home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Underlig nyhed
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Underlig nyhed  (Læst 597 gange)
ManUtd7
Gæst

Underlig nyhed
« : 02 Apr 2006, 19:40 »

I ugen op til denne nyhed har Stenild været sat i forbindelse med EfB fra FCN. Men så kom denne underlige nyhed, hvor det lige pludselig er EfBs træner Troels Bech der er glad for at blive i Farum  Shockeret. Nogle der har oplevet de samme slags fejl som denne?

Citat
Stenild tilfreds i FC Nordsjælland

Troels Bech, som har været udsat for rygter om salg i den seneste tid, har meddelt, at han ingen intentioner har om at forlade FC Nordsjælland.

Målmanden fortalt en fodboldhjemmeside, at på trods af de vedblivende rygter om hans skifte til Esbjerg fB, så er han glad for at blive på Farum Park i en anseelige fremtid.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Underlig nyhed
« Svar #1: 02 Apr 2006, 19:41 »

I ugen op til denne nyhed har Stenild været sat i forbindelse med EfB fra FCN. Men så kom denne underlige nyhed, hvor det lige pludselig er EfBs træner Troels Bech der er glad for at blive i Farum  Shockeret. Nogle der har oplevet de samme slags fejl som denne?

Det ligner ikke engang en oversættelsesfejl, men en fejl i FM er vel heller ikke urealistiskt? Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AK Lemvig
Gæst

« Svar #2: 02 Apr 2006, 19:47 »

Ja..underlig nyhed..nok en fejl i fm.

ManUtd7
Gæst

« Svar #3: 02 Apr 2006, 23:09 »

Kalder det nu stadig en underlig nyhed, men også en fejl i FM. Og ja Hawk1nZ det er svært at lave et spil uden fejl  Wink

Thore
Manager

« Svar #4: 02 Apr 2006, 23:21 »

Tja har da set sådan en nyhed før... men må ærlig indrømme at jeg meget sjællendt læser hele nyheden... nu har jeg spillet det her spil en del efterhånden, så ved godt hvad der står i de forskellig nyheder, så meget variation er der trods alt heller ikk  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Svensson
Juniorspiller
**

« Svar #5: 06 Apr 2006, 22:37 »

Det har jeg godt nok aldrig oplevet. Men har før fået en besked om at  jeg var blevet fyret i min klub , efter 2 måneder.. Men det var heldigvis bare en fejl..  funny

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010