home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1110 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tennis tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Tennis tråden  (Læst 16535 gange)
dasmessi
Gæst

Tennis tråden
« : 03 Jun 2008, 12:48 »

Er du tennisfreak, er det her du skal blande dig. Her snakker man nemlig om Tennis i timevis. F.eks er der French Open nu. Hvem håber i der vinder i kvinde, og mande singler?. Min favoritter er Sharapova og Nadal

-Benja-
Gæst

Sv: Tennis tråden
« Svar #1: 03 Jun 2008, 12:52 »

Er du tennisfreak, er det her du skal blande dig. Her snakker man nemlig om Tennis i timevis. F.eks er der French Open nu. Hvem håber i der vinder i kvinde, og mande singler?. Min favoritter er Sharapova og Nadal
Jeg går til tennis og synes det er en super fed sport. Dog har jeg ikke fulgt så meget med i French Open, så ved ikke hvem der er tilbage?
Men kan godt lide Roger Federers baghånd, den er utrolig stærk, med kun en arm.

dasmessi
Gæst

« Svar #2: 03 Jun 2008, 12:54 »

Jeg går til tennis og synes det er en super fed sport. Dog har jeg ikke fulgt så meget med i French Open, så ved ikke hvem der er tilbage?
Men kan godt lide Roger Federers baghånd, den er utrolig stærk, med kun en arm.
Ok, Benja kan du fortælle mig lidt mere om Tennis?. Skal til at gå til det.

-Benja-
Gæst

« Svar #3: 03 Jun 2008, 12:56 »

Ok, Benja kan du fortælle mig lidt mere om Tennis?. Skal til at gå til det.
Hvad skal jeg fortælle om? Smiley Startede selv med at spille tennis for 2-3 år siden, spiller sammen med min far en gang om ugen.
Der hvor vi spiller er der lige kommet to helt nye baner, til en værdi af 450.000 kr.

dasmessi
Gæst

« Svar #4: 03 Jun 2008, 12:56 »

Hvad skal jeg fortælle om? Smiley Startede selv med at spille tennis for 2-3 år siden, spiller sammen med min far en gang om ugen.
Der hvor vi spiller er der lige kommet to helt nye baner, til en værdi af 450.000 kr.
Jeg mener regel mæssigt og det. Og fedt nok.

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 03 Jun 2008, 12:57 »

Jeg ser selv meget tennis ude i klubben, men kan ikke få taget mig sammen til at gå til det Skuffet Men til det med French Open er det nok svært at Sharapova vinder, da hun røg ud igår til Safina Tunge Jeg tror at Nadal vinder hos mændene og hos damerne tror jeg at Dementiva godt kan gå hele vejen.

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

MLL
Manager

« Svar #6: 03 Jun 2008, 12:57 »

Interessere mig ikke så meget for tennis, men Lleyton Hewitt er dog utrolig sej. Jeg elsker hans vindermentilatet og hans berømte råb "Come on"!

Hedder også Hewitt i CS Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

vondracek
Gæst

« Svar #7: 03 Jun 2008, 12:59 »

Den eneste der siger mig noget, når Tennis bliver bliver diskuteret, er Goran Ivanišević. Den eneste der har vundet Wimbledon på et wildcard! :-D

dasmessi
Gæst

« Svar #8: 03 Jun 2008, 12:59 »

Jeg ser selv meget tennis ude i klubben, men kan ikke få taget mig sammen til at gå til det Skuffet Men til det med French Open er det nok svært at Sharapova vinder, da hun røg ud igår til Safina Tunge Jeg tror at Nadal vinder hos mændene og hos damerne tror jeg at Dementiva godt kan gå hele vejen.
Nå tabte hun?. Damn, nå men så holder jeg med Demntiva som dig. Smiley

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 03 Jun 2008, 13:00 »

Den eneste der siger mig noget, når Tennis bliver bliver diskuteret, er Goran Ivanišević. Den eneste der vandt Wimbledon på et wildcard! :-D

Du kender ham kun fordi du er fra Kroatien Djævel
Nå tabte hun?. Damn, nå men så holder jeg med Demntiva som dig. Smiley
Ja hun tabte 7-6 6-7, 2-6 Cool

Citat

crazy

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 03 Jun 2008, 13:02 »

Mine favoritter er Sharapova og Wozniaki tror jeg det staves Smiley Hos mændene var det Pete Sampras!

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 03 Jun 2008, 13:17 »

Jeg kan godt lide Monfils hos mændende da han er så akrobatisk i hans spillestil og hos kvinderne er det Wozniaki fordi hun kan ligge så højt på verdensranglisten i en så ung alder og er dansker Rullende Øjne

Citat

crazy

Bave
Gæst

« Svar #12: 03 Jun 2008, 13:21 »

Favoritten var Anna Kournikova nu er det Maria Sharapova og hos Mændene er det Rafael Nadal Wink

-LFC-
Manager

« Svar #13: 03 Jun 2008, 13:51 »

Hvordan kan i li' Wozniacki. Hun er da så selvglad samt hun er pisseirriterende at høre på. Mine favoritter er Ana Ivanovic (Hot Thumbs Up) hos kvinderne og Roger Federer (Rolig spiller. men fantastisk tennisspiller) Thumbs Up

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 03 Jun 2008, 13:53 »

Hvordan kan i li' Wozniacki. Hun er da så selvglad samt hun er pisseirriterende at høre på. Mine favoritter er Ana Ivanovic (Hot Thumbs Up) hos kvinderne og Roger Federer (Rolig spiller. men fantastisk tennisspiller) Thumbs Up

Du er ligesom min far kan li' de lækre tennis-spillere Tunge

Citat

crazy

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010