home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Oranje
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor langt når Holland i EM 2008?
Kvartfinalerne
- 2 (11,1%)
Semifinalerne
- 5 (27,8%)
Finalen
- 3 (16,7%)
De vinder det hele!
- 8 (44,4%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Oranje  (Læst 6300 gange)
Rossonero
Gæst
 
Oranje
« : 09 Jun 2008, 23:44 »


EM 2008 har set det store, klare lys i den virkelige verden, men ikke nok med det, har en masse FM-gamers valgt at følge trop. Realisme søges mere end nogensinde, og hvad er mere realistisk end at hoppe med på EM-bølgen, der står højt på himlen? Jeg har i hvert fald associeret mig med resten, og EM-triumf er det eneste jeg efterstræber.

En masse landshold var oppe og vende, men i sidste ende kom jeg frem til, at det skulle være Holland. Der er derfor blevet pillet en anelse ved databasen, som udelukkende har set lyset af modifikationer på trænersædet. Jeg har spillet mig frem til starten af EM 2008, og det er også der, hvor bloggen for alvor fløjtes i gang. I skal dog ikke snydes for resultaterne, der er blevet skabt i EM-kvalifikationen, hvorfor jeg vil lave en opsummering af forløbet.

Bloggen rækker højst sandsynligt til slutningen af EM-slutrunden, hvorefter jeg ikke regner med at fortsætte. Det kan dog være at jeg pludseligt ombestemmer mig og tager VM 2010 med, men det ser bestemt ikke sådan ud.

God fornøjelse!
« Seneste Redigering: 14 Jun 2008, 15:59 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst
 
Holdet
« Svar #1: 09 Jun 2008, 23:45 »


Målmænd
Edwin van der Sar
Piet Velthuizen
Henk Timmer

Forsvar
Kew Jaliens
Kevin Hofland
Serginho Greene
Wilfred Bouma
Tim de Cler
Joris Mathijsen
Giovanni van Bronckhorst

Midtbane
Nigel de Jong
Demy de Zeeuw
Arjen Robben
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder
Ryan Babel
Orlando Engelaar
Rafael van der Vaart

Angreb
Robin van Persie
Klaas-Jan Huntelaar
Dirk Kuyt
Ruud van Nistelrooy
Jan Venegoor of Hesselink
« Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 15:37 af Rossonero » Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Oranje
« Svar #2: 09 Jun 2008, 23:46 »

God Intro

Og Rigtig godt valg af Holland

Jeg vil i hvert fald følge med Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #3: 09 Jun 2008, 23:48 »

Ikke overraskende Rosso, det må jeg indrømme. Bliver også sjovt at følge dig. Smiley
Logged

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #4: 10 Jun 2008, 00:13 »

Jeg vil helt sikkert også følge denne spændene blog rosso Smiley Held og lykke
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

Rossonero
Gæst
 
#1
« Svar #5: 10 Jun 2008, 12:48 »

Rijkaard – Vi er favoritter
knvb-oranje.com 05.05.2008

Holland vandt i 1988 Europamesterskabern e, og de vil uden tvivl gøre deres ypperste for at gentage succesen i 2008. Det er ved at være lang tid siden, Holland har haft nallerne klistret fast til et trofæ, hvorfor nye og lysere tider søges mere end nogensinde før. Marco van Basten blev fyret af det hollandske fodboldforbund i starten af denne sæson, hvorefter den nyligt fyrede Frank Rijkaard (FC Barcelona) overtog kort efter.
Vi fik os en snak med den legendariske hollænder, som har store ambitioner op til EM.


AMSTERDAM: Han er ikke svær at få øje på. De karakteristiske træk gør det hele meget nemmere, hvor især det krøllede hår skinner igennem. Han ser ikke længere frustreret ud, som man ellers fik indtrykket af, han var, da alt gik i spåner i slutningen af sæsonen for Barcelona. Det vrede look er øjensynligt ikke længere aktuelt, derimod er et smil på læben nu på spil.

Vi er placeret midt i Amsterdam, nærmere i en mindre besat café, hvor ro og mag dominerer stemningen. Frank Rijkaard bestiller en espresso, hvorefter han bladrer sin avis frem til sportsektionen, som han er et fokusemne i.

”Nogle mener skiftet til landsholdet var unødvendigt. Nogle mener mildest talt jeg ikke er klar. Jeg kender dog mig selv allerbedst og ved hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Det her føltes rigtigt. Jeg har haft mine øjeblikke i klubfodbold, men jeg havde brug for noget nyt og udfordrende.”

Hvad var den hovedsagelige grund ti at du valgte Holland, når klubber som A.C. Milan, Liverpool og Bayern München stod i kø for din underskrift?
”Som sagt havde jeg brug for noget nyt, men det er naturligvis ikke den eneste grund. Holland gav mig – i min aktive karriere – en masse uforglemmelige stunder, og dem vil jeg føre videre til de nyere generationer. Desuden er det ved at være længe siden at Holland har set lyset af et trofæ, og hvis jeg kan give dem det, er der intet andet jeg kunne ønske mig.”

Hvem ser du som grundstammen på holdet?
”Op til flere spillere har gjort et godt indtryk i EM-kvalen, men der er selvfølgelig nogle spillere, der er vigtigere end andre. Edwin van der Sar har altid være en spiller, jeg har beundret. Han lever op til forventninger trods hans alder, og selvom der er mange delte meninger, er han en verdensklassemålman d.
Wesley Sneijder spiller en fabelagtig sæson i Real Madrid og har ligeså samtidigt gjort det fremragende i landsholdets farver. Om end han ikke ligefrem er den mest erfarne på holdet, kommer han til at være en nøglespiller i det kommende EM. Ellers er der navne som Nistelrooy, van Persie, Robben og Seedorf der taler for sig selv.”

Fortæl om dine mål forud Euro 2008.
”EM-kvalifikationen gik strålende, og det nedsætter naturligvis ikke mine ambitioner forud turneringen. Vi har været ude på flere udflugter efterhånden, hvilket har været med til at knytte et stærkere bånd mellem spillerne. Omtrent alle spillerne spiller fast for deres respektive klubber, og vi har op til flere gange vist i kvalifikationen, at vi sagtens kan spille underholdende fodbold og score de vigtige mål på samme tid. Selvom det ikke just fremstår i medierne, anser jeg os selv som store favoritter. Der er store hold med i turneringen såsom Frankring, Italien og Spanien, men jeg mener bestemt at vi ligger i samme pulje. Én ting er i hvert fald sikkert; Det bliver et rigtigt spændende EM.”
« Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 13:01 af Rossonero » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Oranje
« Svar #6: 10 Jun 2008, 13:02 »

Synes at sidste update er god, og Rijkaards svar virker realistiske, Wink

Især også fordi han ikk nævner en forsvarsspiller som nøglespiller  Grin

Men vil lige vente med at dømme bloggen til jeg har set lidt mere Peace

Ps. Har lige fået interesse for Holland begrund af igår : Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Oranje
« Svar #7: 10 Jun 2008, 13:07 »

YES! Holland - flot, og jeg læser med!
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #8: 10 Jun 2008, 13:10 »

Yee Haa, en blog med Holland, det er skam dejligt..

Jeg er fast læser...

Du skal bare bruge Klass-Jan Huntelaar, som Van basten ikke gøre, det er jo spild af tid for sådan et stort talent..

Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #9: 10 Jun 2008, 13:24 »

YEAH BABY! Holland (:
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #10: 10 Jun 2008, 13:33 »

Har altid været vild med Holland, så det er fedt Rosso  Cool
Logged

It's all, part of the plan.

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oranje
« Svar #11: 10 Jun 2008, 14:30 »

.. Holder med Holland til EM (gjorde jeg også før igår) så det er super dejligt at du har startet denne blog Wink
- Jeg læser med .
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Oranje
« Svar #12: 10 Jun 2008, 15:00 »

udemærket start.. syntes bare der mangler grafik..
Logged

Rossonero
Gæst
 
#2
« Svar #13: 10 Jun 2008, 22:51 »

Vejen frem til EM
knvb-oranje.com 02.06.2008

Om præcis en uge fløjtes EM i gang. Historiske øjeblikke skal atter smides i historiebogen, og EM-feberen er vendt tilbage og smitter i højere grad end før set. Den hollandske lejr varmer stille og roligt op til at blive kastet for løverne, og Frank Rijkaard skal for alvor bevise, om han har hvad der skal til, for at lede de hollandske tropper mod den rette kurs.



Uovervindelige i EM-kvalifikationen
Hele 12 kampe spadserede hollænderne ubesejrede forbi, hvilket gav dem en komfortabel 1. plads i Gruppe G. Marco van Basten dirigerede holdet i de første seks kampe, men blev afskediget af det hollandske fodboldforbund pga. uvisse årsager. Efterfølgende tiltrådte Frank Rijkaard, og den tidl. Barca-træner førte holdet til sejre i de seks resterende kampe. Holland var også den ubestridte favorit i gruppen, der dannede følgende mønster:

1. Holland, 32 pt
2. Bulgarien, 24 pt
3. Romænien, 24 pt
4. Slovenien, 14 pt
5. Belarus, 13 pt
6. Albanien, 12 pt
7. Luxembourg, 0 pt

10 sejre og 2 uafgjorte blev det til for Holland, og specielt efter Frank Rijkaard’s ankomst gik de orange-klædte amok. Man sejrede nemlig som bekendt i de sidste seks opgør og alle blev vundet i overlegen facon. Vi kan passende hive et opgør op ad bowlen. Den 17. november 2007 mødte faldefærdige Luxembourg op på De Kuip, og deres mission var så vidt som muligt at holde hollænderne fra målet – En mission, der tydeligvis kunne erstattes med navnet ”Mission Impossible”. Intet overhovedet fungerede for Luxembourg, mens Holland var i deres es. Holland vandt opgøret hele 7-0 med Robin van Persie som hattrickshelt. Udover nedslagtningen af skrøbelige Luxembourg, udraderede ”Oranje” bl.a. Slovenien 3-0.

Et overkommeligt gruppespil
Lodtrækningen til denne EM-slutrunde har udfoldet sig i spændende former og især i Gruppe D forventer man valuta for pengene. Holland anses som én af favoritter til at vinde gruppen, som byder ind med Spanien, de forsvarende mestre fra Grækenland og plus et gensyn med Bulgarien.

Den største favorit i Gruppe D er naturligvis Spanien, der altid har været garant for underholdende og dominerende fodbold. Flere spillere på det spanske landshold har fået deres internationale gennembrud i denne sæson, og de blodtørstige spaniere skal bestemt ikke tages for givet.

Et andet hold, der heller ikke skal undervurderes, er Grækenland. De gæve grækere er kendte for deres vandtætte defensive organisation og hurtige kontraløb, som kan volde ethvert hold problemer. I front har de to afsindigt skarpe angribere i form af Amantidis og Gekas, der begge frygtes af selv de største hold.

Sidst, men absolut ikke mindst, så har Bulgarien også noget at skulle have sagt i Gruppe D. Holdet er ikke kendt for at skabe de største resultater, men de har så sandelig vist form i EM-kvalifikationen, og de bulgarske helte er endeligt begyndt at vise tænder. Berbatov, Bojinov og Petrov er alle en del af truppen og er dem med mest pres på skuldrende.

Holland’s eventyr i EM 2008 sparkes i gang mod Grækenland – En kamp, der træder i kraft d. 08.06 på St. Jakobspark.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2008, 14:36 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Oranje
« Svar #14: 11 Jun 2008, 12:48 »

En trupgennemgang lander i dag, hvis alt går efter planen. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010