home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilken taktik er din yndlings?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken taktik er din yndlings?  (Læst 678 gange)
Altid FCK
Manager

Hvilken taktik er din yndlings?
« : 19 Jun 2008, 16:43 »

Hej alle

Nu har FM jo været på hylderne i lang tid og er ret sikker på at folk har gjort sig nogle taktiske eksperimenter i dette fantastiske spil.
Men når alt kommer til alt bruger de fleste den samme taktik, selvfølgelig finpudset hele tiden, men stort set det samme. Jeg har også fået gjort nogle taktiske eksperimenter og jeg må sige at der altid er en taktik jeg falder tilbage på hvis det går skidt.

En kommentator ville nok sige en 4-5-1 eller en 4-3-3 men helt præcist er det en 4-2-3-1.
Jeg har gode erfaringer med at man lægger vægt på at holde fast i bolden.
I bagkæden foretrækker jeg nogle backs der kan angribe og forsvare, mens stopperne gerne må være stærke men også hurtige så de kan trække offside og ligge langt oppe på banen.
Den ene midtbane skal være boldsikker men være en "støttespiller" som man kan afleverer til og som også kan lave langskud.
Den anden må gerne have bolden og kunne fordele den og gå med nogle gange offensivt.
De to kanter skal være meget med i spillet, mens den offensive midtbane, som scorer målene, skal have meget kreativ frihed.
Angriberen kan være stor, lille, hurtig eller hovedstødsstærk.

Det var min yndlingstaktik.
Men hvad er din?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

MichaelHarlev
Gæst

Sv: Hvilken taktik er din yndlings?
« Svar #1: 23 Jun 2008, 12:30 »

Jeg foretrækker en flad 4-4-2.
Med en blanding af defensivt og offensivt spil.
Men nok mest offensivt.

Jeg foretrækker en MEGET defensiv, forsvarkæde.
De skal helst ikke gå særlig langt over midtercirklen.
Med undtagelse på hjørne selvfølgelig. Smiley

Midtbanen skal være defensiv-offensiv.
Kanterne skal være offensive.
Den ene centrale midt skal være offensiv, og den anden relativt defensiv.

I angrebet foretrækker jeg hurtige, teknisk dygtige angribere.
Også skal de jo kunne score nogle mål Wink.

nzio
Ynglingespiller

Sv: Hvilken taktik er din yndlings?
« Svar #2: 23 Jun 2008, 15:00 »

Hej alle

Nu har FM jo været på hylderne i lang tid og er ret sikker på at folk har gjort sig nogle taktiske eksperimenter i dette fantastiske spil.
Men når alt kommer til alt bruger de fleste den samme taktik, selvfølgelig finpudset hele tiden, men stort set det samme. Jeg har også fået gjort nogle taktiske eksperimenter og jeg må sige at der altid er en taktik jeg falder tilbage på hvis det går skidt.

En kommentator ville nok sige en 4-5-1 eller en 4-3-3 men helt præcist er det en 4-2-3-1.
Jeg har gode erfaringer med at man lægger vægt på at holde fast i bolden.
I bagkæden foretrækker jeg nogle backs der kan angribe og forsvare, mens stopperne gerne må være stærke men også hurtige så de kan trække offside og ligge langt oppe på banen.
Den ene midtbane skal være boldsikker men være en "støttespiller" som man kan afleverer til og som også kan lave langskud.
Den anden må gerne have bolden og kunne fordele den og gå med nogle gange offensivt.
De to kanter skal være meget med i spillet, mens den offensive midtbane, som scorer målene, skal have meget kreativ frihed.
Angriberen kan være stor, lille, hurtig eller hovedstødsstærk.

Det var min yndlingstaktik.
Men hvad er din?

Det var ikke en idé, at når man anbefalede sin ynglingstaktik, så lige uploade den så andre brugere kunne få glæde af den?

Well oftest spiller jeg 4-4-2 Box taktikken, hvis jeg har spillerne til det. Ellers foretrækker jeg en offensiv 4-3-3. Fx 4-3-3 af Ben92 her på sitet, dog med nogle tweaks.

http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=27278

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010