home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  EM-odds-blog-halløj!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: EM-odds-blog-halløj!  (Læst 24854 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #105: 21 Jun 2008, 12:21 »

Sku vist bare ha taget Xet som jeg også overvejede.

men OMG en sick afslutning. OMG OMG OMG..

Status nu 4670.50.

Let at være bagklog... Jeg overvejede også at spille 3-0 i Holland - Italien og 4-1 i Holland - Frankrig, men sprang over i sidste øjeblik... men overvejede det godt nok!! Ærgerligt!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #106: 21 Jun 2008, 12:24 »

Let at være bagklog... Jeg overvejede også at spille 3-0 i Holland - Italien og 4-1 i Holland - Frankrig, men sprang over i sidste øjeblik... men overvejede det godt nok!! Ærgerligt!

Men freakstar annoncerede da trods alt at han troede at den ville gå i ET...  Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #107: 21 Jun 2008, 12:25 »

Annoncerede og annoncerede... Han troede, den godt kunne gå i ET... Hvis han ligefrem annoncerede det, så havde han nok spillet på x'et, som havde givet et væsentligt bedre odds end 1.4 på Kroatien.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #108: 21 Jun 2008, 12:26 »

X er altid svært at spille på... Kroatien troede og håbede de fleste af os ville vinde, og når man så har en spekulativ mand i maven, samt lyst til et forsigtigt odds, når man har tabt de sidste gange, så spiller man den "sikre" og satser på at Kroatien, trods alt, vil kunne hive den hjem i ET/straffe, hvis de ikke kan klare den i ordinær.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #109: 21 Jun 2008, 12:50 »

Jeg ærgrer mig sku lidt over at jeg ikke spillede tyskerne lige på, men kun med handicap, men den gik da igennem. jeg har kombineret den med over 2.5 mål i Holland - Rusland og kro - tyr 0-1  2. Synes egentlig de er rimelig sandsynlige.

Så gik den anden også igennem. Nu er jeg sikret at få indskudet tilbage, hvis Der bliver scoret mindst 3 mål idag bliver indskudet 3doblet.
Logged

It's gonna be legendary

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #110: 21 Jun 2008, 16:24 »

Idag blir det et spil for hjertet mere end hjernen. Jeg synes oddset på Holland er lidt nærrigt, så jeg går efter hjertet og spiller 250kr på Rusland til 5.05.
Logged

Hej alle mine venner

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #111: 21 Jun 2008, 16:25 »

Hvorfor smider du bare penge ud af vinduet?
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #112: 21 Jun 2008, 16:27 »

Der er vel ikke chance for, at få sine penge 5 gange igen, hvis man kaster dem ud af vinduet?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #113: 21 Jun 2008, 16:28 »

Der er vel ikke chance for, at få sine penge 5 gange igen, hvis man kaster dem ud af vinduet?

Hvis nu flere kaster penge ud på samtidigt, og vinden så tager pengene og smider dem tilbage i hovedet på ham - så jo. Muligheden er der.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #114: 21 Jun 2008, 16:31 »

Hvis nu flere kaster penge ud på samtidigt, og vinden så tager pengene og smider dem tilbage i hovedet på ham - så jo. Muligheden er der.

Den mulighed er der jo også selvom, at han ikke smider penge ud af vinduet? Så i princippet er det overflødigt, at han selv kaster dem ud af vinduet...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #115: 21 Jun 2008, 16:31 »

Idag blir det et spil for hjertet mere end hjernen. Jeg synes oddset på Holland er lidt nærrigt, så jeg går efter hjertet og spiller 250kr på Rusland til 5.05.


Det er også et godt odds. Hvis Rusland kan spille som mod Sverige, så tror jeg, at de vinder. Og så kan de i øvrigt gå hele vejen. Jeg regner med at tage samme odds.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #116: 21 Jun 2008, 16:32 »

Den mulighed er der jo også selvom, at han ikke smider penge ud af vinduet? Så i princippet er det overflødigt, at han selv kaster dem ud af vinduet...

Nej, man skal selv kaste penge ud af vinduet. Sådan fungerer princippet i det.

Det er også et godt odds. Hvis Rusland kan spille som mod Sverige, så tror jeg, at de vinder. Og så kan de i øvrigt gå hele vejen. Jeg regner med at tage samme odds.

Forventer du at Holland skal stå som statister på samme måde som svenskerne gjorde det? Jeg forventer et massivt pres på de russiske backs, hvor Robben/Sneijder tørrer dem fuldstændigt i den ene side.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #117: 21 Jun 2008, 16:35 »

Forventer du at Holland skal stå som statister på samme måde som svenskerne gjorde det? Jeg forventer et massivt pres på de russiske backs, hvor Robben/Sneijder tørrer dem fuldstændigt i den ene side.

Næh, men jo længere fremme, hollænderne ligger, des mere plads bliver der til Ruslands effektive - og i øvrigt sympatiske - form for fodbold.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #118: 21 Jun 2008, 16:38 »

Jeg kan rigtig godt lide deres form for fodbold, men den eneste gang et hold har presset dem - Spanien - har de tabt hovedet. Det kunne sagtens ske igen.
Logged

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: EM-odds-blog-halløj!
« Svar #119: 21 Jun 2008, 22:34 »

so close... so close.....

4420.50 nu.. KOM SÅ RUSKI ALLIGEVEL Opstemt!
Logged

Hej alle mine venner

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010