home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tennis tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Tennis tråden  (Læst 16538 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Tennis tråden
« Svar #45: 20 Jan 2009, 21:31 »

Murray er min klare favorit. Han spiller fuldstændig formidabel tennis for tiden, og har besejret både Nadal og Federer tidligere i år. Jeg håber egentlig også, Murray tager den. Hans attitude er fantastisk, og så er han brite. Britannia rule the world.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #46: 20 Jan 2009, 21:39 »

Bliver kampen med Wozniacki vist live på eurosport i nat, og hvornår spiller hun?

Mener nemlig ikke det er kl 1 allerede Smiley

Shaft
Manager

« Svar #47: 20 Jan 2009, 22:22 »

Efter den officiele hjemmeside står der hun skal spille lokal tid kl 11, og efter min udregning er det kl 01 dansk tid (Skal lige siges at jeg ikke selv har tjekket den officiele hjemmeside, men derimod en ven).

Tror ikke du skal regne med det er den kamp de viser, men nok nogle små klip fra den, nå sættene/matchen er ved at være slut.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #48: 20 Jan 2009, 23:59 »

Okay.. Jeg må lige tjekke deres hjemmeside for at se, så kan man altid se det på Slamtracker Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #49: 21 Jan 2009, 00:44 »

Nu har jeg igen lige undersøgt sagen, denne gang gennem livescore.com og der står det er kl 04:30 at hun spiller..

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #50: 21 Jan 2009, 00:48 »

Damn hvor nedern.. Der står det er kl 11 i Melboure, og det er den om 13min.. Nu har jeg fandme holdt mig vågen..

Det står der også på den officielle hjemmeside :s!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #51: 21 Jan 2009, 00:54 »

Argh pis.. Det jo fordi der er 3 kampe på den Court inden hun skal spille, og de starter nu her om lidt.. Ej hvor nedern Opstemt!

Nå, så må jeg sætte vækkeuret i nat.

Yessir
Manager

« Svar #52: 21 Jan 2009, 00:55 »

Tror ikke du skal regne med det er den kamp de viser, men nok nogle små klip fra den, nå sættene/matchen er ved at være slut.

De sagde imorges man kunne følge den direkte på nettet, hvis de ikke slog over på den kamp. Om det er på eurosports hjemmeside, eller Australian Opens kan jeg dog ikke huske

Shaft
Manager

« Svar #53: 21 Jan 2009, 10:25 »

Det blev jo til den daglige forventet sejr til Caroline.

Glæder mig dog til på fredag, hvor Roger Federer skal forsøge at revanchere sig, mod Marat Safin.. Kan blive en klasse kamp.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #54: 21 Jan 2009, 10:39 »

Det blev jo til den daglige forventet sejr til Caroline.

Glæder mig dog til på fredag, hvor Roger Federer skal forsøge at revanchere sig, mod Marat Safin.. Kan blive en klasse kamp.

Hej Shaft. Det jo fantastisk at der minimum er en der følger med i Australian Open hehe.  Peace

Ja Caroline gik videre. Det var jo super fint. Jeg holdte mig vågen til kl 03.. Så gik jeg død.. Der var sku nogle gode kampe i nat, lige nu er det fandme spændende om Santoro kan vinde.. Den er live på Eurosport.. :b Santoro vs. Kuglepenen. Fantastisk at Santoro kan blive ved selvom han er 36 år.. Det er trods alt en top 40 spiller han spiller lige op med. Jeg har ikke set Federer spille endnu, men glæder mig til at se hans form. Flere siger jo, at den ikke er så god i øjeblikket.

Ps. Lu fra Kina, som er forholdsvis ukendt slog min Outsider i Nalbandian ud i morges.. Fandme vildt, at en kineser slår nr. 10 seeded. Måske asien kan dominere tennis om 10-15år? Ligesom badminton :b

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #55: 21 Jan 2009, 11:25 »

Jeg håber at hun kommer langt (Caroline)

Glæder mig til jeg højst sansynligt skal til Australien igen næste år, og ind og se
AO igen. Og så håber jeg på det ikke regner når hun skal spille, så jeg kan se
hende spille irl  Peace

Hvornår skal Federer spille og bliver det vist herhjemme?

It's all, part of the plan.

Shaft
Manager

« Svar #56: 21 Jan 2009, 11:42 »

Federer skal spille mod Safin på fredag. Ved ikke om tidspunktet overhoved er slået fast endnu. Ellers så kan man bare kigge forbi deres hjemmeside og tjekke det Smiley

Ja, det var en kæmpe overraskelse at Lu besejrede Nalbandian. Men det er bare det der gør det så fedt. Jeg så desværre ikke selv kampene i nat, da jeg er syg, så kunne ikke holde mig vågen. Men så har jeg derimod set en masse her til morgen Smiley

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #57: 21 Jan 2009, 11:56 »

Uha.. Håber Dokic vinder.. Så får Caroline fandme publikum imod sig.. Lad so se om hun kan håndtere det pres. Hvis det skulle ske.

Ligemeget om Dokic eller Chakvedatze vinder, så bliver den jo nok højst sandsynligt spillet på den største court, og så bliver den vist live. Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #58: 21 Jan 2009, 12:48 »

Hehe, og nu blev det Dokic der vandt.. Bliver en spændende kamp.. Er det også fredag eller allerede i morgen det går løs mellem dem?

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #59: 21 Jan 2009, 12:53 »

Hvad sker der for drengen Tomic på Eurosport nu? Opstemt! Fuck han ligner en dreng på 12, og så er han 16 år og er ved at banke endnu en i anden runde.

Hmm ved ikke hvornår hun spiller. Kan prøve at tjekke op på det.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010