home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1035 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tennis tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Tennis tråden  (Læst 16564 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Tennis tråden
« Svar #30: 28 Jun 2008, 13:08 »

Så er der mindre end en time til Caroline Wozniacki skal møde Jelena Jankovic, det bliver spændende at se om Caroline kan spille op med Jankovic eller evt vinde kampen (som jeg har oddset på)

Kampen sendes live på TV2sport kl. 14.00.

United-styrer
Gæst

« Svar #31: 28 Jun 2008, 13:15 »

Ja, jeg glæder mig meget til kampen, men jeg tror desværre ikke, at hun har en stor chance. Hun kan selvfølgelig vinde, men vil tabe ni ud af ti gange. Desuden er Ana Ivanovic og Sharapova ude, og det ville være nærmest naturstridigt, hvis de tre højst seedede spillere skulle forlade turneringen inden ottendedelsfinalern e.

lasse laulund
Juniorspiller
**

« Svar #32: 14 Nov 2008, 13:00 »

Wozniacki er lige startet til mediekursus, fordi hun kommer med for mange dumme kommentarer i pressen. Synes det er noget af det sjoveste, jeg længe har hørt indenfor tennisverdene!! Peace

Fedt at hun endelig er blevet 18, så de sorte spejdere kan gøre lidt grin med hendes kommentarer.. Peace .. hehe

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

AFC
Gæst

« Svar #33: 20 Jan 2009, 12:42 »

Efter Australian Open tråden blev låst, kan vi da snakke om Australian Open nu her Smiley

Shaft
Manager

« Svar #34: 20 Jan 2009, 19:18 »

Ja, men der er ikke det store at sige endnu..

Egentlig nogen der ved hvornår Carolines kamp i nat er præcis?

-LFC-
Manager

« Svar #35: 20 Jan 2009, 19:24 »

Damn, jeg håber at Roger Federer vinder Australian Open. Den mand er for cool! Cool

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #36: 20 Jan 2009, 19:47 »

Damn, jeg håber at Roger Federer vinder Australian Open. Den mand er for cool! Cool

Neeeeeeeeeejjjjjjjj .
Han skal ud  ticked off

Murray tager den (håber jeg  Opstemt)

-LFC-
Manager

« Svar #37: 20 Jan 2009, 19:53 »

Federer er Tennis' svar på Zinedine Zidane. Guddommelig til det de laver/lavede.

Som sædvanligt (Inde på PCMGeeks) vrøvler du Agger. Peace Federer skal ikke ud, nej han skal gå hele vejen, vinde French Open, vinde Wimbledon igen og forsvare US Open, så han kan sætte sig tungt på tronen som historiens bedste (Det er han nu alligevel, men bare for at slå det fast), og generobre førstepladsen på verdensranglisten!

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #38: 20 Jan 2009, 20:08 »

Kan ikke lide noget ved Federer.

LFC, det er jo aldrig sjovt, at holde med dem, der vinder alt.
Og man kalder mig for vinner-joiner  Rullende Øjne

-LFC-
Manager

« Svar #39: 20 Jan 2009, 20:14 »

Jeg er ikke winner-joiner, jeg har forgudet Federer siden jeg begyndte og interessere mig for tennis mere end bare Wimbledon. Jeg synes hans attitude er for cool og alle de slag han kan er for nice.

Men du siger en sjov ting? "LFC, det er jo aldrig sjovt, at holde med dem, der vinder alt." Gu' er det da så, hvis man også holder med dem i de perioder, hvor de ikke vinder for meget og så igen, hvor de begynder at vinde igen. Det er jo samme princip i fodbold. Det er ikke sjovt at holde med et hold som lad os sige Almería i Spanien, da de jo næppe vinder noget? Peace

AFC
Gæst

« Svar #40: 20 Jan 2009, 20:24 »

Jeg hader også Federer, fordi jeg er Nadal fan. Han har slået Nadal mange gange og derfor hader jeg ham. Federer spiller klasse tennis. Hans baghånd er jo en klasse for sig selv. Tror han vinder Australian Open.

-LFC-
Manager

« Svar #41: 20 Jan 2009, 20:34 »

Desværre er tendens til, at alle andre unge bliver Nadal-fans. Skuffet Fatter det ikke! Han skriger jo som Sharapova. xD

Shaft
Manager

« Svar #42: 20 Jan 2009, 20:46 »

Federer så desværre ud som om i første kamp mod Seppi, ikke at være i så god form. Det var noget af det dårligste tennis jeg har set ham spille længe, men alligevel vandt han dog.
Hvis han lever op til sit bedste så er han dog en guddommelig spiller. Den eneste grund til jeg ikke kan lide ham specielt, er at jeg hader alle dem der vinder ofte. Federer, Nadal og også i andre sportsgrene. Jeg holder med outsiderne.

Forresten, så er jeg rimelig sikker på, at Caroline allerede spiller klokken 1 dansk tid i nat Smiley

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #43: 20 Jan 2009, 21:23 »

Desværre er tendens til, at alle andre unge bliver Nadal-fans. Skuffet Fatter det ikke! Han skriger jo som Sharapova. xD

Nu skal du ikke lige prøve at lyde ældre end du er.

Desuden kender jeg overhovedet ikke nogle Nadal-fans. Det er nærmere sekundære spillere som Murray og Davidenko

-LFC-
Manager

« Svar #44: 20 Jan 2009, 21:31 »

Prøver jeg heller ikke på. Siger bare, at de fleste andre jeg kender som kan li' tennis er Nadal fans...

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010