home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 932 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hooligans
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hooligans  (Læst 2750 gange)
fc-hansen
Manager

Hooligans
« : 13 Jun 2008, 23:38 »

Hey freaks Smiley
sad lige og genså filmen "Hooligans". hold kæft den er fed. Hvor mange har egentlig set den herinde og hvad syntes i om den?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Gosser
Manager

Sv: Hooligans
« Svar #1: 13 Jun 2008, 23:39 »

Den var i fjernsynet den anden dag Smiley

Det er en super film - den er virkelig fed. En af de bedste film jeg har set!

fc-hansen
Manager

« Svar #2: 13 Jun 2008, 23:40 »

Den var i fjernsynet den anden dag Smiley

Det er en super film - den er virkelig fed. En af de bedste film jeg har set!
var den? Urin man så så jeg den ikk Skuffet syntes fandme den er nice man Thumbs Up

hay que joder?

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Jun 2008, 23:44 »

Det er bestemt en fed og medrivende film, men det skyldes helt klart mest emnet, og ikke skuespil eller instruktør præstationerne. Elijah Wood er fulstændig fejlcastet, og burde aldrig have haft den rolle. Synes også filmen er meget forudsigelig, hvilket også ødelagde en del af oplevelsen for mig.

Det lyder selvfølgelig meget kritisk, men i bund og grund formåede filmen at holde mig til skærmen, og jeg var da også som nævnt underholdt. Potentialet i film om netop dette emne er helt enormt, og gad godt se en rigtig god instruktør prøve at gå i dybden med hooligan-subkulturen, for Hooligans kan nemt toppes Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

njandersen
Gæst

« Svar #4: 13 Jun 2008, 23:44 »

Fed film, men mon ikke tråden ville passe fint ind i de allerede mange andre film-tråde? Smiley

Bave
Gæst

« Svar #5: 13 Jun 2008, 23:46 »

Den er virkelig fed.

Men synes det er Urealistisk at Elijah wood pludslig bliver herre sej i filmen også tæsker han lige en eller anden

GudenEricsson
Gæst

« Svar #6: 13 Jun 2008, 23:47 »

Ja den var i lørdags.

Rigtig god film, og det er ikke bare en hel masse tumper, der slår på hinanden (Jo self), men der er en god historie i den. Og den virker på en måde meget troværdig. Også en god slutning, gode efekter osv.

Ja, hvad kan man sige? Klassefilm!

fc-hansen
Manager

« Svar #7: 13 Jun 2008, 23:47 »

Den er virkelig fed.

Men synes det er Urealistisk at Elijah wood pludslig bliver herre sej i filmen også tæsker han lige en eller anden
Ja han bliver lige syg nok Smiley men fuck han er nice Pete man! Han nakker bare alle sammen Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #8: 13 Jun 2008, 23:56 »

http://youtube.com/v/20otmae7x9c UHHH! den giver mig altså kuldegysninger den der sang man! Smiley

hay que joder?

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 13 Jun 2008, 23:58 »

Den er god, men synes den anden hooligan film - The Football Factory er en smule bedre.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

fc-hansen
Manager

« Svar #10: 14 Jun 2008, 00:02 »

Den er god, men synes den anden hooligan film - The Football Factory er en smule bedre.
Den har jeg aldrig set. Kender du et online sted hvor man kan købe den?....

hay que joder?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 14 Jun 2008, 00:17 »

Den kan du købe lige hér  Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #12: 14 Jun 2008, 09:48 »

Green Street Hooligans er en meget overvurderet film, som udelukkende er blevet så populær pga. emnet. Som Dau skriver, er den rent filmteknisk intet vidunder, og skuespilspræstation erne er også middelmådige.

Jeg synes, den er rimelig god, men ikke i nærheden af at være blandt de bedste film, jeg har set.

Ydermere irriterer det mig, at man på denne måde glorificerer hooligan-miljøet. Hooligans er ikke forbilleder.

Og så giver det ca. ingen mening, at ...

*SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER*

Matt til slut siger, at han vil ære Pete med sit liv. Det gør han ved at vende tilbage til journalistfaget, selvom hooligans foragter journalister. Wtf?
« Seneste Redigering: 14 Jun 2008, 09:53 af United-styrer » Logged

Yessir
Manager

« Svar #13: 14 Jun 2008, 10:27 »

Ydermere irriterer det mig, at man på denne måde glorificerer hooligan-miljøet. Hooligans er ikke forbilleder.

Hehe. Medmindre du ikke ser andet end dokumentar/natur programmer, så lyder det imo lidt dobbeltmoralsk. Man skal tage den for hvad den er, underholdning. Men ja en jævn film, der har det det der hollywood blockbuster over sig, så den blev et hit.

Jeg kan anbefale

The Firm med Gary Oldman. Den har vel efterhånden 20år på bagen, men holder stadig max!
I.D. vel nok en af de bedste hool film jeg har set. En klasikker MUST SEE

Og så, så jeg for et stykke tid siden at man i england var igang med at brygge to hool film sammen. De så begge rigtig spændende ud (den ene med/om Cass Pennant) men jeg kan selvfølgelig ikke finde linksene nu. Leder lige lidt mere

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 14 Jun 2008, 10:37 »

Hehe. Medmindre du ikke ser andet end dokumentar/natur programmer, så lyder det imo lidt dobbeltmoralsk. Man skal tage den for hvad den er, underholdning. Men ja en jævn film, der har det det der hollywood blockbuster over sig, så den blev et hit.

Dobbeltmoralsk? Det har jeg svært ved at se. Faktum er, at hooligansene fremstilles som helte, og vi får ikke meget af skyggesiden at se. Den giver ikke et særlig godt indblik i miljøet, og derfor er The Football Factory efter min mening klart bedre.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010