home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1075 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  DANISH DYNAMITE! [Em blog]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: DANISH DYNAMITE! [Em blog]  (Læst 1653 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« : 14 Jun 2008, 13:53 »



Hvad er mere populært lige for tiden end EM blogs?
Intet, derfor har jeg ladet mig rive med på bølgen og valgt at starte en EM blog. 

Valget af nation var ikke svært, eftersom der kun er et landshold for mig, Danmark. Hvilket helvede har det været de sidste to slutrunder, vi har været ude af det fine selskab forlænge, vi skal tilbage på europakortet, 1992 er længe siden og er ingen undskyldning længere, viljen skal frem igen. Derfor har jeg valgt og sprole tiden et halvt år tilbage for at rede hele Danmarks ære. KOM SÅ DANISH DYNAMITE!

Spillet er startet i januar 2008 men bloggen vil først tage sin start kort før EM, dog vil der komme en update angående kvalifikationen til EM. Grafikken kommer muligvis til at halte lidt eftersom blogverdenen er helt ny for mig. Men håber jeg i bærer over med.

- Som det ser ud nu stopper bloggen efter EM, men hvis jeg finder det interessant kører den selvfølgelig videre.

God fornøjelse!
Logged


SoAP
Gæst
 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #1: 14 Jun 2008, 13:59 »

Du behøver da ikke stoppe den efter em, det er jo ret svært at komme til em med Danmark Skuffet
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #2: 14 Jun 2008, 14:02 »

Du behøver da ikke stoppe den efter em, det er jo ret svært at komme til em med Danmark Skuffet

Det kommer der noget om i en af de næste updates Wink 
Logged


Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #3: 14 Jun 2008, 15:02 »

EN NY OLSEN.
Og hvilken en.


I dag præsenterede DBU den nye landstræner efter fyringen af Morten Olsen, valget er overraskende faldet på OB-træneren Lars Olsen. Lars Olsen, som var anfører på landsholdet fra 1990-1994 og blev kåret til bedste træner i dansk fodbold i 2006, Så det er en træner som er rutineret inde på banen ligeså vel som udenfor banen. Det eneste minus er dog Olsens manglende internationale erfaring, men et sted skal man jo starte?

DBUs formand, Allan Hansen, sagde kort efter pressemødet:
’’Det er dejligt endelig at kunne præsentere en ny træner, det har været nogle hektiske uger siden vi stoppede samarbejdet med Morten (red. Morten Olsen). Lars Olsen er det perfekte valg til denne post fordi han har oplevet hvordan det er at have triumf med et landshold og fået en masse erfaring som træner i SAS-ligaen hos henholdsvis Randers og OB. Så vi er meget glade for det nye samarbejder med Lars, og nu kan vi begynde og kigge frem af igen.’’

Selve hovedpersonen udtalte efter pressemødet:
’’Det er stort at få tilbuddet om at blive landstræner og det er ikke bare noget man takker nej til, for det er ikke mange trænere der oplever det igennem deres karriere. Jeg været træner i den hjemlige liga i et godt stykke tid og følte jeg var klar til at tage skridtet videre i min karriere og med et muligt EM får jeg jo en spændene start på jobbet, slutter Lars Olsen med et smil på læben.’’

Dog ville Lars Olsen ikke svarer på spørgsmålet omkring om han kunne gentag succes fra 1992 fra bænken ligesom han gjorder på banen.
’’Det må i vente et par måneder med at se’’ kommer svaret hurtigt og muntert.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2008, 15:06 af Christopher10 » Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #4: 14 Jun 2008, 15:04 »

god update men billedet er ret dårligt
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #5: 14 Jun 2008, 15:06 »

god update men billedet er ret dårligt

Jo tak Smiley
det er jo et gammelt billed  Wink
Logged


Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #6: 14 Jun 2008, 18:50 »



Kort om kvalifikationen.

Med en svær kvalifikationsgrupp e mod nationer som Spanien, Sverige og Nordirland var der ikke mange der havde tiltænkt Danmark en plads ved EM i Schweiz og Østrig, men som så mange gange før i fodbold går det ikke som man regner med, og det så man Gruppe-F. For der var ikke mange der havde forudset at Danmark ville ende på en første plads og derved sikre sig en plads ved EM, men hvis førstepladsen ikke var sikker så var anden pladsen overhovedet sikker var andenpladsen langt fra, den blev nemlig først afgjort i Aller sidste spillerunde, og hvilken afgørelse, ikke engang point kunne adskille nummer to og tre, så målscoreren skulle blive afgørende på hvem af Spanien og Sverige der skulle med Danmark til alperne, og her havde Sverige en noget bedre målscorer, så Spanien måtte meget skuffende vinke farvel til EM og med Spaniens missede EM, ser det hele meget lysere ud for Danmark her kort før EM, med tanker imod VM 1986.
I Gruppe-E finder man endnu en overraskelse idet England også har misset deres EM-chance
og højest overraskende har Serbien også kvalifikaserede sig i Gruppe-A. .
Beklager den korte update omkring kvalifikationen men det skyldes at det var afgjort da jeg startede gamet.

Sådan ser kvalifikationsgrupp erne ud:

Gruppe A
Gruppe B
Gruppe C
Gruppe D
Gruppe E
Gruppe F
Gruppe G

Vender tilbage med en længere update vedrøgende Olsens første dage i trænersædet. 
« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 11:30 af Christopher10 » Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #7: 16 Jun 2008, 18:18 »

Død?
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #8: 16 Jun 2008, 18:25 »

God blog, synes bare ikke det er realistisk med Lars Olsen i trænersædet, men dig om det Opstemt!
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DANISH DYNAMITE! [Em blog]
« Svar #9: 17 Jun 2008, 20:26 »

Jeg kan fortælle at denne blog er slut af samme grund som alle de andre blog lukkelser, da jeg skulle åbne spillet kunne det ikke hentes Græder

Men regner stærkt med at komme tilbage med en ny blog Wink
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010