home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Samba bold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Samba bold  (Læst 3171 gange)
Anderson freak
Lilleputspiller
*

Samba bold
« : 12 Jun 2008, 15:23 »

lige her kan du se taktikken kan ikke læse alt så håber på en lille oversættelse  Smiley Grin

på forhånd tak Cool

Schleidt
Reserveholdsspiller

Sv: Samba bold
« Svar #1: 12 Jun 2008, 15:32 »

Det er vist ikke lovligt at oversætte det, uden at have fået lov af den oprindelige forfatter Smiley Så hvis du skal have en til at oversætte, skal du have hans tilladelse Smiley

Anderson freak
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 12 Jun 2008, 15:32 »

skal man Shockeret!

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 12 Jun 2008, 15:33 »

Det vil jeg gå ud fra, ja. Men du må ikke hænge mig op det Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #4: 12 Jun 2008, 15:35 »

Siden hvornår er det blevet ulovligt at oversætte en tekst?

Anderson freak
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 12 Jun 2008, 15:39 »

Det vil jeg gå ud fra, ja. Men du må ikke hænge mig op det Opstemt
ved jeg heller ikke men taktikken er god tror jeg der er jo mega mange 5 tror jeg og jeg har ikke vundet en gang med dem så hvilken skal jeg bruge

Rooland
Manager

« Svar #6: 12 Jun 2008, 15:46 »

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fcommunity.sortitoutsi.net%2Findex.php%3Fshowtopic%3D27278%26st%3D0&hl=da&ie=UTF8&sl=en&tl=da

Sådan får du nok den hurtigste oversættelse.

Det er vist ikke lovligt at oversætte det, uden at have fået lov af den oprindelige forfatter Smiley Så hvis du skal have en til at oversætte, skal du have hans tilladelse Smiley

http://ophavsret.dk/tilladelser.htm

Det står da ikke noget om det her Smiley

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 12 Jun 2008, 15:46 »

Jeg mener bare at kunne huske, at da "Taktiske Teorier" blev oversat til dansk, skulle man lige spørge den oprindelige forfatter om lov. Men det kan være, at jeg bare husker forkert  Wink

Rooland
Manager

« Svar #8: 12 Jun 2008, 15:48 »

Jeg mener bare at kunne huske, at da "Taktiske Teorier" blev oversat til dansk, skulle man lige spørge den oprindelige forfatter om lov. Men det kan være, at jeg bare husker forkert  Wink

Det var vel bare for at få lov til at poste det et andet sted Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #9: 12 Jun 2008, 15:49 »

Det er hvis du vil sætte den oversatte tekst ud på f.eks. FmFreaks, så skal du have lov til det af forfatteren.. men så længe det bare er en oversættelse, så tror jeg næppe folk skal give lov..

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 12 Jun 2008, 15:52 »

Det er hvis du vil sætte den oversatte tekst ud på f.eks. FmFreaks, så skal du have lov til det af forfatteren.. men så længe det bare er en oversættelse, så tror jeg næppe folk skal give lov..

Det var også det jeg mente. - Jeg er udmærket klar over at man må oversætte til privatforbrug. Det lød på Anderson Freak som om, at han gerne ville have den oversat og lagt ud i det her emne, og så skal man vel have lov? Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #11: 12 Jun 2008, 15:54 »

Det var også det jeg mente. - Jeg er udmærket klar over at man må oversætte til privatforbrug. Det lød på Anderson Freak som om, at han gerne ville have den oversat og lagt ud i det her emne, og så skal man vel have lov? Smiley
Tjaeh.. det er vel lidt af en gråzone, hvor det er svært og sige, hvad der er rigtigt eller forkert. Jeg ville ikk tage det så tungt, hvis noget jeg fik skrevet blev lagt ud på et andet forum på et andet sprog, så længe det var på forummet, og ikke noget som Crewet har lagt ud som en del af siden..

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #12: 15 Jun 2008, 19:22 »

Det er vel bare så længe du ikke oversætter det, poster det på et dansk forum f.eks og derefter siger det var dig der fandt på det hele. Tror dog ikke det gør noget, hvis man bare siger hvem der har skrevet det og hvor og derefter oversætter det. Det tror jeg ikke der er nogle som ville blive sure ovre.... Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 27 Jun 2008, 21:33 »

Men bare linksne virkede på siden så man kunne prøve taktikken så ville det være perfekt....Men ak

Desværre

Yessir
Manager

« Svar #14: 27 Jun 2008, 23:51 »

Men bare linksne virkede på siden så man kunne prøve taktikken så ville det være perfekt....Men ak

Desværre

De virker skam fint nok...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010