home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sæsonens flopkøb 07/08
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sæsonens flopkøb 07/08  (Læst 3235 gange)
ManUtd83
Manager

Sæsonens flopkøb 07/08
« : 17 Jun 2008, 15:59 »

Giv jeres bud på sæsones flopkøb 07/08 og beggrund jeres svar

Personlig synes jeg at Nicolas Anelka har floppet meget i Chelsea. Hans 2 mål i 24 kampe er en vanvittig dårlig statistik, og det lykkedes ham også at brænde det afgørende straffe i ChL-finalen, hvilket heller ikke er skidesmart.

Hvad synes i?

-Benja-
Gæst

Sv: Sæsonens flopkøb 07/08
« Svar #1: 17 Jun 2008, 16:03 »

Ailton endnu engang. Han har kun skuffet, mange mål er det ikke blevet det. Mange siger 'Ailton er så syg man, han scorede herre mange mål i træningskampene' Ja, det kan godt være, men det nytter ikke når det er mod et svensk tredje division.

Som du også nævner har Anelka virkelig skuffet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 17 Jun 2008, 16:04 »

Jeg vil nu mere sætte mine penge på Voronin i Liverpool, der gang på gang har bevist at han ikke er andet end en tyk Petit look-alike.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3: 17 Jun 2008, 16:07 »

Ailton endnu engang. Han har kun skuffet, mange mål er det ikke blevet det. Mange siger 'Ailton er så syg man, han scorede herre mange mål i træningskampene' Ja, det kan godt være, men det nytter ikke når det er mod et svensk tredje division.

Som du også nævner har Anelka virkelig skuffet.

Mente egentlig spillere hentet i transfervinduernes forbundet med sæsonen 07/08. Altså sidste sommer eller her i vinters.

@ Hawkinz:
Jeg vil kun give dig ret i, at han er elendig, men han var trods alt gratis.

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 17 Jun 2008, 16:09 »

Anelka har været et kæmpe flop enig. Emerson til Milan har også været en skandale. Han kom dertil for at være en back-up for Gattuso og Ambrosini, men fandt aldrig rytmen og derfor skulle anden rangs spilleren Brocchi igen og igen ind på midtbanen og løbe forvirret rundt. Suazo for Inter har også været noget af et flop. Han er ikke rigtig blevet brugt, samt han har har haft et par kontrovisielle hændelser, som har holdt ham ude.

I dansk fodbold er Peter Madsen og Ailton værd at nævne. De har begge været mega flops.  De scorer ikke mål, som var det de var købt til.

-Benja-
Gæst

« Svar #5: 17 Jun 2008, 16:09 »

Mente egentlig spillere hentet i transfervinduernes forbundet med sæsonen 07/08. Altså sidste sommer eller her i vinters.

@ Hawkinz:
Jeg vil kun give dig ret i, at han er elendig, men han var trods alt gratis.
Doh' ! Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6: 17 Jun 2008, 16:10 »

Jeg må slutte mig til at Anelka har været yderst fantastisk elendig for Chelsea i år.

ManUtd83
Manager

« Svar #7: 17 Jun 2008, 16:22 »

Henry fra Barcelona..

Vidste den ville komme, men jeg et modargument Smiley

Synes faktisk mere det er Barcelona der har floppet end Henry. Han var trods alt Barcelonas mest scorende spiller i 07/08, og synes at alle overdriver hans flop voldsomt.

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #8: 17 Jun 2008, 16:24 »

Vil ikke ligefrem kalde Henry et mega flop.. Ubeslutsom

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

stimo92
Gæst

« Svar #9: 17 Jun 2008, 16:42 »

Lasse Nilsson til aab, han har da floppet ud over de 3 første kampe hvor han spillede godt.

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 17 Jun 2008, 16:49 »

Florent Malouda

Hvad?

Ok han har ikke været kongekøbet, men han har da heller ikke floppet som sådan. Så synes jeg mere Tal Ben-Haim, Steve Sidwell og Claudio Pizzaro.

Chelsea kan bare det med at flopkøbe... eller bare floppe i det hele taget.

stimo92
Gæst

« Svar #11: 17 Jun 2008, 16:52 »

Hvad?

Ok han har ikke været kongekøbet, men han har da heller ikke floppet som sådan. Så synes jeg mere Tal Ben-Haim, Steve Sidwell og Claudio Pizzaro.

Chelsea kan bare det med at flopkøbe... eller bare floppe i det hele taget.
JA hvorimod man utd kan finde ud at købe ordentlige unge spillere som alligevel er kæmpe stjerner Wink

JKJ
Gæst

« Svar #12: 17 Jun 2008, 17:00 »

Lasse Nilsson til AaB, han har da floppet ud over de 3 første kampe hvor han spillede godt.

Enig og når vi er ved AaB...

Martin S. Jensen, godt han ikke spillede så mange kampe for så var AaB aldrig blevet mestre... Magen til usikker målmand skal man dog lede længe efter, og det gjorde det jo så heller ikke bedre at han selv syntes at han var ih og åh så god...

Voronin fra Liverpool var og er også totalt et flop, han har slet ikke klasse til det niveau der bliver spillet i PL og da slet ikke i CL...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 17 Jun 2008, 17:07 »

Prøv nu for h*lvede at skriv nogle argumenter, i stedet for at lave ENDNU en tråd til en hvor man bare smider en række navne! Det hiver jo debatniveauet på siden utrolig langt ned!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

dasmessi
Gæst

« Svar #14: 17 Jun 2008, 17:08 »

Prøv nu for h*lvede at skriv nogle argumenter, i stedet for at lave ENDNU en tråd til en hvor man bare smider en række navne! Det hiver jo debatniveauet på siden utrolig langt ned!
Huh. Hvorfor sletter du mit indlæg?. Jeg er da ikke den eneste der ikke giver arragumenter.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010