvor der skal være et komma istedet for punktum bagefter Les Chaviliers Saints i første linje ;-)


Tusind tak, glad for at få ros af dig ;-) Ja, det er en smutter, har rettet det.
Logged

boojaa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guerreros
« Svar #3: 21 Jun 2008, 11:10 »

Hvordan foregår tilmeldingen?
Logged

UNITED - BECKHAM, GIGGS, NEVILLE, SCHOLES

vondracek
Gæst
 
Sv: Guerreros
« Svar #4: 21 Jun 2008, 15:19 »

Husk nu selv at tjekke Jeres udfordring igennem efter eventuelle fejl. Jeg har fundet en med Jeres grafik, hvor der i config filen til kits står:

Citat
<record from="malaga away" to="graphics/pictures/team/1394631304/kits/away"/>
<record from="malaga home" to="graphics/pictures/team/1394631304/kits/home"/>
<record from="malaga third"to="graphics/pictures/team/1394631304/kits/third"/>

Der skal laves et mellerum ved det sidste malaga third anførelsestegn, så der altså står:
Citat
<record from="malaga third" to="graphics/pictures/team/1394631304/kits/third"/>

EDIT: Ellers så sidder jeg er kigger på det nu, hvor Davor Šuker er blevet tilføjet som træner :-)
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 15:23 af vondracek » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Guerreros
« Svar #5: 21 Jun 2008, 17:46 »

Hvordan foregår tilmeldingen?

Du kan tilmelde dig nu Wink

Husk nu selv at tjekke Jeres udfordring igennem efter eventuelle fejl. Jeg har fundet en med Jeres grafik, hvor der i config filen til kits står:

Der skal laves et mellerum ved det sidste malaga third anførelsestegn, så der altså står:
EDIT: Ellers så sidder jeg er kigger på det nu, hvor Davor Šuker er blevet tilføjet som træner :-)

Vil kigge på det Smiley
Logged

boojaa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guerreros
« Svar #6: 21 Jun 2008, 17:50 »

er gået i gang med denne challenge.
I skriver der er styr på finanserne - det vil jeg god ikke mene der er. Efter at have hentet fire spillere, for lige omkring 20 mio. tillader klubben ikke flere handeler, da klubbens fihanser simpelhen ikke hænger sammen Skuffet
Logged

UNITED - BECKHAM, GIGGS, NEVILLE, SCHOLES

-Benja-
Gæst
 
Sv: Guerreros
« Svar #7: 21 Jun 2008, 17:57 »

er gået i gang med denne challenge.
I skriver der er styr på finanserne - det vil jeg god ikke mene der er. Efter at have hentet fire spillere, for lige omkring 20 mio. tillader klubben ikke flere handeler, da klubbens fihanser simpelhen ikke hænger sammen Skuffet
Jeg har hentet stortset alle mine spillere på fri transfer, eller fået tilbudt dem billigt. Har dog også købt nogle lidt dyre spillere, og min økonomi har det ganske godt Smiley
Logged

boojaa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guerreros
« Svar #8: 21 Jun 2008, 18:19 »

har også hentet en masse på fri transfer, og ja - man får tilbudt en masse billige spillere, til fornuftige priser. men synes bare ikk økonomien hænger sammen, når klubbens balance (for mit vedkommende, var på 20 mio.) hænger sammen med det transferbeløb man får Smiley
Logged

UNITED - BECKHAM, GIGGS, NEVILLE, SCHOLES

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010