home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1132 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  EM-odds-blog-halløj!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: EM-odds-blog-halløj!  (Læst 24807 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #120: 21 Jun 2008, 22:36 »

Ja, det var sgu tæt på at vinden blæste 5 gange så mange penge tilbage igennem vinduet og i hovedet på dig Wink Jeg tror at Djævlen blev glad for den hollandske scoring, ellers ville han ikke turde vise sig i denne tråd igen Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #121: 21 Jun 2008, 23:07 »

Kæft jeg er glad nu.. sådan.. FARVEL Holland Wink

Logged

Hej alle mine venner

njandersen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #122: 21 Jun 2008, 23:18 »

Selvom det blev en uafgjort i ordinær spilletid, så må den gode Djævel alligevel stå med lidt røde kinder efter sine beskeder. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 23:25 af Njandersen » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #123: 21 Jun 2008, 23:25 »

Fedt at være Rusland-"fan" lige nu. Fornemmelsen af, at de ville vinde, var enorm, hvorfor Djævlen må være pinlig berørt nu.

Syndt for dit odds. Geniale Hiddink og co. burde have vundet 5-0.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #124: 21 Jun 2008, 23:25 »

Jeg tror nemt Russerne kan gå hele vejen.
De er godt spillende og spiller hurtig.
Logged


freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #125: 22 Jun 2008, 16:12 »

Hmmm.. Jeg er virkelig i tvivl om hvad fanden jeg skal spille i aften...

Kommer tilbage senere med spil, men forvent ikke det store idag
Logged

Hej alle mine venner

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #126: 22 Jun 2008, 16:14 »

Ja den er sgu svær at gætte i aften. Hvis det var en tip13, ville jeg betale for en helgardering... Spanien har spillet rigtig godt, og vandt endda også med deres reserver over grækenland, men Portugal gik ned i kvartfinalen, og spørgsmålet er om ikke også Spanien gør det. Italien spillede skidt imod Holland og Rumænien, men kom op i gear mod Frankrig, godt hjulpet af en skade og en udvisning. Spørgsmålet er vel om Italien, ligesom Tyskland, topper på de helt rigtige tidspunkter, altså i knockout fasen. Jeg tror næsten mest på Italien efter at have skrevet dette indlæg Opstemt Men jeg tør sgu ikke spille på den..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #127: 22 Jun 2008, 16:17 »

Selvom det blev en uafgjort i ordinær spilletid, så må den gode Djævel alligevel stå med lidt røde kinder efter sine beskeder. Smiley

Fedt at være Rusland-"fan" lige nu. Fornemmelsen af, at de ville vinde, var enorm, hvorfor Djævlen må være pinlig berørt nu.

Syndt for dit odds. Geniale Hiddink og co. burde have vundet 5-0.

Hvad endte kampen, og vandt freakstar på sine odds? Fik jeg ikke ret i, at han dermed smed penge ud af vinduet?

At Holland så ikke vandt, er en helt anden side af sagen; freakstar tabte penge, jeg fik ret med det. :-)
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #128: 22 Jun 2008, 16:22 »

Spanien spiller altid godt til at starte med. Senere plejer de altid at falde i niveau og det var da også med nød og næppe at de vandt mod Grækenland. Ved godt de var videre og sådan men de plejer ikk så tit at holde niveauet gennem en hel slutrunde.

Tror dog godt at de kan nå rigtig lang i denne slutrunde.
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #129: 22 Jun 2008, 16:24 »

Nå..

Jeg kan sku ik finde ud af hvad jeg spiller, så dagens spil er måske ikke så velovervejet Wink

Jeg smider 150kr på 0-0 ved HT til 2.30

Så smider jeg 150kr efter Målscorer Head-to-Head F. Torres (ESP)/L. Toni (ITA) X til 2.0

Logged

Hej alle mine venner

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #130: 22 Jun 2008, 16:25 »

Spanien spiller altid godt til at starte med. Senere plejer de altid at falde i niveau og det var da også med nød og næppe at de vandt mod Grækenland. Ved godt de var videre og sådan men de plejer ikk så tit at holde niveauet gennem en hel slutrunde.

Tror dog godt at de kan nå rigtig lang i denne slutrunde.

Du ved godt det var reserverne mod Grækenland, ikke? Smiley Før eller siden vender de vel deres slutrunde-tendens, og det kunne sagtens ske her.

@ ang. odds i dag, så ser det helt fint ud. Jeg har spillet på 0-0 ved HT også.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #131: 22 Jun 2008, 16:26 »

Tror mere på en 1-0'er til Spanien efter første halvleg i dag. Kampen ender 1-1, og så tror jeg Italien går videre. Shockeret
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #132: 22 Jun 2008, 16:33 »

Italienerne tager sejren, jeg tror ikke at spanien for vendt deres slutrundetendes.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #133: 22 Jun 2008, 16:38 »

Du ved godt det var reserverne mod Grækenland, ikke? Smiley Før eller siden vender de vel deres slutrunde-tendens, og det kunne sagtens ske her.

@ ang. odds i dag, så ser det helt fint ud. Jeg har spillet på 0-0 ved HT også.

Skrev også at de var videre inden kampen. Dermed sagt at de spiller med reservehold.  Wink
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #134: 22 Jun 2008, 22:35 »

645 vundet for 300 idag. 345 i overskud. typisk jeg sætter mine bets til 150 når jeg rammer..


På 4765.50 nu.. og kæft en dødsyg kamp!
Logged

Hej alle mine venner

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010