home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danske kommentatorer...
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Danske kommentatorer...  (Læst 11958 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Danske kommentatorer...
« Svar #30: 09 Jun 2008, 09:47 »

Tør accent og kolde kendsgerninger er en ting, men skal jeg være ærlig, så keder jeg mig ihjel, når Bruun kommenterer en kamp, uanset hvor god kampen så er. Han har ingen indlevningsevne overhovedet. En af de sidste kampe jeg har set med Bruun som kommentator var en Real kamp, hvor Real vandt stort, men ligegyldigt hvor flotte mål der så blev scoret, så sad han bare i sit kedelige, stemningsforladte, monotone stemmeleje, og plaprede løs om 20 år gamle kolde kendsgerninger, mens den anden kommentator desperat forsøgte at stoppe ham, for at gøre opmærksom på, at årets mål altså lige var blevet scoret...

Men sådan er vi jo heldigvis så forskeldige. Jeg er dog enig i, at Toft er en legende.

Synes i øvrigt også, at Troels Bech er fantastisk som ekspert, jeg tror ikke de kunne have fundet en bedre taktisk begavelse blandt de Danske trænere, og så har han det der glimt i øjet, der bare gør ham god på TV. At han er blevet fyret i de klubber han har været i tidligere, tror jeg i højere grad hænger sammen med, at han forventer meget af de ellers så forkælede Danske spillere (med andre ord, han får uberettiget kritik for dårlig mandskabs behandling, selvom han egentlig bare forventer nogenlunde det samme, som hans kollegaer i udlandet gør), end det har noget med hans taktiske evner at gøre. Men det er selvfølgelig en helt anden diskusion, som vi altid kan tage en anden gang.

Er helt enig i at han er meget kedelig "at høre på" hvis du forstår mig, hans tørre og iskolde kommentarer er gode, men han er meget, meget kedelig og firkantet..

Er enig i det du siger om TB  Cool

It's all, part of the plan.

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #31: 09 Jun 2008, 09:49 »

Troels Bech er bare gud, har de fedeste kommentarer....

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32: 09 Jun 2008, 09:50 »

Jeg synes til gengæld, at Morten Bruun er helt fantastisk. Jeg elsker at høre hans tørre accent, mens han kommer med kolde kendsgerninger. Han lægger sgu ikke fingre imellem. "Og vi kan se, at Barcelona har bolden klart mest, men det er jo også fordi de spiller så uendelig langsomt" - og så med Bruuns karakteristiske stemme. Det er klasse.

Jeg kan lige høre det for mig. Legend.

andersfa123
Gæst

« Svar #33: 09 Jun 2008, 10:38 »

Kunne være sjovt med sådan nogle kommentatorere som arabiske Opstemt

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 09 Jun 2008, 11:01 »

Enig med mange af jer i at Troels Bech er Genial!!!

Synes dog Erik Rasmussen er mega fustrerende at hører på, den skide sjællænder accent, som jeg næsten ikke forstår og så lukker han da næsten kun lort ud..

Toft, er og bliver en legende, han er den bedste fodboldkommentator vi har her hjemme! Frimann og Werge er også gode, men synes dog på det seneste at Frimann er blevet alt for københavner glad, især når fck spiller... Synes dog deres due er genial, men ene mand er det Toft der rykker! Opstemt

Må så også lige slutte af med at konstatere at Thomas Helveg var et flop af de større!

Thore
Manager

« Svar #35: 09 Jun 2008, 13:05 »

Synes dog Erik Rasmussen er mega fustrerende at hører på, den skide sjællænder accent, som jeg næsten ikke forstår og så lukker han da næsten kun lort ud..

Nu kommer jeg selv fra Jylland, og bor faktisk på landet, og jeg syntes han er meget nem og forstå.
Plus han for det meste er dejlig frisk og positiv. Dog var han ret negativ i Danmark - Holland kampen, men der havde han nok bare en off day

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #36: 09 Jun 2008, 13:09 »

Min klare favoritter er Dennis Ritter og Thomas Chrisensen. Synes de er dejlige at høre på.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #37: 09 Jun 2008, 13:18 »

Min klare favoritter er Dennis Ritter og Thomas Chrisensen. Synes de er dejlige at høre på.

hvorfor er det jeg ikke lige kan sætte stemme på de to, som flere har nævt Rullende Øjne bugger.

It's all, part of the plan.

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 09 Jun 2008, 13:23 »

Per Frimann & Carsten Werge!
-de er de bedste d:

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 09 Jun 2008, 14:44 »

Troels Bech, Erik Rasmussen og Per Frimann er gode eksperter.. Carsten Werge er den eneste ordentlige "journalistkommentat or."

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #40: 20 Jun 2008, 23:36 »

Troels Bech, Erik Rasmussen og Per Frimann er gode eksperter.. Carsten Werge er den eneste ordentlige "journalistkommentat or."

Både og. Da han kørte "Det' bar fodbold" synes jeg tit han gik mere efter manden end bolden når han havde sine interviews.

Werge er frisk, men synes ikke han er særlig journalistisk, selvom han er uddannet.

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #41: 20 Jun 2008, 23:38 »

Ja det ville ikke være tosset med de to sammen.. er der egentlig ikke noget med at Strudahl og helveg er blevet fyret?

-LFC-
Manager

« Svar #42: 20 Jun 2008, 23:40 »

Carsten Werge er nice. Han har nogle fede kommentarer og er altid 100% ærlig. Ham Frimann er den bedste duo. Toft er en legende, men han laver for mange fejl i, hvem er hvem osv. Rasmussen er også god nok, mens min mening om Mark Strudal og Thomas Helveg er, at de er elendige. Opstemt

Jo Strudal og Helveg er fyret! Thumbs Up

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #43: 20 Jun 2008, 23:41 »

Ja det ville ikke være tosset med de to sammen.. er der egentlig ikke noget med at Strudahl og helveg er blevet fyret?

Jo efter en afstemning på EB.dk, hvor Helveg og Strudal blev topscorer, som EM's ringeste tilskuer, meddelte TV2 at de tog ikke fik flere kampe under dette EM.

Egentlig synes jeg det er en faliterklæring. Prøver TV2 ikke sine folk af, eller siger de bare; "Sæt jeg ned, mikrofonen er her. Du er nu fodboldkommentator. God kamp."

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #44: 20 Jun 2008, 23:45 »

Jo efter en afstemning på EB.dk, hvor Helveg og Strudal blev topscorer, som EM's ringeste tilskuer, meddelte TV2 at de tog ikke fik flere kampe under dette EM.

Egentlig synes jeg det er en faliterklæring. Prøver TV2 ikke sine folk af, eller siger de bare; "Sæt jeg ned, mikrofonen er her. Du er nu fodboldkommentator. God kamp."

Allerede da strudahl sagde hej burde de have sagt "Skrid!!"

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010