home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spaniens bedste forsvar
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er spanien's bedste Forsvarspiller
Puyol
Sergio Ramos
Pernia
Juanito
Marchena
Pablo
Pique
Albiol

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Spaniens bedste forsvar  (Læst 7512 gange)
Djævlen
Gæst

Sv: Spaniens bedste forsvar
« Svar #30: 09 Jun 2008, 13:39 »

Har du overhovedet ikke fulgt med i Barcas kampe i år? Puyol har været yderst skuffende i forhold til de forventninger, der altid bliver stillet til ham.

Ramos har været niveauer over ham i år, og mon ikke om niveauforskellen mellem de to bare bliver større og større hvert år?

Hvorfor helvede skulle niveauforskellen mellem dem blive større og større for hvert år? :S Puyol har spillet på et svagt spillende Barca hold, og det har uden tvivl sat sine spor på hans præstation, men der er da ingen tvivl om, at Puyol nok skal finde sit niveau, når Barcelona gør det.

Sprint9
Ynglingespiller

« Svar #31: 09 Jun 2008, 13:47 »

Ja men Ramos er Stadigvæk Ung Puyol er 28 Ramos er 20

Djævlen
Gæst

« Svar #32: 09 Jun 2008, 13:49 »

Ja men Ramos er Stadigvæk Ung Puyol er 28 Ramos er 20

Så er det jo en HELT anden sag... Opstemt

Sprint9
Ynglingespiller

« Svar #33: 09 Jun 2008, 13:54 »

ja faktisk ramos kan nå at udvikle sig meget iløbet af 8 år

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #34: 09 Jun 2008, 14:03 »

Har du overhovedet ikke fulgt med i Barcas kampe i år? Puyol har været yderst skuffende i forhold til de forventninger, der altid bliver stillet til ham.

Ramos har været niveauer over ham i år, og mon ikke om niveauforskellen mellem de to bare bliver større og større hvert år?
Jeg har set en del af Barcas kampe, og jeg synes stadig det er userisøt at sige, at Ramos er bedre end Puyol (jeg er ikke fan af hverken Barca eller Real) Ramos har et stort potentiale og han er da også en god spiller, men alligevel mangler han mange ting for at nå Puyols niveau imo. At Puyol så ikke har ramt storformen i denne sæson er måske rigtigt, men Puyol vil stadigvæk være Spaniens bedste forsvarsspiller i mine øjne. Han besidder en mentalitet, der overgår Ramos med mange højder.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #35: 09 Jun 2008, 14:04 »

ja faktisk ramos kan nå at udvikle sig meget iløbet af 8 år
Helt sikkert, men det ændrer ikke på deres nuværende niveau. Nu skal vi heller ikke glemme, at FM Ikke = irl

Sprint9
Ynglingespiller

« Svar #36: 09 Jun 2008, 14:08 »

Det er selvfølgelig rigtigt

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #37: 09 Jun 2008, 14:10 »

Jeg har lidt svært ved at sige hvem jeg vil stemme på, men jeg kan nemt fortælle hvem det ikke er, og hvorfor!

Pernia: Du må være way out når du nævner ham, siger jeg endda som Rojiblanco! Han er alt for flagerende! Han tackler sjældent igennem, og er efterhånden langsom! Han er klart vores forsvars svage punkt, og du skulle i stedet have nævnt Antonio Lopez, meget bedre!

Sergio Ramos: Ramos er en udemærket FLØJ, men forsvarer det bliver han aldrig, aldrig, aldrig! Jeg fatter ikke hvorfor folk nævner ham! Han ville være meget bedre på midtbanen, og det mener jeg virkelig. Han er alt for offensivt af en back, at være. Alt angrebsspillet mod Puta Madrid går i venstre side, fordi Ramos er så svag!

Puyol mener jeg heller ikek du skal tage med. Han er blevet for langsom, og han er slet ikke så bundsolid og sikker som han har været tidligere.

søgaard
Gæst

« Svar #38: 09 Jun 2008, 14:10 »

Nu handler denne tråd vel om hvem der er bedst på nuværende tidspunkt, eller har jeg misforstået noget ? For lige nu, så er det da klart Puyol, da han ikke har nogle decideret svagheder, mens Ramos har et temperament der vil noget, som koster ham nogle karantæner, plus jeg stadig synes at han nogen gange er lidt for febrilsk, hvis der kommer højt pres på ham i eget felt, hvor han så bare losser bolden af helvede til, istedet for at spille den stille og roligt ud af problemerne Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #39: 09 Jun 2008, 14:18 »

Jeg har stemt Puyol,

Selv om jeg ikk er særlig stor fan af Puyol, og faktisk bedre kan lide Ramos, må jeg indrømme at Puyol er en bedre Forsvarsspiller Wink

Puyol er stærk, godt overblik og kan få bolden frem, dog er han ikk helt den bedste til det  Tunge
Derudover mangler han lidt højde og at kunne lidt mere med hovedet,

Ramos derimod betegner man snart ikk som en forsvarsspiller mere,
han er offensiv, og det er godt af en back, men han er bedre offensivt end defensivt, og Puyol er bedre defensivt end Puyol, og derfor betegner jeg Puyol som Spaniens bedste Forsvarsspiller

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #40: 09 Jun 2008, 14:22 »

Jeg har stemt Puyol,

Selv om jeg ikk er særlig stor fan af Puyol, og faktisk bedre kan lide Ramos, må jeg indrømme at Puyol er en bedre Forsvarsspiller Wink

Puyol er stærk, godt overblik og kan få bolden frem, dog er han ikk helt den bedste til det  Tunge
Derudover mangler han lidt højde og at kunne lidt mere med hovedet,

Ramos derimod betegner man snart ikk som en forsvarsspiller mere,
han er offensiv, og det er godt af en back, men han er bedre offensivt end defensivt, og Puyol er bedre defensivt end Puyol, og derfor betegner jeg Puyol som Spaniens bedste Forsvarsspiller
Jeg må erklære mig uenig heri. Han vinder de fleste dueller, og kan er i mine øjne ikke hæmmet af sin manglende højde, ligesom Cannavaro hopper han utroligt højt Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #41: 09 Jun 2008, 14:26 »

Jeg må erklære mig uenig heri. Han vinder de fleste dueller, og kan er i mine øjne ikke hæmmet af sin manglende højde, ligesom Cannavaro hopper han utroligt højt Smiley

Ja okay, rigtig nok,

Sys dog stadig at han mangler at kunne noget mere med hovedet,
der ikk meget ved at vinde en hovedstødsduel, hvis man ikk kan finde ud af at heade bolden derhen hvor man vil Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #42: 09 Jun 2008, 14:30 »

Uenig. Puyol er ikke særlig god i hovespillet af midterforsvar at være. Han er lav og dominerer ikke som feks. Ramos.

Jeg synes stadig Puyol er den bedste med det er pga. hans hurtighed, vilje og tacklinger.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #43: 09 Jun 2008, 14:38 »

Min stemme går til Puyol..

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #44: 09 Jun 2008, 14:40 »

Nu handler denne tråd vel om hvem der er bedst på nuværende tidspunkt, eller har jeg misforstået noget ? For lige nu, så er det da klart Puyol..

Ramos kom på årets hold i La Liga - det gjorde Puyol ikke! Så det ved jeg nu ikke...

Jeg har set en del af Barcas kampe, og jeg synes stadig det er userisøt at sige, at Ramos er bedre end Puyol (jeg er ikke fan af hverken Barca eller Real) Ramos har et stort potentiale og han er da også en god spiller, men alligevel mangler han mange ting for at nå Puyols niveau imo. At Puyol så ikke har ramt storformen i denne sæson er måske rigtigt, men Puyol vil stadigvæk være Spaniens bedste forsvarsspiller i mine øjne. Han besidder en mentalitet, der overgår Ramos med mange højder.

Man er ikke bedre end sin sidste kamp (sæson).

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010