home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68574 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #240: 11 Jul 2008, 21:18 »

Jeg synes det er utroligt så mange seere den sport har. Gang på gang, bliver ryttere taget i doping.
Er der overhovedet nogen der ikke er dopet? Nej, det tror jeg desværre ikke. For det er bare en fantastisk sport, men på den måde den foregår på, ja der står jeg af.
Logged


Arsenal Football Club


JKJ
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #241: 11 Jul 2008, 21:21 »

Der er da overhovedet ingen tvivl om, at holde skal trække sig fra touren, for at ASO på en eller anden måde kan bevare sit renome og bevare sin kontinuerlitet, ellers sporten da først fortabt, hvis der ikke er overensstemmelse i sanktionerne mod holdet. I den her sammenhæng er det altså fuldstændig ligemeget hvor talentfulde NIbali og Kreuziger er, som jeg også skrev er det synd for dem, men det er altså vitalt, at holdet får en straf, for at komme dopingen til livs.


Desuden er Tyler Hamilton, Roberto Heras, Manuel Beltran og Floyd Landis - alle tidligere Us postalryttere, og tidligere hjælpere fpr Armstrong, hvornår mon de finder alle sprøjterne med hans navn på, man kan kun hade en mand som Armstrong!

Du hader ham fordi?? At han vandt 6 år i træk, eller fordi han ikke er blevet taget for doping/indrømmet det??

Han cyklede i en tid hvor stort set alle var lige, dvs at mare eller mindre hele feltet tog en eller anden form for doping, han var så bedst til at skjule det plus han også var den der var bedst til at udnytte det...

Jeg må sige at i min verden kan jeg ikke have ondt i bagdelen over det, de var alle lige og han var bare den bedste til at udnytte det...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #242: 11 Jul 2008, 21:22 »

Mon ikke de finder et andet hold hvis de er så talentfulde som i siger?? Så burde det jo ikke være et problem for dem Wink

Kan overhovedet ikke se hvorfor man skal ønske død og pine over selve holdet hvis ikke det bliver bevist at de har været indblandet.

Der er da overhovedet ingen tvivl om, at holde skal trække sig fra touren, for at ASO på en eller anden måde kan bevare sit renome og bevare sin kontinuerlitet, ellers sporten da først fortabt, hvis der ikke er overensstemmelse i sanktionerne mod holdet. I den her sammenhæng er det altså fuldstændig ligemeget hvor talentfulde NIbali og Kreuziger er, som jeg også skrev er det synd for dem, men det er altså vitalt, at holdet får en straf, for at komme dopingen til livs.


Det var ikke det du skrev før.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #243: 11 Jul 2008, 21:26 »

Kan overhovedet ikke se hvorfor man skal ønske død og pine over selve holdet hvis ikke det bliver bevist at de har været indblandet.

Det var ikke det du skrev før.

Jeg kommenterede bare at han synes det var synd for t enkelte ryttere at de bliver hevet ud af løbet og evt står uden arbejdsgiver...

Kan ikke lige se hvor jeg så ønsker død og pine overfor et hold Wink
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #244: 11 Jul 2008, 21:28 »

Det er altså utopi at tro at alle var dopet i den periode, som han kørte i. Jeg ville ikke have haft ondt i røven, hvis han var en rytter, hvor man kunne sige, ham her er rent som bare pokker osv. Men sandheden er jo, at han sjældent har kunnet holde mund, men som bekendt jeg har mistankerne klæbet rigtig meget til ham! Og så er han jo begyndt at udtale sig om doping, og for hans egen skyld, så var det noget af det sidste han skulle have gjort, når der hviler så mange betænkeligheder ved ham
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #245: 11 Jul 2008, 21:34 »

Det er altså utopi at tro at alle var dopet i den periode, som han kørte i. Jeg ville ikke have haft ondt i røven, hvis han var en rytter, hvor man kunne sige, ham her er rent som bare pokker osv. Men sandheden er jo, at han sjældent har kunnet holde mund, men som bekendt jeg har mistankerne klæbet rigtig meget til ham! Og så er han jo begyndt at udtale sig om doping, og for hans egen skyld, så var det noget af det sidste han skulle have gjort, når der hviler så mange betænkeligheder ved ham

Holde mund med hvad??

Han er aldrig blevet testet positivt, og derfor kan han jo heller ikke dømmes (der var vist godt nok en eller anden fugl fra den jyske hede der sagde det samme Wink )

Desuden lå han inden de mange tour sejre næsten for døden med tekstikelkræft, og efter sådan en omgang har jeg altså umiddelbart svært ved at tro at man vil fylde sig med alle mulige og underlige forskellige slags stoffer bare for at vinde et cykelløb...

Har selv 2 venner der også har været ude for den sygdom, og de har lagt deres liv totalt om og er blevet sundere, hvorfor skulle Armstrong ikke også kunnet have gjort det samme??
Eller det kan jo også bare være at han var bedre end de andre, uden stoffer??

Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #246: 11 Jul 2008, 21:35 »

Jeg kommenterede bare at han synes det var synd for t enkelte ryttere at de bliver hevet ud af løbet og evt står uden arbejdsgiver...

Kan ikke lige se hvor jeg så ønsker død og pine overfor et hold Wink

Du kommenterede min post som gik ud på jeg syntes det var noget mærkeligt noget at ønske holdet gik ned.
Du siger at mon ikke de finder et andet hold, men det er jo ligegyldigt når det egentlig handlede om jeg ikke syntes holdet skulle ønskes død og pine over.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #247: 11 Jul 2008, 21:38 »

Jeg undrer mig også. Hvordan fanden kan nogle mennesker være så afsindig, idiotisk dumme!?? Dels det at han ved at der er så mange der er blevet snuppet, og så det, at han ikke bekymrer sig en skid om cykling generelt! Hvor en positiv prøve rammer hårdt på hele cyklingen, hvordan kan man være så kold, når man lever af at cykle, og på den måde må elske sporten?!?! Synd for to så unge og talentfulde ryttere som Nobali og Kreuzinger! Men samtidi er det jo efterhånden det der skal til, når håber jeg Liquigas går nedenom og hjem! Også for fremtiden!

Ønsker du holdet går nedenom og hjem, eller

Der er da overhovedet ingen tvivl om, at holde skal trække sig fra touren, for at ASO på en eller anden måde kan bevare sit renome og bevare sin kontinuerlitet, ellers sporten da først fortabt, hvis der ikke er overensstemmelse i sanktionerne mod holdet. I den her sammenhæng er det altså fuldstændig ligemeget hvor talentfulde NIbali og Kreuziger er, som jeg også skrev er det synd for dem, men det er altså vitalt, at holdet får en straf, for at komme dopingen til livs.


ønsker du bare de bliver trukket ud touren?
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #248: 11 Jul 2008, 21:41 »

hvor er det taber-agtigt at man tager EPO.. og hold kæft hvor må det være en skuffelse for hele holdet at blive opdaget samt mega-pinligt for en selv.. håber han får 2 år.. så får han sin fortjente straf..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #249: 11 Jul 2008, 21:42 »

Holdet skal uden tøven ud af touren, men hvis den positive prøve stikker dybere i holdhierakiet, så ser jeg bare holdet stopper
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #250: 11 Jul 2008, 21:45 »

NY Festina-skandale  Djævel
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #251: 11 Jul 2008, 21:49 »

Har I læst den bog om Lance Armstrong, hvor han bl.a. fortæller om sin sygdom??

Hvis ikke vil jeg foreslå, at I læser den, da det giver et godt indblik i, hvor sej og hvor stædig denne texaner er.

Jeg er ikke naiv og jeg er også bange for, at Lance ikke har cyklet med helt rent mel i posen, men i hans bog fortæller han et sted, at han står og kigger på sig selv i spejlet på et tidspunkt, hvor han er allermest mager og afkræftet og der siger han til sig selv, at nu har han chancen for at vinde Touren, for nu har han for alvor fået den bygning det kræve, for at kunne køre med på de højeste bjerge!

Dette siger en mand, der står og ser døden direkte i øjnene og det viser bare, hvor meget han ville vinde Touren, hvor sulten han var på dette etapeløb, så tro mig, det har ikke kun været doping, der har gjort, at Lance har vundet 7 gange i træk, men også en vilje, så stærk at man tror, det er løgn.

Så uanset hvad I mener om ham, så er man nødt til at have den dybeste respekt for en mand, der har været så meget igennem som ham og som trods alt, IKKE er blevet testet positiv i brugen af doping og alt andet lige, så er man altså stadigvæk uskyldig indtil det modsatte er bevist (og heldigvis for det) .

Jeg er ikke Lance fan, men jeg mener stadig, at man er nødt til, at tage hatten af for ham og så er jeg ligeglad med, hvor mange af hans tidligere hjælperyttere, der ryger i dopingfælden, for de bestemmer selv, hvad de putter i munden eller stikker i armen.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #252: 11 Jul 2008, 21:52 »

Har I læst den bog om Lance Armstrong, hvor han bl.a. fortæller om sin sygdom??

Hvis ikke vil jeg foreslå, at I læser den, da det giver et godt indblik i, hvor sej og hvor stædig denne texaner er.

Jeg er ikke naiv og jeg er også bange for, at Lance ikke har cyklet med helt rent mel i posen, men i hans bog fortæller han et sted, at han står og kigger på sig selv i spejlet på et tidspunkt, hvor han er allermest mager og afkræftet og der siger han til sig selv, at nu har han chancen for at vinde Touren, for nu har han for alvor fået den bygning det kræve, for at kunne køre med på de højeste bjerge!

Dette siger en mand, der står og ser døden direkte i øjnene og det viser bare, hvor meget han ville vinde Touren, hvor sulten han var på dette etapeløb, så tro mig, det har ikke kun været doping, der har gjort, at Lance har vundet 7 gange i træk, men også en vilje, så stærk at man tror, det er løgn.

Så uanset hvad I mener om ham, så er man nødt til at have den dybeste respekt for en mand, der har været så meget igennem som ham og som trods alt, IKKE er blevet testet positiv i brugen af doping og alt andet lige, så er man altså stadigvæk uskyldig indtil det modsatte er bevist (og heldigvis for det) .

Jeg er ikke Lance fan, men jeg mener stadig, at man er nødt til, at tage hatten af for ham og så er jeg ligeglad med, hvor mange af hans tidligere hjælperyttere, der ryger i dopingfælden, for de bestemmer selv, hvad de putter i munden eller stikker i armen

Er ganske enig med dig Metsu1 .. Lance Armstrong er beviset på at man kan hvad man VIL.. og hvis man kæmper nok for det så lykkes det også til sidst.. Jeg mener at en af dem der skal vises stor respekt for indenfor cykelsporten er Lance Armstrong .. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #253: 11 Jul 2008, 21:53 »

hvor er det taber-agtigt at man tager EPO.. og hold kæft hvor må det være en skuffelse for hele holdet at blive opdaget samt mega-pinligt for en selv.. håber han får 2 år.. så får han sin fortjente straf..

Nu er det nok ikke holdet der bliver taget, det nægter jeg at tro.

Omkring Liquigas skal smides ud, så mener jeg ikke der er nogen grund til det, for de har ingen indflydelse på det Beltran har foretaget sig. De kan trods alt ikke holde øje med rytterne 24/7
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #254: 11 Jul 2008, 21:54 »

Holde mund med hvad??

Han er aldrig blevet testet positivt, og derfor kan han jo heller ikke dømmes (der var vist godt nok en eller anden fugl fra den jyske hede der sagde det samme Wink )

Desuden lå han inden de mange tour sejre næsten for døden med tekstikelkræft, og efter sådan en omgang har jeg altså umiddelbart svært ved at tro at man vil fylde sig med alle mulige og underlige forskellige slags stoffer bare for at vinde et cykelløb...

Har selv 2 venner der også har været ude for den sygdom, og de har lagt deres liv totalt om og er blevet sundere, hvorfor skulle Armstrong ikke også kunnet have gjort det samme??

Metsu: Det er en meget sød historie, men det lyder så urealistisk at det ikke giver mening. Når man er i livsfare, så kan man ikke bare tænke på at vinde touren. Og i og med han har været så syg, så har han jo nærmest overhalet mange ryttere inden om i kampen om sejren, bl.a. Virenque og Ullrich (selvom der er mange andre faktorer, men lad det nu ligge)
Eller det kan jo også bare være at han var bedre end de andre, uden stoffer??


Han er blevet testet positiv, testen er bare blevet syltet af laboratoriet. Ja, Bjarne sagde det, men samtidig så gik han heller ikke rundt og fablede. Nu snakker LA om Rabo og Csc skal trække sig fra touren, men skulle USP så ikke have trukket sig fra touren fra 1999-2006? Jeg kan sagtens erkende at Lance var en dygtig rytter, men når der er så håndfaste beviser for at han var dopet, så burde han være dømt. Og når han så samtidig skal fremstå som en ren mand og moraleprædiker, så synes jeg ikke han er en værdig rytter
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010