home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Valencia C.F., S.A.D.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F., S.A.D.  (Læst 21055 gange)
stimo92
Gæst

Sv: Valencia C.F., S.A.D.
« Svar #15: 17 Jun 2008, 19:13 »

Jeg synes det er en fin update Thumbs Up

Kunne dog godt være lidt længere.

Flot Banner du har  Hævet Øjenbryn
Ja hvem mon har lavet det flotte topbanner  crazy

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 17 Jun 2008, 19:15 »

hvilken taktik har du tænkt dig at bruge

Bave
Gæst

« Svar #17: 17 Jun 2008, 19:15 »

Ja hvem mon har lavet det flotte topbanner  crazy

ja det er en af os to
Men det er ikke dig crazy

stimo92
Gæst

« Svar #18: 17 Jun 2008, 19:21 »

hvilken taktik har du tænkt dig at bruge
Transfers osv vil komme i næste update som kommer senere idag Smiley

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 17 Jun 2008, 19:52 »

Jeg kommer sikkert til at følge den her blog da Valencia er et af mine yndlingshold.
Men du bør nok skrue lidt op for tempoet i stedet for at fiske efter kommentarer fra folk.

Men bare klø på så skal det nok blive en god blog. Du har ihvertfald mandskabet til det.
Hvis du vil ha´ et godt råd fra en der har spillet en del med Valencia så hold på Villa & Silva hvis du kan!

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

stimo92
Gæst

« Svar #20: 17 Jun 2008, 19:55 »

Telefonen ringede og manden i den anden ende var Valencia præsident Juan Soler. Jeg var blevet indkaldt til en jobsamtale med en manager mere. Men hvad jeg ikke vidste var at den anden manager også var dansker, nemlig
Michael Laudrup. Jeg tog straks bilen hen til Mestalla for at snakke med Señor Soler. Jobsamtalen gik fint, og efter en times ventetid i venteværelset havde señor Soler valgt sin fremtidige manager for hans klub Valencia C.F. Det blev den lidt ukendte Christoffer Madsen som skulle overtage det varme sæde efter Ronald Koeman. Jeg blev naturligvis glad, og det første jeg gjorde, var at ringe hjem til min kone, som ventede spændt i vores nye hus. Allerede 3 dage efter skulle jeg præsenteres på et pressemøde. Da jeg trådte ind af døren gik blitzene amok, men samtidig så de fremmødte journalister måbende på den ukendte manager.

Señor Madsen, hvilke tidligere erfaringer har du med managerjobbet?
Jeg har ikke de helt store træner-erfaringer, men jeg mener at jeg helt klart har potentialet til at overtage Valencia. Jeg forstår selvfølgelig godt at folk er skeptiske, men som sagt, jeg mener jeg har evnerne til at overtage Valencia.

Señor Madsen, du har jo ikke så stort budget, men vil du handle og sælge i transfervinduet?
Det vil jeg helt sikkert, vores lønbugdet er lidt højt i forhold til vores økonomi, så der vil da helt sikkert ryge et par spillere ud, men samtidig vil der nok også komme en enkelt eller to ind.

Señor Madsen, hvilke spillere vil du hente og sælge?
Det vil jeg helst ikke kommentere her, da jeg er bange for at skabe urolighed i truppen fra dag 1.

Update med transfers og opstilling kommer senere. Skal lige have afsluttet transfervinduet først Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #21: 17 Jun 2008, 20:00 »

Fedt med en blog om det absolut fedeste hold af alle, syd for København!

Synes du kan arbejde lidt med layoutet, men det er på ingen måde kritisk!

Fortsæt Smiley

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 17 Jun 2008, 20:00 »

Et tip hvis mulight sælg Joaquin for 300 mio og køb Quaresma fra porto fansene bliver vilde med ham

stimo92
Gæst

« Svar #23: 17 Jun 2008, 20:02 »

Fedt med en blog om det absolut fedeste hold af alle, syd for København!

Synes du kan arbejde lidt med layoutet, men det er på ingen måde kritisk!

Fortsæt Smiley
Du siger jeg skal arbejde lidt med layoutet, kan du komme nærmere ind på hvad jeg skal gøre bedre. Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #24: 17 Jun 2008, 20:03 »

Et tip hvis mulight sælg Joaquin for 300 mio og køb Quaresma fra porto fansene bliver vilde med ham

Kun hvis han gør det godt? Det er der absolut ingen garanti for, og Joaquin er bedre og spansk.

Lad vær at sælg Joaquin

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #25: 17 Jun 2008, 20:09 »

Det kan du tro. Grafikken er som sådan fin nok. Synes måske bare ikke om logoets placering. Men bare eksperimenter med hvor billedet skal være, så kan du finde de rette Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #26: 17 Jun 2008, 21:09 »

Forventede opstilling: Hildebrand (Målmand) Rafinha (Højre Back) Moretti (Venstre Back) Albiol & Marchena (Central Forsvar) Albelda & Baraja (Central Midtbane) Silva (Offensivmidtbane Venstre) Joaquín (Offensivmidtbane Højre) Villa & Zigic(Angreb)

Spillere Købt: Rafinha, Schalke 04 (125 mio DKK)
Spillere Solgt: Santiago Cañizares, Tottenham (10 mio DKK) Miguel, Real Madrid (130 mio DKK)

F.C. København - Valencia  Parken, København
0-1 Joaquín 0-2 David Villa 1-2 Marek Sapara

En kamp som jeg styrede i hele 1. halvleg. Jeg lagde dem under pres lige fra første minut, men på grund af en velspillende Jepser Christiansen, fik jeg ikke sparket bolden ind over stregen. Men efter et hjørnespark i det 35. minut kan Joaquín heade bolden ind, efter dårlig opdækning fra københavnerne. Bare 4 minutter efter 1. mål kunne David Villa afslutte et godt angreb, og sparke den ind bag en chanceløs Jesper Christiansen. Allerede 2 minutter inde i 2. halvleg fik Sunny vist sit 2. gule kort, og vi skulle spille i undertal resten af kampen. Dette resulterede da også i at F.C. København kom mere med ind i kampen, og 10 minutter før tid, kunne den nyindkøbte Marek Sapara heade den ind efter et hjørnespark.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 17 Jun 2008, 21:30 »

Meget bedre layout!

Fortsæt Smiley

Bave
Gæst

« Svar #28: 17 Jun 2008, 21:32 »

God update Thumbs Up

Men du har fået alt for lidt for Miguel Skuffet

stimo92
Gæst

« Svar #29: 17 Jun 2008, 21:32 »

Meget bedre layout!

Fortsæt Smiley
takker Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010