home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Christian Poulsen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Christian Poulsen  (Læst 1706 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Christian Poulsen
« : 05 Apr 2006, 16:08 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=169144
Hvad sker der dog.. det virker virkelig et mysterie hvor han spiller henne i næste sæson.. hvad tror i?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #1: 05 Apr 2006, 16:11 »

Åndsvag situation han har fået rodet sig ud i. Selv håber jeg, han bliver i Schalke 04, men det gør han næppe. Milan eller Inter er mine bud, for jeg tror, Milan ombestemmer sig.
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #2: 05 Apr 2006, 16:15 »

Hvis han vælger Milan får han begrænset spilletid, Pirlo spiller jo den plads...Han burde nok vælge Inter
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #3: 05 Apr 2006, 16:17 »

Jeg aner virkelig ikke hvor det bliver, det kan jo stadig blive spansk fodbold.. Men lad os håbe at han vælger rigtig, selvom han har været dum at lave så meget postyr over det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #4: 05 Apr 2006, 16:22 »

AC Milan bliver ikke næste destination for Christian Poulsen. Italienerne ønsker ikke længere at forhandle med den danske landsholdsspiller. 

Det er faldet Champions League semifinalisterne for brystet, at den danske landsholdsspiller har lavet forhåndskontrakter med andre klubber end Milan. Bægeret skulle for alvor være flydt over, da det endvidere kom frem, at årets spiller i dansk fodbold endvidere forhandlede med lokalrivalerne fra Inter.

De seneste oplysninger skaber fornyet tvivl om, hvor Christian Poulsen spiller efter sommerpausen, når hans kontrakt med Schalke udløber.
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

United-styrer
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #5: 05 Apr 2006, 16:24 »

AC Milan bliver ikke næste destination for Christian Poulsen. Italienerne ønsker ikke længere at forhandle med den danske landsholdsspiller. 

Det er faldet Champions League semifinalisterne for brystet, at den danske landsholdsspiller har lavet forhåndskontrakter med andre klubber end Milan. Bægeret skulle for alvor være flydt over, da det endvidere kom frem, at årets spiller i dansk fodbold endvidere forhandlede med lokalrivalerne fra Inter.

De seneste oplysninger skaber fornyet tvivl om, hvor Christian Poulsen spiller efter sommerpausen, når hans kontrakt med Schalke udløber.


Står i det første link Wink
Logged

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #6: 05 Apr 2006, 16:27 »

Sorry
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

United-styrer
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #7: 05 Apr 2006, 16:31 »

Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #8: 05 Apr 2006, 16:37 »

Det virker umiddelbart ikke alt for kvikt, dét ham og hans agent har gang i...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #9: 05 Apr 2006, 16:44 »

Det kan jo ende med alt. Først Villarreal så Milan nu ikke Milan alligevel. Han ender sikkert i Rangers.


Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #10: 05 Apr 2006, 17:25 »

Rangers er måske lige en tand for småt, han evner givetvis mere end skotsk. Engelsk, ville jeg tro, kunne være godt for ham. Der ville han for alvor kunne folde sin indre svinehund ud Peace
Logged

Go you Gunners!

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #11: 05 Apr 2006, 17:26 »

Det kan jo ende med alt. Først Villarreal så Milan nu ikke Milan alligevel. Han ender sikkert i Rangers.


Eller RanDers, hvem ved? Rullende Øjne
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #12: 05 Apr 2006, 18:08 »

Pinligt Pinligt - hvad grådighed kan føre til - med den adfærd han har haft ville jeg også som klubleder bede ham om at rejse af hel... til og mon ikke fansene får svær ved at tro på ham når han på sin første dag skal stå og sige dette er netop den klub jeg altid har ønsket at spille i ..... utroværdigt

Jeg fatter ikke at han vil til Milan - de har rigtig mange gode spillere til den plads .... tror han ender som marginal spiller....det samme tror jeg ville ske hvis han kommer til Inter så hellere Villareal - det er da en klub som åbenlyst vil fremad...... men med den adfærd Poulsen har udvist fortjener han at ende i den Islandske 2 division Djævel
Logged

YNWA

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #13: 05 Apr 2006, 18:11 »

Det er noget lort han har rodet sig ud i han tænker sku' ik' med hovedet han er nødt til at melde mere klart ud hvad han vil ellers gider klubberne jo ik' vente på ham han er jo ik' nogen ronaldinho som klubberne vil bruge alle ressourcer på
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #14: 05 Apr 2006, 18:22 »

Rangers er måske lige en tand for småt, han evner givetvis mere end skotsk. Engelsk, ville jeg tro, kunne være godt for ham. Der ville han for alvor kunne folde sin indre svinehund ud Peace

Helt enig, jeg tvivler dog på at det bliver den helt store engelske klub.. Måske Everton, Bolton eller.. Spurs Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010