home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE  (Læst 84915 gange)
Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #240: 10 Jun 2008, 15:22 »

Jeps. Af Brønshøj og Fremad Amager :)Nr. 8 i 1. division


Jeg skal ikke til Aarhus eller Amager for den sags skyld  Sur
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #241: 10 Jun 2008, 15:22 »

okay hvornår kommer næste update?
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #242: 10 Jun 2008, 15:23 »

Jeg kan se at der er nogle som er efter mig, jeg kunne godt tænke mig at vide det..
Logged


hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #243: 10 Jun 2008, 15:25 »

hvis du gider/ har tid, kan du så ikke tage et SS af mig, kun hvis du selv gider. kan allerede se at du mange forespørgsler nemlig Grin
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #244: 10 Jun 2008, 15:27 »

okay hvornår kommer næste update?
Ved jeg ikke. En gang i dag.
Jeg kan se at der er nogle som er efter mig, jeg kunne godt tænke mig at vide det..
Brønshøj, HIK, Slagelse, Skjold..
hvis du gider/ har tid, kan du så ikke tage et SS af mig, kun hvis du selv gider. kan allerede se at du mange forespørgsler nemlig Grin
2 min så er det der.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #245: 10 Jun 2008, 15:27 »

Hvor er jeg? Huh
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #246: 10 Jun 2008, 15:28 »

Jeg skal ikke til Aarhus eller Amager for den sags skyld  Sur
Århus??Så vidt jeg ved ligger Brønshøj ikke i Århus ?? funny
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #247: 10 Jun 2008, 15:28 »

2 min så er det der.


luxus Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #248: 10 Jun 2008, 15:29 »

Hvor er jeg? Huh
På 1. holdet.. Som målmandsudskifter. Men det er kun midlertidigt.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #249: 10 Jun 2008, 15:31 »

På 1. holdet.. Som målmandsudskifter. Men det er kun midlertidigt.
Nå for satan Wink
Hvem er interesseret i mig? Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #250: 10 Jun 2008, 15:34 »

Er jeg god? Opstemt Og er der nogen intresserede klubber i mig?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #251: 10 Jun 2008, 15:36 »

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #252: 10 Jun 2008, 15:38 »

FMManutd: Du er okay - ingen interesserede.

NichlasKirk: Frem, Holbæk, Holstebro, Slagelse
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #253: 10 Jun 2008, 15:39 »

NichlasKirk: Frem, Holbæk, Holstebro, Slagelse
Lorte klubber  Sur
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #254: 10 Jun 2008, 15:40 »

FMManutd: Du er okay - ingen interesserede.

NichlasKirk: Frem, Holbæk, Holstebro, Slagelse
Det tager jeg som, at jeg er dårlig Wink
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010