home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1271 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danske kommentatorer...
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Danske kommentatorer...  (Læst 11955 gange)
ManUtd83
Manager

Danske kommentatorer...
« : 08 Jun 2008, 20:06 »

Hvad er der galt med de danske kommentatorer? Jeg synes de er rent lort allesammen pånær Carsten Werge og Per Frimann. Tv 2 har igen igen floppet med to ufattelig kedelige kommentatorer i Thomas Helveg og Strudahl.

Jeg synes danske kommentatorer mangler indlevelse og entusiasme. Det bliver helt vildt kedeligt, når de holder de samme toneleje i en hel kamp. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage engelske kanaler så jeg kunne høre Clive Tyldesley, John Motson og Steve Wilson kommentere i stedet for de dødsyge danske kommentatorer.

Havd synes i ? Er jeg helt uretfærdig ?

Zulue
Manager

Sv: Danske kommentatorer...
« Svar #1: 08 Jun 2008, 20:14 »

Nej, Strudahl var da ganske okay i de få minutter jeg hørte. Han har da en stemme, man kan høre i stedet for Helveg, der bare sidder og råber, mens det virker som om TV2 har skruet ned for hans mikrofon.
De normale kommentatorer på TV2 synes jeg har høj klasse, Thomas Kristensen, Toft osv, men også de mindre kendte, på TV2 Sport har - overraskende - høj klasse.
Werge og Frimann er naturligvis i en høj klasse, hvor meget få er så meget inde i kampen som de, og man har sjældent set et makkerpar, der passer og overlapper hinanden så godt, som de to gør. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 08 Jun 2008, 21:58 »

Toft og Kristensen er helt klart TV2's bedste kommentatorer. De har desværre ikke kunne finde nogle ordentlige medkommentatorer, eftersom Mølby er kedelig og til tider taktisk dum at høre på (kan huske at han i en kamp ville skifte G. Neville ind på den centrale midtbane i stedet for Scholes), og er du gal nogle selvmål de har lavet her til EM. Helveg var direkte kedelig og uinteressant, mens man fik pip af at høre Strudals grimme accent. Og nej, de danske kommentatorer mangler totalt indlevningsevne, modsat de engelske.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 08 Jun 2008, 22:03 »

Toft og Kristensen er helt klart TV2's bedste kommentatorer. De har desværre ikke kunne finde nogle ordentlige medkommentatorer, eftersom Mølby er kedelig og til tider taktisk dum at høre på (kan huske at han i en kamp ville skifte G. Neville ind på den centrale midtbane i stedet for Scholes), og er du gal nogle selvmål de har lavet her til EM. Helveg var direkte kedelig og uinteressant, mens man fik pip af at høre Strudals grimme accent. Og nej, de danske kommentatorer mangler totalt indlevningsevne, modsat de engelske.

Helt enig med det angående Strudal, det bliver godt nok træls i længden og hører på ham og hans stemme!!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 08 Jun 2008, 22:04 »

Hvad er der nu galt med sydsjællandsk!?  ticked off

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Gosser
Manager

« Svar #5: 08 Jun 2008, 22:07 »

Kan godt lide Werge og Frimann, men så heller ikke andre faktisk.

De lever sig godt ind i kampen, og så snakker de bare løs Wink Det er nu meget "hyggeligt" at se en kamp, som de kommenterer.

Djævlen
Gæst

« Svar #6: 08 Jun 2008, 22:09 »

De lever sig godt ind i kampen, og så snakker de bare løs Wink Det er nu meget "hyggeligt" at se en kamp, som de kommenterer.

Ja, de er da meget hyggelige, desværre er det tit ret irrelevante ting man kommer ind på. Hvis de pludselig begyndte at snakke om gardiner og te-selskaber, så ville jeg sgu ikke undre mig specielt meget Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #7: 08 Jun 2008, 22:10 »

Jeg glæder mig bare over, at de trods alt ikke har hentet Morten Bruun ind og kommentere, han tager godt nok prisen for Danmarks kedeligste fodboldkommentator.

Men ja, en EM slutrunde er måske ikke lige den oplagte mulighed for at give nye kommentatorer debut.

Jeg synes dog, at Flemming Toft god, men det kan selvfølgelig godt være et indtryk helt tilbage fra 92 (hvor han i hvert fald ikke kunne beskyldes for manglende indlevelse), der stadig hænger ved.

Werge og Frimann er rigtig gode, de forstår at leve sig ind i kampen, og skabe lidt stemning i de perioder, hvor der måske ikke sker så meget i kampen.

Andreas93
Gæst

« Svar #8: 08 Jun 2008, 22:11 »

hehe ja det lyder som om de rigtigt hygger sig når de kommentere sammen.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Jun 2008, 22:14 »

Jeg synes Troels Bech er den mest ringe, hvorfor vælger man en "ekspert" som har været træner i 3-4 sas liga klubber alle gange pga fyring . og så er han temmelig trist og høre på .

Jens Jørgen Brinchs stemme får man spat af . og en temmelig dårlig kommentator , Synes nu Erik Rasmussen og Thomas kristensen er et godt par ligesom frimann og werge. Opstemt og så burde flemming toft få en medkommentator som hedder Carsten Aabrink Opstemt

Vi skal alle være her.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 08 Jun 2008, 22:22 »

Jeg synes det er meget op/ned når Frimann og Werge kommeterer oftest er de rigtigt gode, men jeg synes også nogengange at det er noget være lort de sidder og lukker ud fx. hvis der er en der filmer så kan de sidde og råbe straffepark og at dommeren er ringe, men så når de ser gengivelsen så sidder de og giver dommeren ret, det er ved at ske rimelig tit og det synes jeg er træls og hører på, og på det sidste har de også haft det med at gøre tingene slemmere end de er.  (det sker dog mest når de kommentere SAS-liga)..

Thore
Manager

« Svar #11: 09 Jun 2008, 00:34 »

Troels Bech er genial i studiet !
Der er få danske "eksperter" som kan analysere en kamp lige så godt som Troels Bech. Dog er jeg knap så glad for Fleming Povlsen.

Af kommentatorne er det kun Erik Rasmussen jeg kan lide.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 09 Jun 2008, 00:42 »

Jeg vil have Svend Gehrs tilbage Skuffet

njandersen
Gæst

« Svar #13: 09 Jun 2008, 00:43 »

Er fuldstændig enig i det du siger Manutd. Jeg er så træt af Toft, Kristensen og Mølby.. Idag var der Dennis Ritter som skulle kommentere, og jeg synes han er en fantastisk kommentator under Tour De France, men fodboldkommentator? Nej tak. Den eneste som har lidt godt at sige er Erik Rasmussen..

Og får at sammenligne de klart bedste kommentatore mod den kedligeste:

Læg mærke til entusiasmen når der bliver scoret, specielt det vigtigste mål i flere år til 3-3 - han siger intet!

Flemming Toft: http://youtube.com/v/3XT0WI1-Xqc

Werge og Frimann: http://youtube.com/v/kgezgQuVBQk&feature=related

Jaja, der er forskel på turneringen men i kan vel godt følge mig lidt?
« Seneste Redigering: 09 Jun 2008, 00:49 af Njandersen » Logged

Djævlen
Gæst

« Svar #14: 09 Jun 2008, 00:44 »

Jeg synes Troels Bech er den mest ringe, hvorfor vælger man en "ekspert" som har været træner i 3-4 sas liga klubber alle gange pga fyring . og så er han temmelig trist og høre på .

Jens Jørgen Brinchs stemme får man spat af . og en temmelig dårlig kommentator , Synes nu Erik Rasmussen og Thomas kristensen er et godt par ligesom frimann og werge. Opstemt og så burde flemming toft få en medkommentator som hedder Carsten Aabrink Opstemt

Jeg synes tilgengæld Troels Bech er legendarisk. Han har de sygeste citater, og siger sgu tingene lige ud - han er alt for nice :-D

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010