home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvad foregår der??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad foregår der??  (Læst 1158 gange)
Metsu1
Manager

Hvad foregår der??
« : 13 Jun 2008, 01:33 »

Jeg har købt en ny målmand til Villarreal og selvom jeg må registrere spillere og jeg har et nummer til ham, så kan jeg ikke vælge ham.

Er der nogen der kender de åndssvage registreringsregler i Spanien?

Metsu1
Manager

Sv: Hvad foregår der??
« Svar #1: 13 Jun 2008, 01:37 »

Her er der et SS, så I kan se, det ikke er mig det er galt med:

Jeg har virkelig brug for hjælp, da mine andre keepere er elendige for at sige det mildt  ticked off

Rooland
Manager

« Svar #2: 13 Jun 2008, 01:41 »

Gå 1 dag fremad og prøv igen Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #3: 13 Jun 2008, 01:46 »

Gå 1 dag fremad og prøv igen Smiley

Tak for hjælpen, men det er 4 måneder siden, jeg har købt ham, så det hjælper intet.

Jeg har prøvet at fornye kontrakten og selvom han underskriver den, kan jeg ikke få lov til at registrere ham.

Det er sgu da pisse irriterende for at sige det mildt og især når de andre er så mega ringe  ticked off

Rooland
Manager

« Svar #4: 13 Jun 2008, 01:53 »

Send 2. og 3. målmanden ned på 2. holdet. Bed spillet om at auto registrere numrene og hvis Adán får nummer så hiver du bare 2 andre op igen Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #5: 13 Jun 2008, 08:23 »

Send 2. og 3. målmanden ned på 2. holdet. Bed spillet om at auto registrere numrene og hvis Adán får nummer så hiver du bare 2 andre op igen Smiley

Jeg har prøvet at autoregistrere og han får ikke et nummer  Græder

Det er lidt ligesom, da jeg købte argentinske Romagnoli til Rangers, han kunne blive spanske statsborger men gjorde det ikke, så han spillede aldrig en eneste kamp or mig pga. manglende arbejdstilladelse.

Kan man melde disse fejle hos SI, for der er jo uden tvivl tale om fejl  Skuffet

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Jun 2008, 08:35 »

Har du været inde på den spanske primera division og læse reglerne ??

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Metsu1
Manager

« Svar #7: 13 Jun 2008, 08:42 »

Har du været inde på den spanske primera division og læse reglerne ??

Nej, det har jeg ikke, det kan være det skal prøves.
Det sjove er, at alle andre, jeg har købt i samme transfervinduer, kan sagtens registreres, så jeg tror ikke, der er nogle regler, der gør, at han bliver ved med at være låst  Peace

Det kan være Real har fået indført, at jeg ikke må bruge ham de første sæsoner, de har jo så mange mærkelige klausuler, når de sælger spillere til andre spanske mandskaber  crazy

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #8: 13 Jun 2008, 08:45 »

Nej, det har jeg ikke, det kan være det skal prøves.
Det sjove er, at alle andre, jeg har købt i samme transfervinduer, kan sagtens registreres, så jeg tror ikke, der er nogle regler, der gør, at han bliver ved med at være låst  Peace

Det kan være Real har fået indført, at jeg ikke må bruge ham de første sæsoner, de har jo så mange mærkelige klausuler, når de sælger spillere til andre spanske mandskaber  crazy

Yeah, men læs reglerne... Måske er der en meget mystisk regel.. Smiley
- Forresten.. I mit Dortmund-spil SKAL man registrere spillerne inden transfervinduet lukker... Ellers kan man ikk bruge dem før de blir registreret, hvilket først kan ske i næste transfvervindue...

Metsu1
Manager

« Svar #9: 13 Jun 2008, 09:21 »

Yeah, men læs reglerne... Måske er der en meget mystisk regel.. Smiley
- Forresten.. I mit Dortmund-spil SKAL man registrere spillerne inden transfervinduet lukker... Ellers kan man ikk bruge dem før de blir registreret, hvilket først kan ske i næste transfvervindue...

Det ved jeg  Peace - men registreringsvindue t er åbne igen og han er sammen med min fjerdemålmand, de eneste der ikke kan registreres.

Det skal ikke undre mig, at de har en regel i Spanien om, man kun må bruge to keepere i en hel sæson  Skuffet

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #10: 13 Jun 2008, 09:38 »

Læs i regler.. Wink Og ellers må du prøve at fjerne en af de andre keepere, og så se om han kan.. Peace Du skal jo alligevel kun bruge 1 målmand af gangen.. Opstemt Går jeg da ud fra.. Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11: 13 Jun 2008, 09:41 »

Kan du så ikke registrere ham på reserveholdet? så kan han da i det mindste trækkes op på førsteholdet, og spille nogle kampe, der er vist godt nok en grænse, men lidt er vel i det mindste bedre end ingen?

Metsu1
Manager

« Svar #12: 13 Jun 2008, 09:50 »

Læs i regler.. Wink Og ellers må du prøve at fjerne en af de andre keepere, og så se om han kan.. Peace Du skal jo alligevel kun bruge 1 målmand af gangen.. Opstemt Går jeg da ud fra.. Peace

Jeg kunne godt bruge to, da det piver ind om ørene på os  Wink , så det kan være, jeg skal prøve at søge om dispensation  Opstemt

Kan du så ikke registrere ham på reserveholdet? så kan han da i det mindste trækkes op på førsteholdet, og spille nogle kampe, der er vist godt nok en grænse, men lidt er vel i det mindste bedre end ingen?

Det har jeg også prøvet, men det hjælper ikke, men tak for rådet  Thumbs Up

Jeg må se, når transfervinduet igen åbner og jeg måske får solgt en keeper, om det så ikke vil lykkes.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 13 Jun 2008, 09:54 »

Er han ikke-EU-spiller?

Metsu1
Manager

« Svar #14: 13 Jun 2008, 10:00 »

Er han ikke-EU-spiller?

Nej, Han er spansk statsborger, så det er heller ikke der, skoen trykker  Skuffet

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010