home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Crash Dump forbandelsen
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Crash Dump forbandelsen  (Læst 3970 gange)
19christian89
Lilleputspiller
*

Crash Dump forbandelsen
« : 19 Jun 2008, 04:38 »

Jeg er en forholdsvis ny AKTIV bruger af sitet her, og har besluttet mig for at dele denne meget underlige oplevelse med jer.

Jeg har siden mit første CM98 spil været dybt forelsket i denne fodboldens, imaginære verden, hvor jeg står for det hele. Det skønt at kunne være dit yndlingshold og selv gøre de ting rigtige som trænerne desværre ikke forstår at gøre. Mit eget yndlingshold er OB og jeg kan desværre ikke holde ud at spille mere end en enkelt sæson sæson som noget andet hold end dem, så jeg er ret meget inde i hvordan OB fungerer. Men desværre er jeg ikke så god som jeg selv går og tror, det er svært at føre en klub som OB frem, og jeg bliver tit fyret, hvilket for første gang sidste år førte mig til.... at snyde.. Jeg lavede en profil som altid og stjal konsekvent alle større danske talenter og samlede dem på mit hold. Begyndte derefter at snuppe mesterskaber med snyd, europæisk triumf med snyd og jublen fra de vantro tilskuere ville ingen ende tage.

Men så midt inde i min 3. sæson som verdens mest prestigefyldte manager kom der et enormt chok. Min computer lukkede FM08 ned med den besked at der var kommet en fejl i et dokument bla.bla.bla  og så stod der Crash Dump. Hver gang jeg kom til det bestemte sted lukkede min computer ned. Så jeg måtte jo prøve mig frem og se hvad der hjalp, jeg slettede filen og scannede computeren. Ingen respons, stadig Crash Dump på samme sted. Jeg valgte at afinstallere spillet, geninstallere og starte igen, denne gang uden snyd (kald mig bare overtroisk) og jeg blev fyret og hundset med indtil min karriere i FC Roskilde var så miserabel at jeg måtte træde af for evigt og starte en ny manager som straks overtog OB. Men igen i 3. sæson lavede lortet det samme trick. Der skulle noget stærkere medicin til denne her computer jeg ville ikke lægge mig uden kamp.

Jeg købte et nyt spil, og startede igen, uden snyd, tingene gik som de gik og kom succesfuldt forbi 3. sæson, men så i 6. sæson lukkede den kraftedme spillet ned igen med samme fejlmelding som før. Jeg investerede i en bærbar (til skolearbejde, så meget går jeg heller ikke op i FM) men der skulle selvfølgelig installeres FM til alle de kedelige tysktimer. Og med ny computer og nyt spil kunne det kun gå godt. Men ak, forbandelsen hviler tungt over mig og hver gang jeg tror at nu er vi cool igen, så lukker min computer spillet ned og tvinger mig til at prøve igen.

Har efterhånden lært at leve med det, snyder dog ikke mere, man kan vel sige at jeg fik mig en lærestreg. Men hvis nogen af jer har lignende problemer med det Crash Dump så må i gerne skrive. Det kunne være en måde jeg behandlede spillet på, installere altid de officielle opdateringer da jeg ønsker mit spil så realistisk som muligt.

Mvh Christian

Gungner
Gæst

Sv: Crash Dump forbandelsen
« Svar #1: 19 Jun 2008, 05:17 »

Trist.. men forkert forum

Altid FCK
Manager

« Svar #2: 19 Jun 2008, 14:42 »

Trist.. men forkert forum

Hvorfor det han skriver jo at han købte det.
Hvis du ikke spiller med patch så installer den.
Ellers så slet alt grafik du har downloadet for det er nok noget der så er lagt forkert.
Det kan dog også virke at skifte skin hvis du er heldig

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

19christian89
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 19 Jun 2008, 15:53 »

Mange tak, jeg prøver at se om det hjælper.

Altid FCK
Manager

« Svar #4: 19 Jun 2008, 16:10 »

Mange tak, jeg prøver at se om det hjælper.

Skriv lige om det gør

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

19christian89
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 21 Jun 2008, 18:11 »

Skriv lige om det gør
Hurra, efter 3 sæsoner kører det endnu, skriver lige tilbage om 3 sæsoner til.. Blev dog fyret i OB igen

Devek
Gæst

« Svar #6: 26 Sep 2008, 15:08 »

jeg har samme problem nu... jeg har installeret den nyeste patch, prøvet at skifte skin men intet af det hjælper:( hvad skal jeg så gøre?

Lazio76
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 08 Okt 2008, 13:10 »

Jeg har også det samme skide problem!!! Er der ingen der har fundet en løsning??

Henrik

Forza Lazio

storgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 22 Okt 2008, 16:56 »

Og hvad er svaret så at man skal gøre`

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 22 Okt 2008, 16:58 »

Der er et par bud her:

Hvis du ikke spiller med patch så installer den.
Ellers så slet alt grafik du har downloadet for det er nok noget der så er lagt forkert.
Det kan dog også virke at skifte skin hvis du er heldig

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #10: 22 Okt 2008, 17:12 »

Og hvis ingen af disse ting virker ?  Græder

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 22 Okt 2008, 17:35 »

Altså, nu vil jeg på ingen måde påstå, at i har hentet spillet fra nettet, og derfor spiller uden CD, men mener at have hørt, at hvis man spiller med CD-Crack, så kan dette forekomme!

Dette skal som sagt ikke ses som en beskyldning, da i jo godt kan have CD´en, mens i spiller med CD-crack!

Hvis en af jer gør det, så prøv fremover med CD, jeg har nemlig ikke prøvet det der, Crash Dump, men har hørt om det før!.....

Lang tid siden sidst! Peace

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #12: 03 Dec 2008, 19:53 »

Jeg er stødt på det her problem d. 16 feb 2012.

Jeg spiller i den danske liga, har installeret 8.0.2 patchen, har ledt overalt på sitet her for at finde en løsning på mit problem, men finder ikke noget der har hjulpet.

Jeg har:
geninstalleret, prøvet at gennemføre datoen på anden computer, skiftet skin, ændret i div. indstillinger.

nu er jeg så ved at give op, skal jeg bare antage at mit spil er dødt, og jeg ikke kommer videre i det? eller er der nogen her inde som måske kunne se en mulig løsning på det?

Det skal lige siges at jeg ingen facepacks har indstalleret, intet andet grafik end standard.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #13: 03 Dec 2008, 19:54 »

Gå på ferien over perioden mener jeg plejer at ordne det Wink!

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #14: 03 Dec 2008, 20:00 »

har prøvet det Skuffet

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010