home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
I går kl. 16:41:13 Broen13 Blogs #16 Youth to Gold
I går kl. 16:15:34 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 15:24:23 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23181
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Depression
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Forsvars problemer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Forsvars problemer  (Læst 8871 gange)
Thore
Manager

Forsvars problemer
« : 13 Jun 2008, 23:47 »

Hej.
Nu har jeg igennem længere tid hadet FM08, for jeg kan simpelthen ikke vinde i det spil. Det er blevet alt for svært efter min mening, men alligevel gør jeg forsøget igen og igen og igen...

Hvordan laver man et godt forsvar? Jeg kan simpelthen ikke finde en taktik der dækker ordenlig af bagved, og jeg syntes eller jeg har prøvet det meste, men uanset hvad er der altid masser af plads mellem mine to center forsvar.

Har i nogle tips til et godt forsvar? For jeg er lost efterhånden

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Yoggidk
Gæst

Sv: Forsvars problemer
« Svar #1: 13 Jun 2008, 23:51 »

Hej.
Nu har jeg igennem længere tid hadet FM08, for jeg kan simpelthen ikke vinde i det spil. Det er blevet alt for svært efter min mening, men alligevel gør jeg forsøget igen og igen og igen...

Hvordan laver man et godt forsvar? Jeg kan simpelthen ikke finde en taktik der dækker ordenlig af bagved, og jeg syntes eller jeg har prøvet det meste, men uanset hvad er der altid masser af plads mellem mine to center forsvar.

plejer bare at køre med flad bagkæde, har altid succes, men godt med hurtige i midten...

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 13 Jun 2008, 23:55 »

Saet en defensiv midtbane ned foran som har hojest 1 hojere end dine midterforsvarer i mentalitet. De to midterforsvarer skal foerst skaerme af ved eget felt.. Hak 5 ca. Den defensive midt skal skaerme af ved hak 8 ca. Kig efter midterforsvar med meget i placeringsevne og markering saa er du godt paa vej.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Thore
Manager

« Svar #3: 14 Jun 2008, 00:21 »

Saet en defensiv midtbane ned foran som har hojest 1 hojere end dine midterforsvarer i mentalitet. De to midterforsvarer skal foerst skaerme af ved eget felt.. Hak 5 ca. Den defensive midt skal skaerme af ved hak 8 ca. Kig efter midterforsvar med meget i placeringsevne og markering saa er du godt paa vej.

Syntes bare ikke rigtig det hjælper noget, så står de bare kigge mens det ene skud efter det andet kommer udfra feltet, for den defensive midtbane render nærmest bare lidt forviret rundt.
Gør man det modsatte, ja så skaber man en masse huller til modstanderens angriber  Ubeslutsom

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ManUtd83
Manager

« Svar #4: 14 Jun 2008, 00:31 »

Dine centrale forsvarer skal skærme meget mindre af end 5 hakker. Det er i hvert fald min erfaring i det spil jeg har kørende nu. Jeg giver dem kun 1-2 hakker, mens backs får lige omkring midten lidt afhængig af om jeg er på ude eller hjemmebane.

Rooland
Manager

« Svar #5: 14 Jun 2008, 00:35 »

Målmanden : Alt sat helt ned på nær afleveringer, som skal være lange og tacklinger, som skal være hårde.

Backs : mentalitet på normal måske en smule under/over, direkte afleveringer, normale tacklinger, skærme af måske 9 haks fremme, Indlæg og løb med bolden ofte, markér i zoner.

Centrale forsvar : mentalitet 3 hak fremme, afleveringer rører jeg ikke med, hårde tacklinger, skærme af 3 haks fremme, ryk fremad og løb med bold sjælendt, marker i Zoner

Defensiv midtbane : defensiv mentalitet 6-7 hak fremme, skærme af ved midten måske 1 hak over under/over, hård tackling, korte afleveringer og markering i Zoner..

Sådan ser min defensiv næsten altid ud og det har jeg succes med Smiley

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Jun 2008, 00:39 »

Du skal huske at sætte din defensive linje efter om du spiller med hurtige eller langsomme forsvare. Hvis de er hurtige så sæt din defensive linje frem på banen og hvis de er langsomme så sæt den dyb.
Derudover kan du også sætte deres metalitet ned og så lange afleveringer så de ikke laver "dumme" fejl.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #7: 14 Jun 2008, 00:42 »

Du skal huske at sætte din defensive linje efter om du spiller med hurtige eller langsomme forsvare. Hvis de er hurtige så sæt din defensive linje frem på banen og hvis de er langsomme så sæt den dyb.
Derudover kan du også sætte deres metalitet ned og så lange afleveringer så de ikke laver "dumme" fejl.

Det er overhovedet ikke nødvendigt at sætte forsvarslinjen ned udelukkende fordi de er langsomme. Hvis du har kloge forsvarsspillere med masser i Forudseenhed, Placeringsevne og Koncentration kan man sagtens lægge et højt pres alligevel - i øvrigt kan man jo spille på offside, så kontraer ikke bliver et problem.

Yoggidk
Gæst

« Svar #8: 14 Jun 2008, 00:43 »

bare køb nogen gode forsvarere Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #9: 14 Jun 2008, 00:45 »

Hej.

Jeg har det fuldstændig som dig, Thore

Jeg har faktisk opgivet, hvis jeg skal være ærlige, for uanset hvilket hold jeg spiller imod, så har de mange flere afslutninger end mig hver evig eneste gang.

Zulue
Manager

« Svar #10: 14 Jun 2008, 00:52 »

Jeg har en taktik jeg har bygget på i noget tid, Metsu og Thore. Skal nok ligge den op i morgen (lørdag) - jeg gik blandt andet gennem en kvalifikation til EM, eller VM uden nederlag og mål indkasseret. Desuden vandt jeg EM med Spanien, semifinalen med Italien og prøver ligenu med Portugal. Smiley

I skal tage at prøve den, for har aldrig spillet så godt defensivt.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Jun 2008, 00:53 »

bare køb nogen gode forsvarere Opstemt

Godt råd  Cool

Men ellers sæt en defensiv midtbane det plejer at hjælpe.. Hvis du spiller med 2 centrale midtbaner så prøv at sæt den ene lidt ned i defensiv og den anden lidt op i offensiv, det synes jeg nogengange virker

Liverpool

Yoggidk
Gæst

« Svar #12: 14 Jun 2008, 00:53 »

Godt råd  Cool

Men ellers sæt en defensiv midtbane det plejer at hjælpe.. Hvis du spiller med 2 centrale midtbaner så prøv at sæt den ene lidt ned i defensiv og den anden lidt op i offensiv, det synes jeg nogengange virker

det plejer ikke at virke hos mig, da der er et lille rum midt på banen så...

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #13: 14 Jun 2008, 00:54 »

Jeg har en taktik jeg har bygget på i noget tid, Metsu og Thore. Skal nok ligge den op i morgen (lørdag) - jeg gik blandt andet gennem en kvalifikation til EM, eller VM uden nederlag og mål indkasseret. Desuden vandt jeg EM med Spanien, semifinalen med Italien og prøver ligenu med Portugal. Smiley

Glæder jeg mig til at se Smiley

Liverpool

Metsu1
Manager

« Svar #14: 14 Jun 2008, 00:55 »

Jeg er åbent for alt, for alt hvad jeg rører ved, går totalt i smadder

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010