home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 961 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 70888 gange)
Bilic
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #60: 04 Jul 2008, 23:56 »

Zabel VAR god, han er blevet gammel er slet ikke god nok til at vinde imorn'... Men til gengæld er en mand som den tredobbelte verdensmester Oscar Freire et fantastisk bud på en vinder, da procenterne ikke er alt for voldsomme.. Hvis den bliver for hård er der kun en mand der kan tage den og det er Valverde.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #61: 05 Jul 2008, 00:14 »

Zabel VAR god, han er blevet gammel er slet ikke god nok til at vinde imorn'... Men til gengæld er en mand som den tredobbelte verdensmester Oscar Freire et fantastisk bud på en vinder, da procenterne ikke er alt for voldsomme.. Hvis den bliver for hård er der kun en mand der kan tage den og det er Valverde.

Gns på 6 % vil jeg da kalde rimelig slemt. Stejleste punkt på stigningen er 9%.

Men vi kan vel egentlig bare blive enige om, at det er meget svært, hvis ikke umuligt at spå en sikker vinder her dagen før det går løs. Der er jo 30 ryttere der kan vinde i morgen..
Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #62: 05 Jul 2008, 00:27 »

Ja , der omkring da  Smiley . Bliver utrolig spændene at se hvem der tager dagens etape imorgen . Jeg er det mest af aftenen varmet op med at spille noget Pro Cycling Manager Smiley hehe
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #63: 05 Jul 2008, 00:48 »

Hvordan kan det være den ikke starter med en prolog/enkelstart? Skuffet
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #64: 05 Jul 2008, 01:21 »

Hvordan kan det være den ikke starter med en prolog/enkelstart? Skuffet

Jeg skulle mene at de har droppet den i år.. simpelthen fordi det tager for lang tid hvis man starter i fx. andre lande og så flytte hele LORTET(læs: feltet) til Frankrig.. det kræver simpelthen for mange ressourcer Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #65: 05 Jul 2008, 01:22 »

Zabel VAR god, han er blevet gammel er slet ikke god nok til at vinde imorn'... Men til gengæld er en mand som den tredobbelte verdensmester Oscar Freire et fantastisk bud på en vinder, da procenterne ikke er alt for voldsomme.. Hvis den bliver for hård er der kun en mand der kan tage den og det er Valverde.

Hvis hvad for noget blir for hårdt? crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #66: 05 Jul 2008, 07:02 »

Zabel VAR god, han er blevet gammel er slet ikke god nok til at vinde imorn'... Men til gengæld er en mand som den tredobbelte verdensmester Oscar Freire et fantastisk bud på en vinder, da procenterne ikke er alt for voldsomme.. Hvis den bliver for hård er der kun en mand der kan tage den og det er Valverde.

Jeg tror, den er for hård for sprinterne inkl. Freire.

Mit bud er en Valverde, Kirchen eller måske endda Cancellara  Peace
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #67: 05 Jul 2008, 07:21 »

Håber virkelig Cancellara tar' den. Men tror mest på Valverde.

Wink
Logged


Arsenal Football Club


søgaard
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #68: 05 Jul 2008, 08:26 »

Jeg tror ikke på folk som Valverde, Kirchen vil have den gule trøje allerede fra dag 1, da det vil blive alt for hårdt for hjælperytterne, og kan komme til og koste dyrt i bjergene, hvis 3-4 ryttere allerede er udbrændte, når de kommer til de større bjerge. Derimod tror jeg på en Cancellara, måske endda en af Schleck-brøderne, men også folk som Fothen, som skal derned for at enten sælge sig selv, eller holdet. Ricco kunne også være en outsider, da jeg ikke tror, han er i form til klassement, men kun går efter etapesejre, og der ville den i dag passe meget godt. Kan selvfølgelig også være, hvis Lotto og Rabobank kan holde sammen på det hele, da en gul trøje til enten Freire eller McEwen vil være guld værd. Så umiddelbart er det en af de sværeste 1.etaper, som der har været i lang tid (Nogensinde ?) Og jeg håber, at have ramt rigtig på mit tourhold på dr1 Wink
Logged

Dollefin
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #69: 05 Jul 2008, 09:08 »

Jeg er ikke i tvivl... Fillippo Pozatto eller Gerald Ciolek!!
Logged

Dollefin
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #70: 05 Jul 2008, 09:10 »

Jeg skulle mene at de har droppet den i år.. simpelthen fordi det tager for lang tid hvis man starter i fx. andre lande og så flytte hele LORTET(læs: feltet) til Frankrig.. det kræver simpelthen for mange ressourcer Wink


Man har ment at der skulle noget nyt til, ledelsen har forsøgt at starte "en ny tour" efter alle doping skandalerne, et forhåbentligt renset felt, et nyt antidopingprogram, og for så at give det lidt mere kulør og lade flere ryttere komme i gult droppet prologen fordi at sprintere og de gæve udbrydere også skulle have en chance for at køre i gult...
Logged

Dollefin
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #71: 05 Jul 2008, 09:12 »

Gns på 6 % vil jeg da kalde rimelig slemt. Stejleste punkt på stigningen er 9%.

Men vi kan vel egentlig bare blive enige om, at det er meget svært, hvis ikke umuligt at spå en sikker vinder her dagen før det går løs. Der er jo 30 ryttere der kan vinde i morgen..


Jeg er helt enig, det kan lige så godt være at favoritter til det samlede løb lader en gruppe kører hjem for ikke at miste tid til hinanden...
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #72: 05 Jul 2008, 09:30 »


Jeg er helt enig, det kan lige så godt være at favoritter til det samlede løb lader en gruppe kører hjem for ikke at miste tid til hinanden...

Så skal deet være en pænt stor gruppe. Jeg tror der er så mange hold, der rigtig gerne ville have den gule, at et lille udbrud for svært ved at holde hjem.

Jeg tror selv på at en endagsrytter kan køre fra til sidst. Måske endda en der prøver et overraskelsesangreb før selve stigningen. Gilbert, Schumacher, Wegmann und so weiter.
Logged

It's gonna be legendary

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #73: 05 Jul 2008, 09:43 »

Jeg er egentlig godt tilfreds med, at man har droppet prologen, selvom det er en sjov disciplin. At man kører en reel etape betyder sandsynligvis, at der bliver rigtig meget action. Udbrud på udbrud. I princippet har alle nu muligheden for at tage den gule trøje. Så åbent kan det aldrig blive på en prolog. Og den sidste stigning mod mål betyder også, at en normal sprinterafslutning er udelukket. Jeg tror, det bliver en god etape.
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #74: 05 Jul 2008, 10:53 »

Jeg skulle mene at de har droppet den i år.. simpelthen fordi det tager for lang tid hvis man starter i fx. andre lande og så flytte hele LORTET(læs: feltet) til Frankrig.. det kræver simpelthen for mange ressourcer Wink

At man starter i et andet land har INTET med prologen at gøre. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010