|
Bave
Gæst
|
|
Han kan jo bare opdatere det, jeg skriver bare hvad jeg ved  . Det forstod jeg ikk men det var nu ikke til dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Navn: Jefferson Farfan Skifter til: Schalke 04 Skifter fra: PSV Eindhoven Evt. transfersum: 10 mio. euro = cirka 75 millioner kroner
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Jun 2008, 22:23 af Bave »
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Navn: Aaron Ramsey. Skifter til: Arsenal o: ! Skifter fra: Cardiff. Pris: ??. Så tog han sq til Arsenal, og vragede United.. Og Everton for den sags skyld.
Navn: Antonio Da Silva. Skifter til: Karlsruher. Skifter fra: VfB Stuttgart. Pris: ? Smart skifte i håb om spilletid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Navn: Hugo Lloris Skifter til: Lyon Skifter fra: Nice Pris: 8.500.000 Euro
Navn : Fernando Navarro Skifter til : Sevilla Skifter Fra : Mallorca Pris : 4.700.000 Euro
Navn : Ibrahim Kas Skifter til : Getafe Skifter fra : Besiktas Pris : Gratis
Navn : Eugen Polanski Skifter til : Getafe Skifter fra : Gladbach Pris : Gratis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Navn: Aaron Ramsey. Skifter til: Arsenal o: ! Skifter fra: Cardiff. Pris: 55 mio. Så tog han sq til Arsenal, og vragede United.. Og Everton for den sags skyld.
Navn: Antonio Da Silva. Skifter til: Karlsruher. Skifter fra: VfB Stuttgart. Pris: ? Smart skifte i håb om spilletid.
55. mio skifter Ramsay for
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Klaus Fejer
Gæst
|
|
Kan godt lide den sidste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Navn: Poul Hübertz Skifter til: AB Skifter fra: Northampton Evt. transfersum:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jimmi90
|
|
Navn: Pablo Piatti Skifter til: Almeria Skifter fra: Estudiantes
|
|
|
|
|
|
Brøndby Real Madrid Liverpool
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Har lige en lille rettelse  Sven Göran er blevet ansat som landstræner for Mexico med Hans Backe som assistent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Navn: John Arne Riise Fra: Liverpool Til: Roma Pris: 35 mio dkr + et ukendt beløb efter Roma' succes
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Navn: Kenny Miller Fra: Derby Til: Rangers Beløb: £2m Navn: Luke Moore Fra: Aston Villa Til: West Brom Beløb £3m Navn: Andrius Velicka Fra: Viking Til: Rangers Beløb: Ukendt  Navn: Andy Webster Fra: Wigan Til: Rangers Beløb: Ukendt Navn: Fabrice Muamba Fra: Birmingham Til: Bolton Beløb: £5m Navn: David Rozehnal Fra: Newcastle Til: Lazio Beløb: £2,9m Navn: Amauri Fra: Palermo Til: Juventus Beløb: Ukendt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Kunne forestille mig han ikke måtte være med mod Benfica ihvertfald. Men det er ikke 30% af deres kampe, så ved ikke hvordan de resterende procenter skal deles ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Navn: Kasper Bøgelund Fra: Gladbach Til: AAB Beløb: Ukendt
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|