Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1316 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
England; EM-blog.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: England; EM-blog. (Læst 11519 gange)
Zulue
Manager
Sv: England; EM-blog.
«
Svar #30:
23 Jun 2008, 22:17 »
Ikke mange kommentarer, man får. Hvad gør jeg galt, hvorfor sker der ikke noget? Lad dog kritikken havle ned over mig, mennesker.
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #31:
23 Jun 2008, 22:20 »
God blog Zulue glæder mig meget til at se hvordan det vil gå dig.
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
JimmyGP
Manager
«
Svar #32:
23 Jun 2008, 22:29 »
Uden tvivl en spændende blog.. er bare såen lidt silent reader for tiden..
- Veni, vidi, vici -
Zulue
Manager
«
Svar #33:
24 Jun 2008, 16:04 »
Mange tak for kommentarerne, ser om jeg kan præstere en update i dag. Ellers kommer der nok et-to stykker onsdag, men ingen torsdag-fredag regner jeg med.
ManUtd83
Manager
«
Svar #34:
24 Jun 2008, 16:22 »
Updaten om John Terry minder mig meget om dengang jeg selv skrev en England-blog - som jeg dog gik død i.
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=12897.msg340792#msg340792
Ikke at jeg beskylder dig for at stjæle det eller noget
Zulue
Manager
«
Svar #35:
24 Jun 2008, 16:29 »
Jeg undskylder hvis jeg har kopieret for meget, men da jeg ikke har læst så meget som en linje af din blog, har det ikke været med vilje.
ManUtd83
Manager
«
Svar #36:
24 Jun 2008, 16:51 »
Citat af: Zulue 24 Jun 2008, 16:29
Jeg undskylder hvis jeg har kopieret for meget, men da jeg ikke har læst så meget som en linje af din blog, har det ikke været med vilje.
Som sagt beskylder jeg ingen for noget - påpegede bare tilfældigheden
Min blog sluttede trods alt for måneder siden.
Zulue
Manager
«
Svar #37:
25 Jun 2008, 20:10 »
second match
ENGLAND 1 SERBIEN 1
Det er som regel sværere at følge op på noget, end at starte det. Det fik de engelske gentlemens at føle i dagens kamp, mod en overraskende stærk faktor – Serbien. Serberne overraskede i den grad, efter første gruppekamp, hvor man tabte 2-0 til Tjekkiet.
Der var blot spillet 10 minutter af kampen – en kamp England i øvrigt havde styr på – efter at Stankovic fik frispark efter en flot single-udfordring. Fiorentinas supermand, Kuzmanovic, stod klar ved bolden og på ægte Beckham-vis, udplacerede han simpelthen bare Scott Carson i England-målet. Sand klasse, af den blot 20-årige serber, der har 12 landskampe på cv’et.
Hvis England ikke havde overtag inden, fik de det i hvert fald nu. Chance på chance blev skabt af de nu noget hurtigere englændere, og på flere gode udfordringer af Downing og Gerrard på hver sin fløj, fik England tilkæmpet sig mange hjørnespark, og det var bare et spørgsmål om tid, før det ville give mål.
El Captain dukkede – ligesom i den foregående kamp – stensikkert op på hjørne, og kom næsten en meter over sin direkte oppasser. Det var for let for Terry at nette for tredje gang i turneringen, noget som i den grad ærgrede den serbiske manager. Carrick var endnu engang manden med oplægget, og har indtilvidere fået en stor bunke ros, for at være den usete stjerne.
”England uden Carrick ville ikke være meget og med det løbepensum Carrick altid er garant for, imponerer han mig gang på gang. Det er for mig svært at se en vigtigere spiller på det engelske hold, for udover sine gode præstationer på banen, holder han benene på jorden – i modsætning til en del af de andre engelske startere – og er taknemmelig for sit store talent”, skrev en engelsk journalist til sin hjemmeside, efter Serbien-kampen.
På trods af Carricks gode præstation, og en serbisk udvisning blev det ikke til mere for englænderne i denne omgang. Ganske skuffende måtte englænderne forlade Hypo Group Arena med blot ét point i bagagen, og serberne frydede sig over det engelske kollaps.
Det var dog ikke en dårlig præstation af England, hvilket en skudstatistik, der sagde 20-3 i Englands favør også dokumenterede.
''
Det var bare ærgerligt i dag. Vi udnyttede ikke chancerne nok, og samtidig skulle serberne ikke have fået det første mål. Vi må videre, og skal hjem til lejren for at træne videre mod Tjekkiet-kampen,, sluttede Oskar Enemark efter en kort og fattet engelsk pressekonference.
Zulue
Manager
«
Svar #38:
01 Jul 2008, 00:18 »
Jeg beklager, jeg ikke har fået opdateret i bloggen til de, som nu måtte følge med. Håber I har lidt toldmodighed, også her, hvor EM er slut.
Zulue
Manager
«
Svar #39:
02 Jul 2008, 21:24 »
Hej drenge. Rigtig dejligt at få en "Månedens blog" for første gang, og selvom bloggen står stille, er den ikke lukket. Jeg satser på en update i aften.
Zulue
Manager
«
Svar #40:
02 Jul 2008, 22:03 »
THIRD MATCH
england 3 tjekkiet 1
England oplevede i kampen mod Serbien, hvor hårdt, det kan være, at falde ned fra den lyserøde sky, mens man er allerhøjst oppe. Holland blev let slået 3-0 i første gruppekamp, men efter den satte de noget underpåagtede serbere en stopper for Englands march mod titlen som Europas bedste hold.
carson
richards
cole
terry
1
a. ferdinand
beckham
downing
lampard
carrick
owen
2
crouch
Rooney var taget ud, til fordel for Crouch, der sammen med den lille hurtigløber, Owen, skulle prøve at få et mere variabelt angreb til at hænge sammen, og se om de to – vidt forskellige – spillere, kunne få det til at fungere.
Det startede nok engang med engelsk dominans, og tilskuere såvel som eksperter var velvidende over, at det blot var et spørgsmål om tid, inden englænderne fik bragt sig foran. Lampard, Terry og Crouch havde alle vist sig at være rigtig farlige, men det var ingen af disse, som startede festen. Michael Owen fik snittet en bold videre af Peter Crouch, og lige efter bogen afrundede han sin direkte mand og udplacerede Peter Cech i Tjekkiet-målet; 1-0 efter 35 minutter.
Herefter slap England ikke på speederen, men ganske være superkeeperen Cech, blev det sjældent til mere end halvfarlige forsøg, og langskud enten over eller forbi målet. En enkelt gang blev det til et hjørnespark, og som tidligere set ved denne turnering, har Beckham det med at slå fantastiske hjørnespark ind i hovedet på super-headeren Terry, som giver mål.
Stillingen var nu 2-0, og England så nu ud til at være sikkert videre til kvartfinalen, men et lynmål af Fenin, tjekkernes boksspiller, satte en midlertidig stopper på festen og satte en utvivlsom mumlen på tilskuernes munde. England prøvede at køre bolden rundt, men få gange fik Tjekkiet slået en kontra, Carson måtte helt ud i fuld længde for at redde.
Kampen skred længere og længere frem inden England for alvor lukkede kampen. Endnu engang var det Michael Owen, der viste sig som Englands skarpeste afslutter, men denne gang var det i sammenspil med indskiftede Rooney. Kampen endte 3-1 til England, og med 7 point slutter de øverst i Gruppe C og i kvartfinalen får de følgeskab af Tjekkiet, der med seks point går videre på Hollands bekostning.
Kvartfinalen gælder for Englands vedkommende et møde med verdensmestrene, i en kamp, hvor man på forhånd ikke har mulighed for at spå noget resultat.
7kfum
Gæst
«
Svar #41:
02 Jul 2008, 22:13 »
Rigtig flot update! Du viser, at kåringen var helt og aldeles fortjent. Det er imponerende at have set din udvikling fra din start på siden til nu (:
Semsen
Lilleputspiller
«
Svar #42:
05 Jul 2008, 00:05 »
Genial blog!
sproget. længden. alt!
love it!
lad der gerne komme mere snart!
klart en blog jeg vil følge (;
Zulue
Manager
«
Svar #43:
07 Jul 2008, 20:23 »
QUARTER FINAL
ENGLAND 2 ITALY 0
Der var lagt op til en kamp af dimensioner, en kamp med klasse og en kamp mellem to af verdens største fodboldnationer, allerede her i kvartfinalerne. Selvom Portugal og Frankrig mødtes i en anden kvartfinale, Tjekkiet og Spanien i en tredje og Tyskland og Tjekkiet var der ingen tvivl om, hvilken kamp, der ville få mest opmærksomhed.
En kamp, med kampe i kampen. De to forholdsvist nye trænere, Donadoni og Enemark skulle dyste, for første gang mod hinanden og en gang, ingen af de to trænere på nogen måde, havde brug eller råd til at tabe. Englands anfører-Terry overfor Fabio Cannavaro, der ligeledes er Italiens anfører – en kamp, hvor de stærke forsvarsspillere med det fantastiske hovedspil i begge ender, endegyldigt får sat kronen på værket af hvem, der er verdens bedste forsvarsspiller. Terry er kommet efter det, men Cannavaro har i lang tid siddet tungt på tronen og har ikke rykket mange af sine små 75 kg. væk, hvilket han heller ikke har i sinde inden han har ført sit land til triumf.
carson
richards
cole
terry
1
ferdinand
carrick
lampard
1
beckham
downing
owen
crouch
Og sidst men ikke mindst. Pizza-drengenes Toni overfor den menneskelige Shrek, Rooney. Det bliver to helt forskellige spillestile vi skal se og hvor Rooney nok godt kunne finde på at tænde af, overfor Tonis noget mere lallende spillestil. Rooney, der altid giver sig 110 procent, og kæmper for holdet med løb fra målfelt til målfelt, og den noget mere dovne Toni, der alligevel altid har succes, så man ikke begriber hvordan han slipper ad med det.
Det var englænderde, som startede bedst. Med 54 procent i boldbesiddelse over det første kvarter og medfølgende 4 chancer på mål, var Buffon en sjældent set presset mand, bagest i den italienske jern-defensiv. Gang på gang, måtte Buffon feje håret til side og kaste sig ud i fuld længde, for at nå skuddene, der nærmest haglede ned over den 21. juni 2008, en junidag i Schweiz, der dog kun bød på regnbyer.
Italienerne spillede sig på velkendt vis op, hævede niveauet og gav modstanderen få chancer, men skabte endnu mindre selv. Derfor kom det nok ikke som nogen overraskelse, at støvlelandet havde fået en stensikker 0-0 med til pause, på trods af, at man – som altid – var presset.
I anden halvleg, så englænderne mere frustrerede ud, og viste at tiden ville løbe hurtigere end dem selv, hvis man ikke fik gjort noget. Det gav frustrationer, men også nogle underlige skudforsøg fra mærkelige vinkler; noget som de fleste italienere agerer over mod, når man ikke kan spille over det millimeter-præcise forsvar, der fanger enhver i offside.
Normalt er denne taktik jo også yderst fremragende, men mod England – der besidder skyts i form af Beckham, Carrick og Lampard – så det efterhånden mere og mere usikkert ud. Et mislykket indlæg fra Downing endte udenfor feltet, hvor Beckham flot lagde den tilrette for Lampard, der smukt bankede den forbi Buffon. 53 minutter spillet, og italienerne tvunget fremad.
Det er som bekendt ikke den stærkeste side, og overfor det også stærke engelske forsvar, fik italienerne pludselig problemer. Terry matchede Toni og Gilardino i hovedspillet, mens unge Micah Richards holdte italienernes bedste offensive kort – Rosina – på et menneskeligt niveau, og aldrig farlig, som tidligere set.
Det gav en mere lige kamp, hvor Italien trods engelske chancer virkede farligst, og alligevel uden at man forventede en scoring. Tiden ran ud for italienerne og blev ramt af den engelske kontra, hvor Owen fik afsluttet på Buffon, der måtte give hjørne. Herefter var manuskriptet allerede skrevet, og John Terry bragte sig øverst på topscorerlisten med imponerende 5 mål i dertilhørende 5 kampe.
Portugal slog Frankrig i deres kvartfinale, så England kan se frem til mere offensiv modstand i semifinalen, hvor man dog er spået større chancer for at avancere, end man var før kampen mod Italien.
stimo92
Gæst
«
Svar #44:
07 Jul 2008, 20:25 »
fremragende resultat. KIU
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »