|
BenMusalho
Gæst
|
|
FmFreaks Mod Toppen - Challenge FmFreaks.dk har eksisteret siden 1. oktober 2005. Nu er FmFreaks.dk dog også blevet en fodboldklub - dog kun i FM. Brugerne har haft muligheden for at tilmelde sig en database jeg har lavet - den er færdig nu, og kan hentes HER. Når den er hentet har man muligheden for at bringe FmFreaks holdet op i Sas-Ligaen. Det er et hold met et kæmpe potentiale og denne challenge går ud på at få etableret FmFreaks i Sas-Ligaen. Jeg har givet alle spillere 125 i CA og -8 i PA, og jeg var da også lidt i tvivl om det var for meget, men har gjort det sådan alligevel. Håber ikke I synes det er for meget. For at bevise man har opnået de følgende mål, skal man tage et screenshot af det. Der vil ikke være nogen præmier til dem der gennemfører. Klubben (FmFreaks) har jeg ikke givet særligt meget i reputation og heller ikke så mange penge. Så det gælder om at bygge klubben op helt fra bunden - næsten. Der er jo alle de gode spillere. Mål:- Ende i top 5 i Sas-Ligaen.
- Komme i semifinalen i pokalturneringen.
- Rykke op i Sas-Ligaen inden for 4 år.
- Ikke rykke ned det første år i Sas-Ligaen.
Tilmeldte:Fynbo mortenbrenoe Mernild andersfa123 VesperGT Det blev så i dag  Håber der er nogen der vil få FmF til toppen. Kom gerne med spørgsmål, da det er min første challenge så jeg ved ikke om jeg har fået alt med 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 21:12 af BenMusalho »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Jeg er med ...  Sounds good 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBryoma
|
|
nice men det er lidt nedern at jeg ikke nået at tilmed mig.. grr...
|
|
|
|
|
|
One Team One Goal, You Can't Believe In The Dream, Until You Believe In Each Other
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Jeg er også med Ben  Men jeg har lige tænkt over nogle ting. Synes du ikke det skal være sådan at man ikke må købe spillere før man har vundet SAS-ligaen eller sådan noget. (det er jo heller ikke nødvendigt) Og en anden ting. Når det er en amatørklub hvordan skal man så kunne holde på spillerne :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg har DL'et databasen... Så vil da lige kigge på det 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
20 spillere på U19 landsholdet og 18 spillere på U21 landsholdet. HAHAHAHA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
ehm... spillerne tiltrække sig hurtigt opmærksomhed fra Premier league klubber og andre udenlandske klubber.
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
2 Div er ihvertfald meget meget nemt 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
ehm... spillerne tiltrække sig hurtigt opmærksomhed fra Premier league klubber og andre udenlandske klubber.
Ja det kan jeg desværre også bekræfte . 2 Div er ihvertfald meget meget nemt  Hvordan går det dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
3 timer og 3/4 af en sæson senere kan jeg snildt lige fortælle hvordan det er gået.
Vandt alle kampe og havde en målscore på 55-8 efter 17 kampe.
MEN MEN MEN MEN.... det fungerer ikke det her..... det er en skide god idé BenM meeen lige så snart vinter pausen kommer, så bliver der budt på ALLE ens spillere, og bestyrelsen (Sunbao) accepterer næsten lige meget hvad fordi det er for godt et tilbud til at sige nej til. Og alle spillere på ungdomslandsholdend e er fra FmFreaks. Derudover er Fmfreaks heller ikke med i pokalturneringen.
Det var skide skægt så længe det varede
EDIT: Havde forresten 55 mio DKK i kassen efter vinterpausen
EDIT EDIT: Og jeg er ked af at sige det med dasmessi blev årets spiller . hah
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 03:16 af Mernild »
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
3 timer og 3/4 af en sæson senere kan jeg snildt lige fortælle hvordan det er gået.
MEN MEN MEN MEN.... det fungerer ikke det her..... det er en skide god idé BenM meeen lige så snart vinter pausen kommer, så bliver der budt på ALLE ens spillere, og bestyrelsen (Sunbao) accepterer næsten lige meget hvad fordi det er for godt et tilbud til at sige nej til. Og alle spillere på ungdomslandsholdend e er fra FmFreaks. Derudover er Fmfreaks heller ikke med i pokalturneringen.
Jeg vil lige prøve det når jeg kommer hjem ved 16, 17-tiden  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Jeg er med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
 Havde faktisk overvejet muligheden. Kan godt gøre så det er fuldtidskontrakter men så kommer den nye først op i overmorgen? (skal spille kamp i dag  ) Så er jeg bare nødt til at give klubben nogle flere penge også..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
 Havde faktisk overvejet muligheden. Kan godt gøre så det er fuldtidskontrakter men så kommer den nye først op i overmorgen? (skal spille kamp i dag  ) Så er jeg bare nødt til at give klubben nogle flere penge også..?  Så der bliver lavet en ny database?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|