home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Blue-Ray
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Blue-Ray  (Læst 2896 gange)
Magneto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Blue-Ray
« : 09 Jun 2008, 23:55 »

Hej

Jeg vil muligvis anskaffe mig noget Blue-Ray afspiller til mit nye tv, men hvad skal jeg investere i? Jeg går ud fra, at der er forskel på, hvor god diverse Blue-Ray afspillere er? Jeg har desuden hørt, at det næsten bedst kan betale sig at købe en PS3 til formålet, men er der nogle, der har erfaring med dette? Tænker mest på, om der f.eks. er et HDMI kabel med, og om PS3'en larmer for meget?
Logged

donfrankie
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blue-Ray
« Svar #1: 10 Jun 2008, 00:17 »

PS3 skulle være et godt køb, men bruger vist en del strøm og er ikke helt lydløs. Den er desuden en af de få BD-live (profile 2.0) afspillere på markedet i øjeblikket.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #2: 10 Jun 2008, 00:23 »

Der er ikke HDMI-kabel med en PS3, men det koster ikke mere end et par hundrede.

40GB versionen af PS3 siger ikke en lyd, og dette er den eneste version man pt. kan få, på det danske marked.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #3: 10 Jun 2008, 00:51 »

Hej

Jeg vil muligvis anskaffe mig noget Blue-Ray afspiller til mit nye tv, men hvad skal jeg investere i? Jeg går ud fra, at der er forskel på, hvor god diverse Blue-Ray afspillere er? Jeg har desuden hørt, at det næsten bedst kan betale sig at købe en PS3 til formålet, men er der nogle, der har erfaring med dette? Tænker mest på, om der f.eks. er et HDMI kabel med, og om PS3'en larmer for meget?

Har selv en PS3 som jeg bruger til afspilning af Blu-Ray, og det virker ganske udemærket  Smiley
Kvaliteten på blu-ray disc's syntes jeg dog er noget svingende, har en enkelt hvor det nærmest er dårligere kvalitet end DVD.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #4: 10 Jun 2008, 02:17 »

Har også PS3 her og funker fint til afspilning af blu-ray, du skal dog være opmærksom på hvilket hdmi kabel du køber. Et hdmi kabel er ikke bare et hdmi kabel, er stor forskel på kvaliteten (specielt hvis du skal trække 1080p)
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #5: 10 Jun 2008, 02:24 »

Jeg bruger også min PS3 som blue-ray afspiller. og synes det er rigtig godt
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #6: 10 Jun 2008, 11:06 »

PS3 har knivskarpt billede på blu-ray. Blæseren kan dog godt larme en lille smule i starten. Tror jeg gav 120,- for at få et HDMI kabel i Fona, så det er ikke så galt igen!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #7: 10 Jun 2008, 17:57 »

Har også PS3 her og funker fint til afspilning af blu-ray, du skal dog være opmærksom på hvilket hdmi kabel du køber. Et hdmi kabel er ikke bare et hdmi kabel, er stor forskel på kvaliteten (specielt hvis du skal trække 1080p)

Tja medmindre man skal have et langt kabel, så er der godt nok ikk den store forskel.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #8: 16 Jun 2008, 04:11 »

Tja medmindre man skal have et langt kabel, så er der godt nok ikk den store forskel.

Hvis du skal trække 1080p så er der. De billige kabler kan ikke trække dette signal ikke engang hvis kablet kun er 1m
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #9: 16 Jun 2008, 11:33 »

Hvis du skal trække 1080p så er der. De billige kabler kan ikke trække dette signal ikke engang hvis kablet kun er 1m

Det syntes jeg da nu godt mit kan, og det har da ikke kostet alverden..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Magneto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #10: 17 Jun 2008, 22:39 »

Hej

Tak for svarene. Kan jeg dermed konkludere, at Blu-ray afspilleren i PS3 fint er på højde med de andre Blye-Ray afspillere på markedet, og at den faktisk er tæt på at være lydløs? Desuden skal jeg så investere i et HDMI kabel af nogenlunde kvalitet?
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #11: 17 Jun 2008, 22:41 »

Der er ikke HDMI-kabel med en PS3, men det koster ikke mere end et par hundrede.

40GB versionen af PS3 siger ikke en lyd, og dette er den eneste version man pt. kan få, på det danske marked.

Købte en 60GB i leasy, for et par dage siden Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #12: 17 Jun 2008, 22:46 »

Hvordan kan du købe 60GB, når den ikke produceres længere? Peace
Logged


Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #13: 17 Jun 2008, 22:48 »

Hvordan kan du købe 60GB, når den ikke produceres længere? Peace

De havde vel nogle på lager de gerne ville af med  crazy

Men er så heller ikke en dum ting. 60GB versionen har indbygget PS2 hardware hvad der ikke er i de nye. Betyder dog intet med mindre man vil afspille ps2 på den.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blue-Ray
« Svar #14: 17 Jun 2008, 22:49 »

De havde vel nogle på lager de gerne ville af med  crazy

Lige præcis. Kunne købe den for 3200, men jeg kom 2 min for sent. Så jeg måtte give 4200 istedet.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010