home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  cykeltøj/cykelbutikker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: cykeltøj/cykelbutikker  (Læst 4131 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
cykeltøj/cykelbutikker
« : 03 Jun 2008, 12:42 »

kender i nogle gode sider, hvor man kan købe cykel tøj, trøjer o.s.v

og hvis i kan anbefalde en cykel, skal helst være en racecykel, pris ca. 0 - 7.000 kr.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: cykeltøj/cykelbutikker
« Svar #1: 03 Jun 2008, 12:56 »

Kildemoes,Forza,Mustang,Rocky ..... damn der er mange.


GOOGLE ER DIN VEN FFS!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: cykeltøj/cykelbutikker
« Svar #2: 03 Jun 2008, 21:48 »

Tøjet er jeg sikker på din lokale cykelforhandler kan klare, hvis du bare skal have noget neutralt noget. Hvis det er CSC osv. så er det vel bare og tjekke internettet for dem Smiley

Ved cyklerne vil jeg gå efter en Trek eller Giant. Har selv en Trek og min far har en Giant, og de kan begge anbefales, på min skulle der dog skiftes et par ting, så som pedaler, sadel, men det var mere fordi jeg var lidt kræsen end fordi det var dårligt. Mener min far gav omkring 6000 for sin, hvor min kostede 9500. Prøv og tjekke sider, som www.billigcykel.dk osv. Dog mener jeg, at man skal ned i den lokale forrentning og prøve cyklen, da der spiller så mange ting ind, med om cyklen er god Smiley
Logged

Ulrikthefreak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: cykeltøj/cykelbutikker
« Svar #3: 27 Jan 2022, 09:23 »

Jeg køber mit cykeltøj på diverse cykelforhandlere online. Jeg fik dog min inspiration fra www.cykelpraktikant en.dk/2021/10/25/gaveideer-til-cykelrytteren/
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: cykeltøj/cykelbutikker
« Svar #4: 28 Jan 2022, 18:56 »

Jeg synes cykeltøj af mærket Sportful fungere rigtig godt for mig, det er dog italiensk - det betyder man skal bestille 1-2 størrelser større end man plejer - de er små de italienere Opstemt

Mht. en cykel til 7.000, så ville jeg fokusere på gear gruppen. Jeg ville se om du ikke kan finde en cykel med Shimano Tiagra eller 105 (105 bliver nok for dyrt). Skifterne på Shimano Sora er ikke super gode at køre med, der er tiagra en noget bedre. Det er en meget mere smooth skifter på den, tæt på 105.

Der kan godt være en fordel i at kigge efter en brugt, så toppen af prisen er røget af - lad værre at find en der er for gammel og slidt - så du skal til at skifte kassette og krank. Kig på tænderne, hvordan de har det - er de slidt ned, så find noget andet (Vi snakker reperationer til 2.000 kr og mere hvis du går til en cykelmekaniker)

God jagt.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010