home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 964 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sukerman
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Sukerman  (Læst 2949 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sukerman
« Svar #15: 17 Jun 2008, 20:48 »

Tillykke med pladsen i kvartfinalerne! Er helt sikker på, at du kan slå spanierne!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sukerman
« Svar #16: 18 Jun 2008, 13:38 »


KROATIEN
SUKERMAN

Davor Šuker fik for alvor chancen for atter at vække de kroatiske fans’ hjerter, da han med sine spillere drog til kamp imod Spanien – sidst han gjorde det, befandt han sig indenfor for stregerne, nu skulle han vise sit værd udenfor imod en af stormagterne.

Godt 31.000 var på lægterne, da dommer Chris Foy fløjtede kampen i gang. Udover at Vedran Runje havde overtaget i målet, Ivica Olic blev placeret ved siden af Eduardo i angrebet i stedet for Igor Budan og Niko Kranjcar erstattede en skadet Ognjen Vukojevic, bestod Kroatiens startopstilling af de samme spillere, som startede i de forrige kampe.

Efter at Spanien bragte kampens første afslutning, var det kroaterne, der viste tænder. Både Modric og Eduardo kom frem til store chancer, der uden tvivl burde være endt i netmaskerne. I stedet var det spanierne, der havde heldet med sig, da Villa efter en frisparkskombinatio n fik et skud afrettet i muren - skuddet trillede i mål via stolpen.

Kroatien svarede igen med endnu en enorm chance. Igen var det Eduardo, der kom alene igennem, men Casillas var atter vågen. Nu blev det dog Villas og Torres’ tur til at brænde store scoringsmuligheder, inden det sjovt nok skulle blive en forsvarsspiller, der skulle øge de blåtklædte spanieres føring. Det var Sergio Ramos, der fra kanten af feltet bankede læderet i kassen til 2-0, der også var pausestillingen, til trods for at Kroatien vandt første halvleg skudstatistik.

Der var spillet ti minutter af anden halvleg, da Olic misbrugte en meget stor en-mod-en-situation med Casillas. Afslutningen skulle dog give et hjørnespark: Kranjcar sparkede bolden ind i hovedet på Tudor, der flot headede reduceringen i kassen.

Nu var Kroatien tilbage i opgøret – det var dog ikke længe, det holdt stik. Efter en tilfældighed fik Xabi Alonso en fri skudmulighed fra kanten af feltet. En mulighed, han ikke lod gå fra sig. Midtbanespilleren sparkede bolden i det korteste hjørne og sendte for alvor Spanien på vinderkurs. Ti minutter før tid blev den resultatmæssige afklapsning fuldendt med endnu en Villa-scoring. Det skulle blive kampens sidste mål, og Kroatien måtte, som imod Portugal, betale prisen af ikke at være effektive nok.

Davor Šuker, der trods alt indfriede bestyrelsens forventninger om en kvartfinaleplads, havde følgende at sige efter opgøret: ”Jeg skal ikke lægge skjul på, at nederlaget var for stort, og at skarpheden foran mål skuffede mig. Når det er sagt, er jeg dog fuldt tilfreds med det, som spillerne har vist under denne slutrunde. De har i realiteten spillet flot fodbold, og når de undervejs i fire kampe har skabt godt og vel 90 afslutninger, kunne jeg forestille mig, at folk ville undre sig over, hvorfor det kun blev til fem mål.”
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Sukerman
« Svar #17: 18 Jun 2008, 14:44 »

Glimrende update, SirToby.

Rigtig trist med nederlaget, men på den anden side, så er det jo Spanien, der er tale om her.

Hvad sker der så nu? Fortsætter du i Kroatien, eller?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Sukerman
« Svar #18: 18 Jun 2008, 14:45 »

rigtig flot update SirTuby, KIU!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sukerman
« Svar #19: 18 Jun 2008, 20:00 »

Glimrende update, SirToby.

Rigtig trist med nederlaget, men på den anden side, så er det jo Spanien, der er tale om her.

Hvad sker der så nu? Fortsætter du i Kroatien, eller?

Umiddelbart tror jeg ikke, jeg fortsætter. Jeg skulle blot afprøve evner i dette EM - det tror jeg faktisk ikke, jeg har gjort før.

Det kunne dog godt friste at vende tilbage og vinde VM-titlen.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010