home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  el único!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: el único!  (Læst 1029 gange)
Djævlen
Gæst
 
el único!
« : 07 Jun 2008, 21:40 »

F O R O R D
Min tidligere blog – under samme navn – er i den grad død og borte. Det skyldes dog ikke, at jeg var træt af at opdatere eller skrive, men derimod nåede realismen et absolut nulpunkt, da jeg efter at have besejret først Inter, så Valencia, dernæst Man Utd og til sidst Chelsea, kunne fejre en Champions League-triumf. Fejret blev det dog ikke fra min side, og i stedet blev spillet smidt i skraldespanden. Nuvel, det er selvfølgelig dejligt at kunne få en titel, men for mig var dette på ingen måde realisme, hvorfor jeg ikke ønskede at fortsætte det spil. Jeg beklager.

I N D L E D N I N G; P A R T  O N E
Regionens stolthed. Muligvis ikke blandt alle, men for de fleste. Navnet illustrerer storhed – spillet viser noget andet. I de nationale ligaer traver man rundt blandt de næstbedste. Det er her, Eliten hører hjemme. Succesen skulle være baseret på nationale spillere, gerne fra deres egen region – men den udeblev.

På de blålige trøjer blafrer den stolte bank, der ikke lever over evne. De påstår de i hvert fald. Løverne patruljerer i omegnen – to af slagsen. Hvem kunne vide, at de ikke ville hjælpe? Løver er skræmmende, folk burde flygte fra dem – i stedet flygtede eliten ud af landets bedste række. Det er snart et år siden, at løverne måtte lade livet og vinke farvel til landets fineste liga. Nu skal de tilbage!

HVEM ER DE?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: el único!
« Svar #1: 07 Jun 2008, 21:43 »

Bah, kan ikke forstå, hvorfor du stopper pga. realismen ødelagdes med CL-sejr. Teknisk set er der ikke noget der hedder realisme i fodbold. Bare kig på 1992 og overraskelsernes år i 2004, hvor Grækenland vandt EM, Porto CL over Monaco som havde slået Real Madrid og Chelsea ud. Derfor er det lidt ærgeligt.

Det skal dog ikke forhinde mig i at følge med her, og jeg glæder mig meget til, at se hvem det er. Jeg tror det er Sociedad. Thumbs Up
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: el único!
« Svar #2: 07 Jun 2008, 21:57 »

Bah, kan ikke forstå, hvorfor du stopper pga. realismen ødelagdes med CL-sejr. Teknisk set er der ikke noget der hedder realisme i fodbold. Bare kig på 1992 og overraskelsernes år i 2004, hvor Grækenland vandt EM, Porto CL over Monaco som havde slået Real Madrid og Chelsea ud. Derfor er det lidt ærgeligt.

Tja.. Det skyldes i den grad de hold jeg slog ud, og når man så tænker på, at fx Pandev ikke var registreret i CL, så er det jo endnu værre. Derudover fik jeg også ufatteligt mange penge grundet CL-sejr, og triumfen ville blive brugt som målestok for min sponsortillid i fremtiden. Det var jo ikke bare sådan, at jeg vandt fordi jeg scorede et kontramål eller to. På Old Trafford vandt jeg fx 4-5, og de røg samlet ud med 5-9 . . . Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: el único!
« Svar #3: 19 Jun 2008, 14:16 »

Død før den overhodet begyndte?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: el único!
« Svar #4: 19 Jun 2008, 15:09 »

Jeg håber da ikke, at den er død.

I øvrigt falder mit gæt på Real Sociedad, uden noget som helst research! Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010