home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE  (Læst 58880 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #330: 14 Jun 2008, 17:11 »

EDIT: Og så tror jeg at jeg hver gang det bliver sommer så tager jeg et ss af alle spillerne og så behøves jeg ikke tage hver dag? Smiley Hvad synes I om det?

Smider op af alle når det bliver vinter. Eller også gør jeg så man kan tilmelde sig. Der er nemlig mange der er med i DB'en, men overhovedet ikke ligeså mange der læser med.

Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #331: 14 Jun 2008, 17:28 »

Bah.  crazy Fordi jeg kopierer skriften og banneret fra sidste update så jeg ikke skal til at lave alle de der koder og ændre størrelse på skriften og sådan noget. Og så glemte jeg at ændre det fra "Sejr over Fremad amager" til "Nederlag til AaB".. Tak fordi du sagde det. Smiley Fejl rettet.

det var da så lidt men hvormår kommer næste update?

BenMusalho
Gæst

« Svar #332: 14 Jun 2008, 17:30 »

det var da så lidt men hvormår kommer næste update?
I aften tror jeg. Skal til gårdfest ticked off nu!!! ØV! Men tror jeg smutter op når vi har spist, hvis jeg kan slippe. Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #333: 14 Jun 2008, 17:48 »

I aften tror jeg. Skal til gårdfest ticked off nu!!! ØV! Men tror jeg smutter op når vi har spist, hvis jeg kan slippe. Peace
okay lyder godt hvis du kan! Peace Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #334: 14 Jun 2008, 17:50 »

okay lyder godt hvis du kan! Peace Thumbs Up
Kan jeg da Thumbs Up Har sovet omkring 11,5 time i nat ( Shockeret) så jeg er total frisk og kan være meget længe oppe Cool crazy uden at falde i søvn..
« Seneste Redigering: 14 Jun 2008, 17:51 af BenMusalho » Logged

kasperbp12
Manager

« Svar #335: 14 Jun 2008, 17:58 »

Kan jeg da Thumbs Up Har sovet omkring 11,5 time i nat ( Shockeret) så jeg er total frisk og kan være meget længe oppe Cool crazy uden at falde i søvn..
det var godt nok dejligt! 11,5 time?? Shockeret

BenMusalho
Gæst

Sv: FmFreaks - Storhedstiden kommer
« Svar #336: 14 Jun 2008, 19:52 »

Ja det var kasper crazy

Så har VesperGT lige lavet en anden overskrift til mig. Tak til phoenix Thumbs Up Og så er jeg sluppet fri fra gårdfesten så der kommer nok en update om 15-20 minutter.

BenMusalho
Gæst

« Svar #337: 14 Jun 2008, 20:28 »

Har lige lånt topbanneret som blog-banner..

Sejr over Holstebro

FmFreaks var ude af pokalturneringen, men så sandelig ikke ude af 1. division. Mod Holstebro var de for en gangs skyld favoritter, og de viste sig at leve op til favoritværdigheden.

De startede dog med at komme bagud ligesom i så mange andre kampe. Efter 20 minutter lagde Vendelbo et hjørnespark ind i panden på nigerianske Jude Nworuh som headede Holstebro foran.

Og bare femogtyve minutter inde i kampen skulle de vise sig at komme på 0-2. Endnu en gang var det Jude Nworuh der var på lån fra FC Midtjylland som scorede. Han snød FmFreaks' offsidefælde og sparkede den stensikkert ind til en 0-2 føring.

Han havde flere chancer for at gøre det til 0-3, men en godt spillende Nyysted formåede at holde FmFreaks inde i kampen.

Der skulle dog gå et helt kvarter før FmFreaks fik pustet nyt liv i kampen. Det var Gosser der fik lagt bolden ind i panden af Trequartista og så stod den selvfølgelig 1-2.

5 Minutter inde i anden halvleg spillede Trequartista flot 1-2 med phillipo, lagde bolden hårdt ind i fødderne på Gosser og så var FmFreaks kommet på 2-2. Et fantastisk comeback!

Og så gik der bare 10 minutter før FmFreaks havde vendt et pinligt nederlag til en sejr. Det var phoenix der driblede sig forbi en Holstebro spiller, og så viste han hvorfor han spillede som fast mand i angrebet ved at hamre den ind bag en chanceløs Holstebro-keeper.

25 minutter senere var kampen slukket. Det var Gosser der for 3. gang i kampen kunne kalde sig for målscorer for FmFreaks. Denne gang foregik opspillet på venstrekanten. Det var Hawk1nZ som lagde bolden ind til en helt umarkeret Gosser der sikkert kunne fuldende sit hattrick.

Og så gik der kun 2 minutter før Gosser kunne score for 4. gang i kampen! Trequartista slap fri i højre side af feltet. Hans skud blev reddet af Weinkouff i målet, men Gosser var naturligvis klar på riposten. 5-2 til FmFreaks, og et fantastisk comeback!

Holstebro fik dog et trøste mål i overtiden. Jude Nworuh var spiller nummer 2 i kampen der fik lavet et hattrick, og kampen endte således fortjent 5-3 til FmFreaks, der viste fantastisk moral ved at vende et truende 0-2 nederlag til en flot 5-3 sejr.

kasperbp12
Manager

« Svar #338: 14 Jun 2008, 23:13 »

god update og rigtig godt skrevet! og rigtig god kamp

BenMusalho
Gæst

« Svar #339: 14 Jun 2008, 23:14 »

god update og rigtig godt skrevet! og rigtig god kamp
Tak Smiley Og ja det var ret godt klaret af "jer"  Wink

kasperbp12
Manager

« Svar #340: 14 Jun 2008, 23:15 »

kommer der en til update idag? Rullende Øjne

BenMusalho
Gæst

« Svar #341: 14 Jun 2008, 23:16 »

kommer der en til update idag? Rullende Øjne
Hmm.. Måske Rullende Øjne Tvivler jeg på Skuffet MÅSKE, men der kommer en masse i morgen. Skal ikke noget så dér kan jeg bare nørde Djævel

kasperbp12
Manager

« Svar #342: 14 Jun 2008, 23:18 »

det var da dejligt men jeg skal til fodbold i to timer Græder

BenMusalho
Gæst

« Svar #343: 14 Jun 2008, 23:19 »

det var da dejligt men jeg skal til fodbold i to timer Græder
Så kan du læse når du kommer hjem Djævel

kasperbp12
Manager

« Svar #344: 14 Jun 2008, 23:22 »

Så kan du læse når du kommer hjem Djævel
ja men alligevel

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010