home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Slette sin oversigt over sete film på Youtube.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Slette sin oversigt over sete film på Youtube.  (Læst 4869 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Slette sin oversigt over sete film på Youtube.
« Svar #15: 19 Jun 2008, 19:57 »

haha det er da ligegyldigt. du kender dem alligevel ikke
Jo der er mange fra min klasse der har, så..
Det lyder som om du har været inde på noget lidt dirty. På min PC kan man slette sine søgedata som hvis man søger i YouTube eller på google her: Start -> Kontrolpanel -> Internetindstilling er -> Indhold -> Autoudførelse -> Ryd formularer
Ok, prøver det lige

dasmessi
Gæst

« Svar #16: 19 Jun 2008, 20:14 »

Vise ord Thumbs Up!
Nej, for så kommer der noget med Formularer,Websteder og lign.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 19 Jun 2008, 20:17 »

Prøv nu lige at tage jer sammen, og svar ham ordentligt! Hvis I ikke kan komme med et ordentligt og konkret svar som hjælper ham, så lad dog være med at skrive!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #18: 19 Jun 2008, 20:19 »

Nej, for så kommer der noget med Formularer,Websteder og lign.
Sorry, men det virker på Windows XP selv om jeg ved at du har sagt du havde Vista kunne det da godt være det virkede.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 19 Jun 2008, 20:20 »

dasmessi: Gå ind under Internetindstilling er. På første side er det noget der hedder "Browserdata". Der trykker du på "Slet" knappen, og trykker herunder på "Slet formularer".

EDIT: Hvis du mener at slette de videoer du har tilføjet i YouTube til din Quicklist, kan du simpelthen trykke "clear" under den. Du kan vist gøre det samme under dine favoritvideoer, jeg er dog ikke sikker, for jeg har ikke tilføjet nogen selv.

De formularer (den liste der popper op når du begynder at skrive i søgefeltet), kan andre YouTube brugere ikke se. Det er kun på din computer de dukker frem.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2008, 20:23 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

dasmessi
Gæst

« Svar #20: 19 Jun 2008, 21:19 »

dasmessi: Gå ind under Internetindstilling er. På første side er det noget der hedder "Browserdata". Der trykker du på "Slet" knappen, og trykker herunder på "Slet formularer".

EDIT: Hvis du mener at slette de videoer du har tilføjet i YouTube til din Quicklist, kan du simpelthen trykke "clear" under den. Du kan vist gøre det samme under dine favoritvideoer, jeg er dog ikke sikker, for jeg har ikke tilføjet nogen selv.

De formularer (den liste der popper op når du begynder at skrive i søgefeltet), kan andre YouTube brugere ikke se. Det er kun på din computer de dukker frem.
Mange tak Hawkinz

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010